تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815348571




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همايش منطقه‌اي كتابخانه‌ها، مراكز مديريت دانش در همدان برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: همايش منطقه‌اي " كتابخانه‌ها، مراكز مديريت دانش " در همدان برگزار شد
داخلي. فرهنگي. آموزشي. دانشگاه. همايش. كتابخانه.

نخستين همايش منطقه‌اي گروه كتابداري دانشگاه آزاد اسلامي همدان با عنوان "كتابخانه‌ها، مراكز مديريت دانش"، روز دوشنبه با حضور استادان برجسته‌ي كشوري برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، عضو هيات علمي دانشگاه شهيد چمران اهواز به عنوان سخنران ويژه اين همايش، مديريت دانش را تبلور اطلاعات صحيح در زمان درست به مخاطب درست تعريف كرد.

دكتر "عبدالحسين فرج‌پهلو"، افزود: اين به معناي وجود يك نظم در سيستمي داراي خط مشي اصولي با افراد دانشمند و كارآزموده است.

وي ادامه داد: به هر ميزان قدرت مديريت دانش به بلوغ خود نزديك مي‌شود كيفيت هم در موسسات و سازمانها افزايش مي‌يابد.

يك عضو هيات علمي دانشگاه تربيت مدرس نيز گفت: وقتي از دانش صحبت مي‌شود به معناي چيزي شبيه قسمت اعظم يك كوه يخي در ذهن انسانها است كه تنها قسمت بيرون از آب را به اشتراك مي‌گذارند.

دكتر "محمد حسن‌زاده"، از دانشجويان و استادان خواست با تقويت بيشتر بنيانهاي نظري، تقويت ارتباطات غيررسمي، برگزاري كلاسهاي آموزشي و تلاش در چارچوب گسترش همكاري بين رشته‌اي در نهادينه كردن مديريت دانش در رشته كتابداري كنند.

در اين همايش، از دكتر "محمدحسين دياني"، استاد دانشگاه فردوسي مشهد و سردبير مجله تخصصي كتابداري و اطلاع رساني به پاس زحمات و تلاهاش بي‌شائبه چندين ساله در رشد و ارتقاي اين رشته تقدير شد.

وي با بيان اين كه هر انسان عاقل براي كارش دليلي دارد گفت: كتابداران نادري هستند كه به مرتبه استادي رسيده‌اند، قبولاندن اين حرفه در بين ساير علوم كار راحت و آساني نبود و بايد با ايمان به توانمندي‌ها و اعتماد به نفس راهگشا بود.

در اين همايش، مقاله دكتر "محسن حاج‌زين‌العابديني" ،با عنوان "نقش مديريت دانش در اقتصاد دانش‌محور" به عنوان مقاله برتر از طرف كميته داوران شناخته و تقدير شد.

مدير گروه كتابداري و اطلاع رساني دانشگاه آزاد اسلامي واحد همدان و دبير اجرايي اين همايش ، هدف از برگزاري آن را همپوشاني فرآيندهاي مديريت دانش و تعريف ارائه شده براي كتابخانه‌ها عنوان كرد.

"عاطفه زارعي"، افزود: ‪ ۷۰‬مقاله از ارديبهشت گذشته به دبيرخانه همايش ارسال و از اينها هشت مقاله برگزيده و ‪۱۵‬مقاله براي ارئه به صورت پوستر پذيرفته شد.

در كنار برپايي اين همايش، انجمن كتابداران همدان نيز آغاز به كار كرد.
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 310]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن