تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814275738




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون وزير كشور: اعضا اكو مصمم به توسعه همكاري‌هاي امنيتي هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: معاون وزير كشور: اعضا اكو مصمم به توسعه همكاري‌هاي امنيتي هستند
عشق آباد معاون امنيتي و انتظامي وزرات كشور جمهوري اسلامي ايران روز سه شنبه در پايان دومين نشست وزراي كشور سازمان همكاري‌هاي اقتصادي (اكو) گفت : همه اعضاي اكو مصمم به توسعه همكاري امنيتي هستند.

عباس حتاج به خبرنگار ايرنا در عشق آباد گفت : براي ايجاد توسعه پايدار در منطقه نياز به همكاري‌هاي امنيتي است و به همين دليل اعضا تصميم به توسعه همكاري‌هاي امنيتي دارند.

وي دستاوردهاي نشست عشق آباد را بسيار خوب ارزيابي كرد و گفت: در اولين بيانيه نشست به همه موارد توسعه امنيتي اشاره شده و با عزم و اراده جدي كه دربين كليه كشورهاي عضو هست شاهد آينده بهتر در منطقه خواهيم بود محتاج افزود: براي اين نشست در گذشته هيئت‌هاي كارشناسي كار مختصري را درباره موضوعات امنيتي مورد علاقه اعضا انجام داده بودند.

#‪ ;۱۶۰‬معاون امنيتي و انتظامي وزارت كشور گفت : در اين نشست در زمينه مبارزه با تروريسم ، مواد مخدر، قاچاق انسان ، مهاجرت غيرقانوني و پولشويي بحث و تبادل و نظر شد.

مدير كل امور اتباع و مهاجران خارجي وزارت كشور نيز به خبرنگار ايرنا گفت كه جمهوري اسلامي ايران در اين نشست مواضع خود را با توجه به ميزباني نشست قبلي وزرا در تهران و مبتكر آن مطرح كرد و بيانيه نهايي اين نشست نيز با لحاظ نقطه و نظرات كشورمان تصويب شد.

احمد حسيني دليل عدم حضور سرپرست وزارت كشور جمهوري اسلامي ايران در اين نشست را ارايه گزارش كار انتخابات مجلس شوراي اسلامي توسط وي به مجلس دوره هشتم عنوان كرد.

وي گفت : نطق سرپرست وزرات كشور توسط معاون امنيتي و انتظامي اين وزارتخانه در نشست روز سه شنبه وزراي كشورهاي اكو قرائت شد.

دومين نشست وزراي كشورهاي اكو روز سه شنبه با صدور بيانيه‌اي در عشق آباد پايتخت تركمنستان به كار خود خاتمه داد.
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 180]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن