تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر جوانى كه در سن كم ازدواج كند ، شيطان فرياد بر مى‏آورد كه : واى برمن ، واى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820276637




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شهروندان مشهدي بر ترويج انديشه‌هاي امام خميني(ره) در جامعه تاكيد كردند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: شهروندان مشهدي بر ترويج انديشه‌هاي امام خميني(ره) در جامعه تاكيد كردند
داخلي. اجتماعي. مراسم. ارتحال امام
جمعي از شهروندان مشهدي در آستانه سالگرد ارتحال امام خميني (ره) در گفت و گو با خبرگزاري جمهوري اسلامي بر ترويج افكار و انديشه‌هاي تابناك بينانگذار فقيد انقلاب تاكيد كردند و آن را رمز سعادت جامعه دانستند.

"اسماعيل قهرماني" يكي از دانشجويان دانشگاه فردوسي مشهد گفت: ترويج افكار و انديشه‌هاي تابناك امام راحل، رمز سعادت و كاميابي جامعه در بخشهاي مختلف است.

وي از مسوولان خواست عمل به فرمايشات گهر بار رهبر فقيد انقلاب اسلامي را به عنوان مساله‌اي بسيار مهم جزو وظايف اصلي خود بدانند.

يكي از طلاب حوزه علميه مشهد هم از امام خميني(ره) به عنوان تداعي‌گر و احياء‌كننده اسلام ناب محمدي(ص) در عصر حاضر ياد كرد و گفت: انقلاب كه با حضور گسترده مردم در صحنه تحت رهبري درايتمدانه امام راحل به پيروزي رسيد، امروزه باعث بيداري مستضعفان جهان برابر ددمنشان زمانه شده است.

حجت‌الاسلام"مسعود نورالهدي" شجاعت، صداقت، هوشياري برابر ترفندهاي مستكبران، دشمن شناسي و عدالت محوري را از مهمترين خصوصيات بنيانگذار فقيد انقلاب اسلامي دانست.

وي بيان كرد: جامعه اسلامي ما زماني در همه بخشها به سعادت و كاميابي دست مي‌يابد كه افكار و انديشه‌هاي امام خميني(ره) در آن تبيين شود.

يكي ديگر از روحانيون حوزه علميه مشهد نيز با تاكيد بر گسترش افكار و انديشه‌هاي امام راحل در جامعه و حتي جهان، نقش روحانيون و مبلغان را در اين ارتباط بسيار مهم ارزيابي كرد.

حجت‌الاسلام"عليرضا غفاري" گفت: روحانيون و سخنرانان بايد ابعاد وجودي شخصيتي امام خميني(ره) را براي آحاد مختلف مردم و از جمله نوجوانان و جوانان و نسل سوم تبيين و تشريح كنند.

وي تاكيد كرد: همانطور كه در زمان حيات بنيانگذار فقيد انقلاب، عمل به فرمايشات و منويات ايشان كشور را به موفقيتهاي بزرگي سوق داد، امروزه نيز رمز سعادت جامعه تبيين و عمل به انديشه‌هاي تابناك امام راحل است.

يكي از فرهنگيان مشهدي هم دشمن شناسي و هوشياري برابر ترفندهاي مختلف معاندان را از مهمترين خصوصيات امام خميني(ره) برشمرد و گفت: مسوولان بايد با الهام از اين ويژگي بارز امام راحل همواره برابر خدعه‌هاي دشمنان هوشيار باشند و دشمن ستيزي ويژگي مهم آنان باشد.

"حميده شريفي" با اشاره به اينكه امام خميني(ره) خودكفايي و استقلال را رمز موفقيت كشور مي‌دانستند، گفت: متخصصان كشورمان با الگو از تدبير استقلال طلبي امام راحل، كشورمان را به درجات بالايي از پيشرفت رساندند.

"غلامحسين قدمگاهي" يك ارتشي بازنشسته هم مي‌گويد: انديشه‌ها و تفكرات امام خميني(ره) چراغ راه هدايت نظام و تفكرات و انديشه‌هاي ايشان براي هميشه ماندگار است.

وي گفت: گر چه امروز بنيانگذار فقيد انقلاب اسلامي در بين ما نيستند، ولي تفكر و انديشه‌هاي ايشان براي هميشه بر جامعه و نظام ما جاري و حاكم است.

وي همچنين خواستار تلاش مسوولين براي برگزاري هر چه باشكوهتر مراسم نوزدهمين سالگرد ارتحال ملكوتي امام خميني(ره) شد و از آحاد مختلف مردم و مسوولان خواست با حضور گسترده در اين آيين، دين خود را به بنيانگذار فقيد انقلاب اسلامي ادا كند.ك/‪۴‬
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 318]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن