تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815577856




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ليگ جوانان تنها در دو روز برگزار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: ليگ جوانان تنها در دو روز برگزار مي شود
شش تيم از استان هاي مختلف كشورمان جواز حضور در ليگ برتر وزنه برداري را كسب نكردند، از همين رو ليگ زير گروه توسط فدراسيون جهت حضور تيم هاي مختلف راه اندازي خواهد شد.


"به گزارش سرويس ورزشي برنا" هم اكنون هشت تيم مناطق نفت خيز جنوب، ملي حفاري ايران، دانشگاه آزاد، پالايش و پخش، كرمانشاه، نفت زاگرس، جنوبي فارس، نيروي زميني، ارتش و گلستان در ليگ برتر وزنه برداري حضور دارند كه در پايان هفته نخست رتبه هاي اول تا هشتم را به خود اختصاص داده اند.

تيم هاي ذوب آهن اردبيل و اصفهان به همراه يك تيم از تهران در تلاش هستند تا خود را به اين رقابت ها برسانند كه تا هفته هاي آتي تكليف حضور تيم هاي فوق در اين پيكار ها مشخص خواهد شد.

گفتني است تيم هاي خراسان رضوي، شمالي و جنوبي ، استان مازندران ، سيستان و بلوچستان و بوشهر شش تيمي هستند كه جهت حضور در ليگ برتر آمادگي خود را اعلام كرده بودند كه با مخالفت بهرام افشارزاده رئيس وزنه برداري كشورمان و به دليل اينكه تيم هاي فوق صلاحيت حضور در ليگ برتر را نداشته و با شركت خود باعث پايين آمدن سطح كيفي رقابت ها خواهند شد؛ از حضور اين باشگاه ها در ليگ جلوگيري به عمل آورد، از همين رو قرار است ليگ زير گروه جهت حضور تيم هاي متقاضي برگزار شود.

تيم هاي برتر ليگ زير گروه مي توانند طي سال هاي آتي به ليگ برتر راه يابند.

ليگ جوانان نيز طي ماه هاي آتي راه اندازي خواهد شد. اين ليگ همچون ليگ بزرگسالان به صورت متمركز برگزار مي شود و تنها تفاوت آن با ليگ برتر اين است كه در دو روز و به صورت رفت و برگشت دنبال خواهد شد.

اين رقابت ها شباهت زيادي به مسابقات قهرماني كشور خواهد داشت و تنها فرقش با اين پيكار ها ،حضور افراد در تركيب تيم هاي باشگاهي خواهد بود.
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 294]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن