تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نادانى ريشه همه بديهاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805727960




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سامسونگ ورزشكار


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: سامسونگ ورزشكار


امروزه اغلب شركت‌هاي معتبر ساخت گوشي تلفن همراه مانند سامسونگ، نوكيا، سوني‌اريكسون و چند برند مطرح ديگر براي جامه عمل پوشاندن به دامنه مختلف گسترده سلايق شخصي كاربران و نيز در جهت مطرح‌تر شدن در ميان اين بازار آشفته دست به طراحي گوشي‌هايي خاص با كمك گرفتن از برندهاي مطرح مدساز در دنيا زده‌اند. يكي از شركت‌هايي كه اقدام به توليد گوشي‌هايي با همكاري اين مدسازان زده سامسونگ است كه بعد از موفقيت در طرح مشترك خود با طراح بزرگ مد دنيا يعني جورجي آرماني اين بار با شركت بزرگ آديداس كه از زمره‌ توليدكنندگان لوازم ورزشي به حساب مي‌آيد اقدام به توليد و عرضه گوشي كرده است. اين گوشي سامسونگ كه F110 Adidas نام دارد با بهره‌گيري از طراحي زيبا و مدرن خود خواهد توانست جاي خوبي در بازار دست و پا كند البته ناگفته نماند به طورمعمول مشتري اين‌گونه گوشي‌ها افراد خاصي هستند كه به دنبال مد بوده و در جهت يكسان‌سازي تمامي اجناس خود اقدام به خريد گوشي‌هايي از اين دست مي‌كنند. اين گوشي كشويي كه در زير LCD آن نام شركت آديداس به چشم مي‌خورد از امكانات نسبتا مناسبي نيز بهره مي‌برد. اگرچه امكانات اين قبيل گوشي‌ها هيچ‌گاه در مقايسه با امكانات گوشي‌هاي بدون مارك اما پيشرفته حرفي براي گفتن ندارد اما به نوبه خود و تنها به دليل اينكه اين گوشي از لحاظ طيف و امكانات در رده متوسط قرار دارد نبايد از كنار آن راحت عبور كرد.
F110 از چهار باند شبكه‌اي GSM يعني باندهاي 850، 900، 1800 و 1900 پشتيباني مي‌كند و از اين‌رو شما از نظر آنتن‌دهي مشكلي نخواهيد داشت. اين‌ گوشي كه تنها حدود يك ماه از عرضه انبوه آن به بازار مي‌گذرد از صفحه نمايش خوبي نيز بهره مي‌برد كه از نوع TFT بوده و قابليت تفكيك 256هزار رنگ را نيز دارا است. اگر چه در مقايسه با صفحه نمايش‌هاي امروزي كه چه از لحاظ اندازه و چه وضوح تصوير و نيز قابليت تفكيك‌پذيري بيش از 16ميليون رنگ در اين صفحه نمايش قدري ضعيف به نظر مي‌رسد اما باز هم جوابگوي نيازهاي معمولي كاربران را خواهد داد. وضوح تصاوير ارائه شده توسط اين صفحه نمايش 022×671 پيكسل خواهد بود. از جهت ذخيره اطلاعات و در حقيقت بحث پشتيباني از حافظه تنها در اين گوشي مي‌توان به يك موضوع اشاره كرد. اين گوشي تنها داراي يك گيگابايت حافظه داخلي است اما شما قادر نخواهيد بود كه از طريق درگاه حافظه از حافظه‌هاي بالاتري استفده كنيد چرا كه از درگاه حافظه در اين گوشي خبري نيست. اما از امكانات شبكه‌اي اين گوشي مي‌توان به ويژگي EDGE اشاره كرد كه قادر است با ايجاد رابط اتصالي دايره شكل سرعت ارتباط شما با دنياي مجازي را افزايش دهد. از امكانات تاسف بار اين گوشي مي‌توان به عدم ‌پشتيباني از GPRS، HSCSD، 3G و شبكه ارتباطي بي‌سيم اشاره كرد. با اين اوصاف درخواهيد يافت كه نمي‌توان انتظار زيادي از اين گوشي حداقل در زمينه ارتباطي داشته باشيم. تنها ويژگي قابل ذكر اين گوشي وجود قابليت بلوتوث نسخه دوم آن است كه امكان A2DP نيز پشتياني مي‌كند. اين خصيصه به شما اين امكان را مي‌دهد تا از طريق بلوتوث هدست‌هاي استريو را به گوشي خود اتصال داده و از گوش دادن آهنگ‌هاي زيبا و با كيفيت لذت ببريد.
اين گوشي داراي دوربين نيز هست. دوربين استفاده شده در F110 داراي توان وضوح 2 مگاپيكسل است كه تصاوير را با وضوح 1200*1600 پيكسل به شما ارائه مي‌دهد. شما همچنين با استفاده از اين دوربين قابليت فيلمبرداري را نيز خواهيد داشت. از ديگر امكانات اين گوشي مي‌توان به قابليت ارسال و دريافت MMS، SMS و‌ ايميل اشاره كرد. امكان مرور صفحات اينترنتي از طريق WAPنسخه 2، قابليت پخش فرمت‌هاي صوتي و تصويري MP3، AAC، eAAC، WMA، قابليت ويرايش عكس‌ها با استفاده از يك نرم‌افزار خاص و وجود راديو FM از ديگر ويژگي‌هايي است كه مي‌توان در مورد اين گوشي به آن اشاره كرد. باتري اين موبايل نيز با توان mAH 008 قادر خواهد بود تا زمان مكالمه دائمي شما را تا 2 ساعت و نيم و حالت استندباي را تا 052 ساعت افزايش دهد. با توجه به قابليت‌هايي كه از اين گوشي برشمرديم دريافتيد كه اين گوشي از لحاظ امكانات در رده متوسط رو به پايين قرار مي‌گيرد. البته به طور معمول و تا امروز هر شركتي كه درصدد توليد گوشي‌هاي مارك‌دار برآمده است از امكانات سخت‌افزاري و نرم‌افزاري كاملي استفاده نكرده چرا كه شايد عدم توجيه اقتصادي اين موضوع و يا با شكست مواجه شدن گوشي توليدي هميشه مدنظر صاحبان صنايع و سازندگان گوشي‌هاي تلفن همراه قرار گرفته است. F110 Adidas با بهره‌گيري از يك طراحي نسبتا مناسب شايد بتواند راه خود را براي قرارگيري در جيب كاربران باز كند چرا كه از لحاظ كارآيي حرفي براي گفتن ندارد. از جمله خدمات و امكانات اين گوشي وسايلي است كه به همراه اين گوشي در هنگام فروش عرضه مي‌شود. از اين جمله مي‌توان به دستبندهاي ويژه با آرم آديداس، هدفون‌هاي مخصوص براي اين گوشي كه از طراحي خاص بهره مي‌برند و از طرفي از آرم برند مطرح ورزشي آديداس نيز بهره جسته‌اند اشاره كرد. شايد قيمت غيرقابل توجيه اين گوشي كه تنها به همين دليل باشد اگرچه به صورت رسمي هنوز قيمتي براي اين وسيله اعلام نشده است اما مي‌توان تصور كرد كه چه قيمتي براي اين گوشي تعيين شود.
ناگفته نماند كه قيمت مورد تصور اين گوشي با توجه به شناختي است كه از اعلام قيمت گوشي مارك‌دار قبلي سامسونگ Samsung Armani به دست آمده است. در هر صورت به شما توصيه نمي‌كنيم كه اين گوشي را خريداري كرده و از آن استفاده كنيد، مگر آنكه ديوانه مد باشيد.
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 405]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن