تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن زود خشنود و دير ناراحت مى شود و منافق زود ناراحت و دير خشنود مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804399751




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برگزيدگان سومين جشنواره سراسري ميراث فرهنگي و رسانه معرفي شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: برگزيدگان سومين جشنواره سراسري ميراث فرهنگي و رسانه معرفي شدند
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): برگزيدگان سومين جشنواره سراسري ميراث فرهنگي و رسانه از جمله خبرنگار خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) امروز سه شنبه در موزه ملي ايران معرفي و تقدير شدند.


به گزارش خبرنگار گروه فرهنگي ايرنا، برگزيدگان سومين جشنواره ميراث فرهنگي و رسانه در
چهار گروه نشريات و خبرگزاري ها،‌ توليدات ديداري، توليدات شنيداري و عكس معرفي شدند كه در بين آنها "ناهيد اميري" خبرنگار خبرگزاري جمهوري اسلامي در بخش گزارش تحقيقي و تحليلي رتبه دوم و در بخش عكس شايسته تقدير شناخته شد.
دبير اين جشنواره گفت: بخش سراسري جشنواره با محورهاي كاربري هاي گردشگري آثار تاريخي، جلوه هاي متنوع ميراث فرهنگي، ميراث فرهنگي و توسعه پايدار، راهكارهاي شناسايي و معرفي مواريث فرهنگي، حفظ ، احيا و مرمت آثار فرهنگي و تاريخي ، حفظ و صيانت از ميراث فرهنگي در ابعاد ملي و بين المللي، چالش ها ، موانع و راهكارهاي ثبت آثار در عرصه ميراث فرهنگي،‌ادبيات، هنر و ميراث فرهنگي،‌مشاركت مردمي و ميراث فرهنگي و ميراث فرهنگي ايران و جايگاه جهاني آن برگزار شده است.
"سيد رضا موسوي" افزود: بخش ويژه جشنواره نيز با سه محور موضوعي جايگاه موزه ها و گنجينه ها در ميراث فرهنگي، نقش رسانه ها در فرهنگسازي و اطلاع رساني صحيح در عرصه ميراث فرهنگي و ميراث فرهنگي و نقش نهادهاي آموزشي برگزار شد.
موسوي گفت: تعداد سه هزار و 798 اثر به دبيرخانه جشنواره ارسال شده است كه از اين تعداد تعداد سه هزار و 132 اثر در بخش سراسري در قالب هاي خبر، گزارش خبري، گزارش توصيفي، گزارش تحقيقي و تحليلي، گفتوگو، مقاله نقد،يادداشت و سرمقاله ،‌تعداد 385 اثر در بخش عكس،‌ تعداد 233 اثر در بخش توليدات ديداري و تعداد 48 اثر در بخش توليدات شنيداري بوده كه در مجموع تعداد 63 اثر شايسته تقدير ارزيابي شده است.
در بخش عكس،‌ سيد محسن سجادي از خبرگزاري مهر رتبه اول،‌حسن غفاري از نشريه تجارت گردشگري و فصلنامه كوثر و بهزاد تركي زاده از ماهنامه صاعقه رتبه دوم و محمد مهدي بهمني از همشهري جوان و رشد جوان رتبه سوم را بدست آوردند.
حميدرضا پور از راديو گفت و گو، حميدرضا مقدسي از راديو گفت و گو و هاجر بختياري رتبه هاي اول تا سوم بخش توليدات شنيداري را از آن خود كردند.
در بخش توليدات ديداري، ‌ميرحسين ثروتمند، ‌بهزاد وزيري و احسان معصوم به ترتيب رتبه هاي اول تا سوم مستند، نيلوفر پورابراهيم ،‌ بهنام يزداني و سيد محمد عاصمي رتبه هاي اول تا سوم گزارش و گزارش خبري را به دست آورده و بهرام غروي تنها برگزيده پويانمايي، ‌سيد علي اكبر وحدتي برگزيده نماهنگ ،‌شاهپور بيرانوند برگزيده فيلم يك دقيقه اي و عطيه سلطاني و نسرين وحيد دستجردي برگزيده ويژه شناخته شدند.
در بخش مطبوعات و خبرگزاري ها هيات داوران اين جشنواره در بخش خبر هيچ اثري را شايسته كسب رتبه نخست نداست و رتبه دوم را به آناهيد خزير از خبرگزاري كتاب ايران و رتبه سوم را به صورت مشترك به محمد جواد رنجبر و ليلا بيرانوند اعطا كرد.
در بخش گزارش خبري رتبه اول به مهدي جابري از روزنامه ايران،‌رتبه دوم به صورت مشترك به مرجان حاجي رحيمي از روزنامه كارگزاران و مهشيد گهرشناسان از هفته نامه آساره و رتبه سوم به صورت مشترك به رهزه دردشيخ تركماني از هفته نامه نامه امير و ليلا شكوه فر از روزنامه اصفهان امروز تعلق گرفت.
رتبه نخست بخش گزارش توصيفي را شيوا حريري از نشريه دوچرخه همشهري، رتبه دوم فرخ نيكنامي از ماهنامه صاعقه و رتبه سوم را صورت مشترك سيروس برادران شكوهي از هفته نامه حيدر بابا و الهه اسرافيلي از روزنامه مردم نو به دست آوردند.
در بخش گزارش تحقيقي و تحليلي رتبه اول تا سوم را به ترتيب سجاد تبريزي از رونامه اطلاعات، ناهيد اميري از ايرنا و سعيد آقايي از روزنامه تفاهم كسب كردند.
رتبه هاي اول تا سوم بخش گفت وگو را عسل فاطمي از ماهنامه صاعقه،‌سعيد حبيب اله از رونامه تهران امروز و محسن جندقي از روزنامه ايران و فرينوش اكبرزاده از هفته نامه حيدربابا به صورت مشترك از آن خود كردند.
هيات داوران اين جشنواره در بخش مقاله هيچ اثري را شايسته كسب مقام اول ندانست و مقام دوم را به صورت مشترك به مهدي فريور از ماهنامه سفر و مهدي صحراگرد از فصلنامه گلستان هنر و رتبه سوم را نيز به صورت مشترك به كاوه احمدي علي آبادي و فرشيد ابراهيمي اختصاص داد.
مقام هاي اول تا سوم بخش نقد، يادداشت و سرمقاله نيز به مهدي نور عليشاهي از روزنامه جام جم ،‌عبدالكريم نيسني از هفته نامه ماهرويان و محمدعلي مشكيان از هفته نامه آساره اعطا شد.
همچنين از رضا حكيم الهي مدير گروه اجتماعي شبكه دو سيما،‌حميدرضا مقدم فر مديرعامل خبرگزاري فارس ، محمد علي ايلانلو مدير برنامه هاي تلويزيوني،‌حسين برزگر مدير گروه اجتماعي شبكه جام جم ، ايرج مصلحي تهيه كننده و عارف صبوري به خاطر فعاليت به خاطر توليد و اجراي برنامه هاي مختلف در حوزه ميراث فرهنگي قدرداني شد.
بيانيه هيات داوران همچنين در حاشيه اين جشواره از سوي دكتر رضائيان قرائت شد كه در آن رشد 30 درصدي آثار ارسالي،‌ افزايش تعداد برگزيده ها، ‌رشد منطقي گزارشها ، مقاله ها و بهبود كيفيت آثار در رشته عكس ، آثار مستند و گزارش خبري در بخش فيلم و حضور نسبي نرم خبر در شته خبر ‌بيان شد.
در اين بيانيه با بيان اين كه آثار ارسالي كاستي هايي نيز داشته اند از اصحاب رسانه خواسته شده براي شركت در جشنواره هاي بعدي به ابعاد آموزشي در آثار رسانه اي حوزه ميراث فرهنگي و تبديل شدن نگاه انتزاعي به نگاهي مردم گرايانه توجه و با نگاه به همه رشته ها به ويژه گزارش، مقاله، نقد، خبر و گزارش خبري گام هاي موثرتري بردارند.
فراهنگ 1834 **
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 4528]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن