تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان، با نيّت خوب و اخلاق خوب، به تمام آنچه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814680380




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

منتخب مردم تهران : تعامل مجلس هشتم با دولت مثبت و سازنده خواهد بود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: منتخب مردم تهران : تعامل مجلس هشتم با دولت مثبت و سازنده خواهد بود
سياسي. قوه مقننه. مجلس. مجلس شوراي اسلامي.

منتخب مردم تهران در مجلس هشتم با تاكيد بر اينكه اين مجلس تعامل بسيار مثبت و سازنده‌اي با دولت خواهد داشت گفت: از وضعيت موجود و تاكيد نمايندگان مجلس هشتم اين بر مي‌آيد كه اين مجلس راه را براي خدمت بيشتر دولت به مردم فراهم كند.

مرتضي آقاتهراني روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار پارلماني ايرنا افزود: تمام تلاش خود را خواهيم كرد تا مجلس و دولت مسير خدمت به مردم را بهتر ادامه دهند.

وي اظهار داشت: اگر نمايندگان مجلس به دنبال پياده كردن قانوني هستند كه مورد رضايت خداوند است و دولت نيز به دنبال اجراي آن است تضاد ، جدايي و تنش ايجاد نمي‌شود.

آقاتهراني خاطرنشان كرد: در صورتيكه هدف خدمت به خدا و خلق خدا باشد دولت و مجلس به دقت حامي هم خواهند بود.

منتخب مردم تهران تصريح كرد: قطعا همرامي كامل مجلس و دولت ناكام شدن دشمنان انقلاب در پياده كردن توطئه هايشان را به همراه خواهد داشت.

وي تاكيد كرد: جهان بيني‌ها و رفتارها بايد به سمت توحيد و رضاي خدا باشد و در اين راه بايد هميار يكديگر باشند و سعي نكنند يكديگر را بشكنند.

آقاتهران در پاسخ به اين سووال كه در كدام كميسيون مجلس عضويت خواهد داشت تمايل خود را براي عضويت در كميسيون فرهنگي مجلس اعلام كرد.

---> ايرنا.تهران.مجلس.
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 238]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن