تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه ويژگى است كه در هر كس يافت شود، ويژگى هاى ايمان كامل مى گردد: آن كه وقتى خشن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813003353




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

به مناسبت روز ملي گل و گياه؛ طرح هميار سبز در كرج اجرا مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: به مناسبت روز ملي گل و گياه؛ طرح هميار سبز در كرج اجرا مي‌شود
خبرگزاري فارس: مدير عامل سازمان پارك‌ها و فضاي سبز شهرداري كرج گفت: به مناسبت روز ملي گل و گياه طرح هميار سبز با همكاري سازمان پارك‌ها و فضاي سبز شهرداري كرج در اين شهرستان اجرا مي‌شود.


عباس زارع امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در كرج، افزود: اين طرح به منظور توسعه فضاهاي سبز و همچنين توسعه فرهنگ نگهداري فضاهاي سبز در بين شهروندان انجام مي‌شود.
وي ادامه داد: اين مسابقه در قالب پيامك و از طريق سامانه فضاي سبز پاسخگو است كه شهروندان مي‌توانند با ارسال پيام‌هاي خود در اين مسابقه شركت كنند.
اين مسئول گفت: افراد علاقمند بالاي رده سني 16سال مي‌توانند با ارسال پاسخ‌هاي خود مبني بر چگونگي راه‌هاي حفظ فضاي سبز شهر و راه‌هاي مشاركت‌هاي مردمي در اين امر با سامانه 20001147در اين مسابقه شركت كنند.
زارع افزود: شهروندان بايد با چگونگي حفظ و توسعه فضاهاي سبز در اين شهرستان آشنا شوند و با نگهداري صحيح از اينگونه فضاها در گسترش آن به سازمان پارك‌ها و فضاي سبز كمك كنند.
وي گفت: با توجه به اينكه نرخ جمعيت كرج رو به افزايش است، لذا بايد علاوه بر تلاش مسئولان در توسعه فضاهاي سبز مشاركت‌هاي مردمي نيز در اين مهم وجود داشته باشد تا بتوانيم شهر را به سمت داشتن فضاهاي سبز در حد استاندارد سوق دهيم.
مدير عامل سازمان پارك‌ها و فضاي سبز شهرداري كرج، گفت: اين سازمان برنامه‌هاي متنوعي را براي فرهنگ‌سازي نگهداري فضاهاي سبز و همچنين توسعه اينگونه فضاها دارد.
انتهاي پيام/ك
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 377]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن