تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): بهشتى‏ها چهار نشانه دارند: روى گشاده، زبان نرم، دل مهربان و دستِ دهنده.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812990609




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

براي تاسيس دانشگاه جامع نيشابور هنوز در اول راه هستيم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: براي تاسيس دانشگاه جامع نيشابور هنوز در اول راه هستيم
مشهد - خبرگزاري مهر: فرماندار نيشابور گفت: براي ايجاد دانشگاه جامع نيشابور ، نقطه سر خط هستيم و تازه خشتهاي قانوني را روي هم مي گذاريم.

به گزارش خبرنگار مهر در نيشابور، سيد جلال هاشمي صبح امروز در جلسه شوراي شهرستان اظهار داشت: پنج سال است كه غير از مجوز مجتمع آموزش عالي نيشابور اقدام موثر ديگري صورت نگرفته است.

وي ادامه داد: زميني در 200 هكتار در اطراف بوژان به نام دانشگاه تصرف شده در حالي كه مالكيت قانوني زمين روشن نشده است.

وي با اشاره به اينكه هنوز كاربري اين زمين به آموزشي تغيير داده نشده است گفت: علت اينكه هنوز اول كار هستيم اين است كه اين زمين استعلامات لازم را از وزارت مسكن و شهرسازي و حتي مجوزهاي مربوط را از وزارت علوم، تحقيقات و فناوري نگرفته است.

وي از اعضاي كميسيون ماده پنج مسكن و شهرسازي استان خواست تكليف اين موضوع را سريع تر روشن كنند تا معاونت استانداري و فرمانداري نيشابور بتواند با كمك خيران به توقع مردم جامع عمل بپوشاند.

وي همچنين از اختصاص دو ميليارد و صد ميليون تومان اعتبار براي آماده سازي اراضي شهرك صنعتي عطار از محل اعتبارات سفر دور دوم رياست جمهوري به خراسان رضوي خبر داد.

هاشمي بيان داشت: طي يك سال گذشته با همكاري مسئولان توانستيم 1500 هكتار زمين شهرك صنعتي عطار را در كيلومتر 17 جاده نيشابور - سبزوار تملك كرده و به ثبت برسانيم.

معاون استاندار خراسان رضوي و فرماندار نيشابور افزود: شوراي اسلامي شهرستان بايد به صورت محوري مسائل منطقه نظير خشكسالي، توسعه گردشگري و ... را با كمك فرمانداري و با حضور مسئولان پيگيري و تصميم گيري كند.

وي يادآور شد: سند توسعه شهرستان تدوين شده و داراي جهت گيري هاي مشخص است كه اختصاص بودجه نيز در همان راستا تنظيم مي شود.

وي با بيان اينكه براي توسعه بخش سرولايت كم لطفي شده است، بر توسعه عدالت محور شهرستان نيشابور تاكيد كرد و افزود: نخبگان سرولايت موضوع آينده اين بخش در حوزه هاي مختلف را بررسي كنند.

رئيس شوراي اسلامي شهرستان نيشابور نيز بيان داشت: پيگيري مستمر در جذب اعتبارات از طريق مسئولان كشوري مي تواند كمك زيادي به مديريت اجرايي شهرستان در اجرايي شدن طرحها كند.

سيد حسين طباطبايي، استفاده مديريت شهرستان از همه نيروهاي خوش فكر و با تجربه نيشابور به دور از مسائل جناحي و حضور پررنگ نمايندگان مجلس در ايام تعطيلي مجلس در حوزه انتخابيه براي دسترسي آسان مردم به نماينده را خواستار شد.

وي خواهان پيگيري نمايندگان نيشابور در تسريع اعلام ارتقاي بخش هاي تحت جلگه و زبر خان به شهرستان شد و بر تامين تسهيلات جهت ايجاد زير ساختهاي گردشگري، پيگيري ايجاد دانشگاه جامع نيشابور، تصويب لوايح در حمايت از محرومان جامعه، تاكيد كرد.

وي خواستار اعتماد بيشتر مجلس به نهاد شورا و تلاش براي رفع نواقص قوانين شوراها شد و خاطرنشان كرد: شكل گيري شوراها در ايران به عنوان يكي از دستاوردهاي بنيادين نظام جمهوري اسلامي، داراي مباني عميق فقهي و عقلي است.
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 407]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن