تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که خدا رابشناسد ترس او در دلش می افتد و هر از خدا ترسان باشد نفسش از دنیا باز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815185802




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پيش از اعزام به مسابقات جام باشگاه‌هاي آسيا نايب رييس بانوان واليبال:‌ رقيب جدي براي آسيا خواهيم شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: پيش از اعزام به مسابقات جام باشگاه‌هاي آسيا نايب رييس بانوان واليبال:‌ رقيب جدي براي آسيا خواهيم شد


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال

نايب رييس بانوان فدراسيون واليبال در آستانه‌ي اعزام به مسابقات جام باشگاه‌هاي آسيا گفت: در آينده‌اي نزديك رقيبي خوب براي تيم‌هاي آسيايي خواهيم بود.

هاجر نجاتي‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)؛ درباره‌ي وضعيت تيم ذوب آهن در اولين حضور بانوان ايراني در جام باشگاه‌هاي آسيا اظهاركرد: انتظار نداريم كه سكويي كسب كنيم؛ مگر اين كه محاسبات ما غلط از آب درآيد. با توجه به اين كه مسابقات ويتنام، دومين اعزام بانوان واليباليست به حساب مي‌آيد، تلاش مي‌كنيم حضور بسيار خوبي داشته باشيم.

وي درباره‌ي نحوه‌ي گزينش و اعزام تيم ذوب آهن به مسابقات جام باشگاه‌هاي آسيا متذكر شد: ‌سال گذشته، با توجه به اين كه اولين حضور زنان در مسابقات قهرماني آسيا را داشتيم، شرايط شركت ما در اين رقابت‌ها در كنفدراسيون‌ آسيا بررسي شد و بدين ترتيب به جام باشگاه‌هاي آسيا دعوت شديم. از پيش قرار بود كه تيم قهرمان ليگ برتر، به اين مسابقات اعزام شود.

نايب رييس بانوان واليبال ادامه داد: تيم ذوب آهن اصفهان، پس از تعطيلات نوروز، تمريناتش را در اصفهان آغاز كرد و تا امروز در اردو به سر مي‌برد. در اين هفته در تهران با تيم‌هاي دانشگاه آزاد، سايپا و نفت ديدار تداركاتي برگزار مي‌كند و پنج‌شنبه عازم ويتنام مي‌شود.

نجاتي‌زاده با بيان اين كه در حوزه‌ي بين‌الملل، همه‌ي مكاتبات از طريق فدراسيون انجام گرفته است،‌ اظهار كرد: فدراسيون، هماهنگي‌هاي لازم را از طريق مكاتبه با كنفدراسيون آسيا انجام داده است. از نظر مالي،‌ باشگاه ذوب آهن همه‌ي هزينه‌ها را مي‌پردازد.

وي در پاسخ به پرسشي مبني بر اين كه «آيا از بازيكنان كمكي در تركيب تيم ذوب آهن استفاده مي‌شود يا نه؟» گفت:‌ باشگاه ذوب آهن، از تيم سايپا، فاطمه رشيدي، بهاره نيازي و فاطمه خمسه، از تيم پتروشيمي تهران، سميه كاوه از فولاد خوزستان، مائده برهاني و از دانشگاه آزاد اسلامي، مينا ترحمي و فاطمه عبداللهي را به خدمت گرفته است.

نايب رييس بانوان واليبال در پايان درباره وضعيت آمادگي تيم ايراني حاضر در مسابقات جام باشگاه‌هاي آسيا يادآور شد: طي يك ماه گذشته، سه بار از اردوها ديدن كردم. از نظر آمادگي جسماني وضعيت خوبي دارند. تمرينات تاكتيكي و تكنيكي خوبي را پشت سر گذاشتند و خيلي سريع با هم به هماهنگي مطلوب رسيدند. ذوب آهن از نظر شرايط اسكان، تغذيه، اياب و ذهاب، بحث فرهنگي، تفريحي و پزشكي سرمايه‌گذاري خوبي كرده است؛ ولي با اين وجود، اگر بازيكنان به 10 درصد آمادگي مقابل تيم‌هاي ژاپن و چين نرسند، به اين دليل است كه آسيب ديدگي‌ها كهنه دارند.

انتهاي پيام
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 340]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن