تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس با يقين بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند، كوه‏ها به همراه او تسبيح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813068377




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كارآفرينان برتر : نقش كارآفريني در جامعه در ايجاد اشتغال غيرقابل انكار است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: كارآفرينان برتر : نقش كارآفريني در جامعه در ايجاد اشتغال غيرقابل انكار است
اقتصاد. اقتصادي. جشنواره. كارآفرينان
مديرعامل شركت پرديس هوايي رايحه از برگزيدگان رتبه سوم كار آفريني برتر در استان خراسان رضوي در بخش خدمات در سومين جشنواره كارآفرينان برتر مي گويد: نقش كارآفريني در جامعه در ايجاد اشتغال و فعاليت مولد غيرقابل انكار است و بايد حمايت لازم از آنها صورت گيرد.

دكتر امير كيانوش رضوي سطوتي ، پزشك ‪۳۵‬ساله در خصوص طرح پذيرفته شده شركت خود گفت : اين طرح به موضوع توليد سيستم‌هاي پالايش هوا و محلول‌هاي خنثي كننده بوها و خوشبوكننده بر مبناي نانوتكنولوژي پرداخته است .

وي از اين طرح به عنوان پيشرفته‌ترين روش و فناوري روز در ارتباط با پالايش هوا كه داراي قدرت بالا در مقابل ساير توليدات مشابه خارجي است ، نام برد .

رضوي سطوتي تصريح كرد : دستگاه‌ها به جهت اينكه در ابعاد ، حجم و فضاي مختلف طراحي مي‌شوند ، قيمت ثابت ر ا نمي‌توان براي آنها در نظر گرفت .

سيد رضا شخص امام پور ، مبتكر اصلي دستگاه‌هاي توليد سيستم‌هاي پالايش هوا مي‌باشد و تاكنون بيش از ‪ ۱۲‬ابداع داشته است .وي معتقد است كه فرسودگي ناشي از موانع كار آفريني ، كارآفرينان را فرسوده مي‌كند.

وي حمايت مسئولان از كارآفرينان بر افزايش اشتغالزايي و توليد را موثر دانست و گفت: متاسفانه باوجود بسياري از پيگيري‌ها ، هنوز از كارآفريني به طور جدي حمايت نمي‌شود .

امام پور ، بابيان اينكه شركت وي تاكنون موفق به دريافت تسهيلات مورد نياز نشده به تلاش سال گذشته رييس صنايع شهرمشهد براي مساعدت با اين شركت اشاره كرد وگفت:برخلاف استقراض شركت و دستور مقام مسئول براي اختصاص يك ميليارد و ‪۵۰۰‬ميليون تومان جهت خريداري زمين در شهرك‌هاي صنعتي ، اما زمين مورد نياز بموقع تحويل داده نشد و وام مسكن شركت هم كان لم يكن محسوب گرديد .

وي تصريح كرد: سرمايه اوليه اين شركت كه ‪۳۰۰‬ميليون تومان مي‌باشد، از محل فروش واحد مسكوني و خودروي خود جمع آوري كرده است .

اين كار آفرين از رايزني‌هاي مختلف خود با مسئولان مختلف خبر داد و گفت :
با اين وجود تاكنون موفق به دريافت تسهيلات نشده ام .

امام پور كه تا پيش از خرداد ماه امسال نزديك به ‪ ۳۰‬نيروي كار جذب كرده بود و به دليل مشكلات اقتصادي تعداد انها را به ‪ ۱۵‬نفر كاهش داده است و مي گويد: در صورت وجود منابع مالي مورد نياز مي‌توانستيم نيروي كار خود را حفظ كنيم و يا اينكه بر نيروي كار بيفزاييم .

اين فعال اقتصادي در خصوص اهميت توليدات اين شركت گفت : اين توليدات نقش مهمي در حفاظت از محيط زيست ايفا مي‌كند .

وي كه تحصيلات كارشناسي خود را دررشته ميكروبيولوژي گذارنده ، با با تاكيد براينكه اين فناوري از نمونه‌هاي مشابه خود كه تنها در كشورهاي آلمان و سوييس است ، قابليت بيشتري دارد، از نصب آن در اماكن بزرگي چون حرم حضرت رضا (ع)، حرم حضرت معصومه(س )، ساختمان مجلس قديم ، هواپيمايي ايران ايرتور و ... خبر داد .

اين كارآفرين و تيم همراه فعاليت خود را از سال ‪ ۷۴‬آغاز كردند و تاكنون توانسته‌اند توليدات نيمه صنعتي را به بازار عرضه كند .

وي معتقداست : شركت پرديس هوايي رايحه ، تنها شركتي است كه تاكنون توانسته يك بسته كامل را در توليدات خود به جامعه ارايه كند .

امام پور به پيشنهاد يكي از اميرنشين هاي امارات براي ارايه تسهيلات دو ميليون دلاري با سود يك و نيم درصدي براي اين شركت اشاره كرد وگفت : آنها درقبال در اختيار قرار دادن سوله و تمام نيازهاي شركت پيشنهاد توليد و صادرات محصولات ما را به عربستان سعودي و ساير مناطق اطراف دادند ، اما به رغم مشكلات ما ترجيح مي‌دهيم كه توليدات خود را در داخل كشور توزيع كنيم اقتصام ** ‪۱۵۵۷ **۱۶۰۱‬
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 249]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن