تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814738958




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نصرالله: توافق دوحه، پيروزي يك گروه بر گروه ديگر نبود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نصرالله: توافق دوحه، پيروزي يك گروه بر گروه ديگر نبود
خبرگزاري فارس: دبيركل حزب‌الله لبنان توافق اخير گروههاي لبنان در نشست دوحه قطر را پيروزي براي همه لبناني‌ها دانست و گفت: توافق دوحه، پيروزي يك گروه بر گروه ديگر نبود.


سيد حسن نصرالله دبيركل حزب الله لبنان طي سخناني كه امروز به مناسبت گراميداشت هشتمين سال آزادسازي جنوب لبنان از دست اشغالگران در حومه جنوبي بيروت ايراد كرد و سخنان وي به طور مستقيم از شبكه خبري الجزيره پخش مي‌شد، توافق گروههاي لبناني در دوحه درباره تشكيل دولت وحدت ملي را پيروزي براي همه لبناني ها دانست و گفت: انتخاب ميشل سليمان به عنوان رئيس جمهور جديد لبنان باعث شد لبناني‌ها به آينده اميدوار شوند.
وي با اشاره به اداي سوگند رياست جمهوري ميشل سليمان گفت: اين امر آغاز مرحله‌اي جديدي براي لبنان و در واقع بيانگر روحيه اتحاد در لبنان بود.
دبيركل حزب الله لبنان بار ديگر به شراكت ملي واقعي كه كسي در آن كنار گذاشته نشود و كسي بر كسي تحميل نشود ، دعوت كرد و تاكيد كرد، ما در صدد تاسيس حكومت وحدت ملي با مشارت همه گروههاي سياسي لبنان هستيم و اين امر نيازمند زمان است.
نصرالله همچنين از كميته وزارتي اتحاديه عرب به ويژه عمروموسي دبيركل اتحاديه عرب و همچنين امير قطر و نيز كشورهاي ديگر از جمله ايران و سوريه در رسيدن گروههاي سياسي لبنان به توافق در نشست دوحه تقدير و تشكر كرد.
وي با اشاره به تحولات داخلي لبنان درباره قانون انتخاب گفت: من شخصا با اصلاح قانون اساسي كه هويت عربي لبنان را تضمين كند، موافقم .
نصرالله ابراز اميدواري كرد كه زماني فرا رسد كه گروههاي لبناني بتوانند در فضايي آرام به گفت‌وگو بنشينند و قانوني تصويب كنند كه به نفع همه لبنان باشد.
وي افزود: تنها راه ورود براي تشكيل دولت وحدت ملي و ساخت نهادهاي آن قانون انتخابات است ولي اگر برخي بخواهند قانوني بر اساس منافع شخصي يا طائفه‌اي تصويب كنند اين به سود لبنان نخواهد بود و قانون بايد عادلانه باشد.
نصرالله با اشاره به خواسته‌هاي مخالفان دولت لبنان تاكيد كرد: بايد فرصت براي حضور بهتر مخالفان در تركيب جديد دولت فراهم شود.
دبيركل حزب الله همچنين با اشاره به تابستان داغ وعده داده شده از سوي معاون وزير امور خارجه آمريكا در امور خاورميانه گفت : همه تلاش ما اين بود كه تابستان داغ و ناآرام آمريكايي را به تابستان آرام در لبنان تبديل كنيم.
دبيركل حزب الله لبنان با اشاره به مداخلات خارجي در لبنان گفت: اجازه نمي‌دهيم كه آمريكا و امثال آن از مداخله در لبنان صحبت كنند.
انتهاي پيام/
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 326]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن