تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ارزش چهار چيز را جز چهار گروه نمى‏شناسند : جوانى را جز پيران، آسايش را جز گرفتاران...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821248916




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شاه حسيني: راي نهايي تا يك هفته ديگر صادر مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: شاه حسيني: راي نهايي تا يك هفته ديگر صادر مي شود
رئيس كميته انضباطي فدراسيون فوتبال گفت راي اين كميته در خصوص حوادث بازي پرسپوليس – سپاهان حداكثر تا هفته آينده اعلام خواهد شد.


"به گزارش سرويس ورزشي برنا" عبدالرحمن شاه حسيني درباره جلسه روز دوشنبه كميته انضباطي اظهار داشت: روز گذشته از ساعت 15 جلسه اي در محل اين كميته درخصوص حوادث بازي پرسپوليس و سپاهان با حضور طرفين برگزار شد.اين جلسه نزديك به سه ساعت به طول انجاميد و طي آن نزديك به 10 صفحه اظهارات طرفين درگيري را صورت‌جلسه كرديم.

وي افزود: مواردي از قبيل پرتاب اشياء،فحاشي،مصدوميت تماشاگران سپاهان،بحث وارد شدن خسارت به خودروي اصحاب رسانه از جمله مواردي بود كه مورد بررسي قرار گرفت.

شاه حسيني گفت : در خصوص مصدوميت هواداران تيم ميهمان هنوز هيچ مدركي به كميته انضباطي نرسيده است.ما به مصدومين 72 ساعت فرصت داده ايم تا اگر مدركي در اين باره دارند،آن را به كميته انضباطي تحويل دهند.

رئيس كميته انضباطي همچنين درخصوص خسارت وارد شده به اتومبيل هاي خبرنگاران عنوان كرد: قطعا در اين مورد بايد خسارت جبران شود.اما بايد رسيدگي و بررسي كامل صورت گرفته و پس از آن راي صادر شود.

شاه حسيني درباره شايعه كسر امتياز از باشگاه پرسپوليس به دليل مصدوميت يك تماشاگر سپاهان از ناحيه چشم گفت : در حال حاضر هيچ چيز مشخص نيست و اين موضوع را بررسي دقيق مي كنيم و سپس تصميم كميته انضباطي را در قالب راي از طريق سايت فدراسيون فوتبال اعلام خواهيم كرد.

رئيس كميته انضباطي در پايان اظهار داشت : مطمئناً پس از انجام تحقيقات لازم، راي تا يك هفته ديگر صادر خواهد شد.
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 331]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن