تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه اى كه در آن قرآن فراوان خوانده شود، خير آن بسيار گردد و به اهل آن وسعت داده ش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815080618




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حاجي‌بابايي: هيات رييسه موقت مجلس هشتم در جلسه علني فردا انتخاب مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: حاجي‌بابايي: هيات رييسه موقت مجلس هشتم در جلسه علني فردا انتخاب مي‌شود


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: مجلس

حميدرضا حاجي‌بابايي پس از پايان كار قرعه كشي شعب در مراسم افتتاحيه امروز مجلس شوراي اسلامي با قرار گرفتن در پشت تريبون خطاب به منتخبان گفت: بعد از اين‌كه از حرم مطهر بر گشتيم، برنامه‌اي نداريم، اما شعب رسيدگي به اعتبارنامه‌ها فردا ساعت 8 تا 10 صبح جلسه دارند، همچنين فردا از ساعت 10 تا 12 نيز جلسه علني داريم كه در آن هيات رييسه موقت انتخاب مي‌شود.

به گزارش خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، منتخب مردم همدان در خانه ملت افزود: همچنين چهارشنبه بعد از ظهر و پنجشنبه صبح و شنبه صبح شعب جلسه برگزار خواهند كرد و عصر شنبه و صبح روزهاي يكشنبه و دوشنبه جلسه علني برگزار خواهيم كرد تا تمام اعتبارنامه‌هاي مصوب و هيات رييسه تعيين شود.

به گفته وي چون سه روز براي رسيدگي به پرونده‌ها وقت وجود دارد، بر اين اساس تا ساعت 10 صبح شنبه امكان اعتراض وجود دارد و مجلس از شنبه بعد از ظهر پرونده اعتبارنامه‌ها را در صحن بررسي مي‌كند.

حاجي‌بابايي گفت: اسامي قرائت شده در خصوص شعب در راهرو مجلس نصب مي‌شود و به صورت دفترچه در اختيار نمايندگان قرار مي‌گيرد.

همچنين محمدتقي رهبر اعلام كرد كه بعد از زنگ پايان جلسه برنامه عزيمت به بهشت زهرا و مرقد امام(ره) است، فردا صبح نيز شعب تشكيل مي‌شود و 10 صبح فردا 8/ 3 جلسه علني براي انتخاب هيات رييسه موقت خواهيم داشت.

انتهاي پيام
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 187]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن