تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805214330




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خالدمشعل در دانشگاه تهران :تهديدات آمريكا عليه ايران رو به زوال است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: خالدمشعل در دانشگاه تهران :تهديدات آمريكا عليه ايران رو به زوال است
رئيس دفتر سياسي حماس در دانشگاه تهران تهديدات آمريكا عليه ايران را رو به زوال و بي تاثير خواند و اعلام كرد همه ملتهاي عرب از حماس حمايت مي كنند .

به گزارش خبرنگار مهر ، خالد مشعل رئيس دفتر سياسي حماس عصر امروز با حضور در دانشگاه تهران به سخنراني در جمع دانشجويان اين دانشگاه پرداخت.

در اين مراسم كه تحت عنوان زوال صهيونيسم توسط جنبش عدالتخواه دانشجويي برگزار شده بود رئيس دفتر سياسي حماس با ابراز خرسندي از حضور در جمع دانشجويان گفت : دانشگاه دژ مستحكم علم و پيشرفت است و هسته اوليه مقاومت فلسطين هم در دانشگاه تشكيل شد.

وي با تشكر از احساسات صادقانه دانشجويان كه مرتب سخنان وي را با شعارهاي ضد اسرائيلي قطع مي كردند گفت : من از انقلاب اسلامي كه ايران زمان شاه را كه طرفدار آمريكا بود به ايران حامي فلسطين تبديل كرد تشكر مي كنم.

وي با بيان اينكه امروز شصت سال بعد از يوم النكبت (روز اشغال فلسطين) شاهد سحرگاه پيروزي ملت فلسطين هستيم افزود: ما با دشمن صهيونيستي نبرد حق و باطل را رقم مي زنيم و امروز شاهديم كه نسل هاي فلسطيني نسبت به گذشته باشهامت تر و شجاع تر شده اند و همه جوانان برومند فلسطيني به مقاومت روي آورده اند. انشاءالله ما در مسير پيروزي هستيم.

رئيس دفتر جنبس سياسي حماس گفت : زمان آوارگي و شكست تمام شده است، زمان تكيه بر ديگران تمام شده است و ما با توكل بر خدا و اعتماد به مردم خودمان دوران جديدي را آغاز كرده ايم.

وي با اشاره به محاصره مردم غزه گفت : نوار غزه زندان بزرگي شده كه در آن بيش از يك ميليون نفر حبس شده است. همچنين رژيم صهيونيستي در كرانه باختري حدود ده هزار نفر از فلسطيني ها را به زندان انداخته است و با كمال تاسف دستگاه امنيتي حكومت خودگردان هم مبارزان فلسطيني را تحت پيگرد قرار داده است. آنها ملت فلسطين را مجازات مي كنند چون گزينه مقاومت را انتخاب كرده اند و هيمنه آمريكا را نپذيرفته اند.

خالد مشعل افزود: اسرائيل و آمريكا ملت فلسطين را مجازات مي كنند چون جنبش حماس را در انتخابات انتخاب كرده اند ولي با همه اين كارها نتوانسته اند اراده مردم فلسطين را سست كنند و انشاالله به حتم آمريكا و صهيونيست ها شكست مي خورند.

رئيس دفتر سياسي حماس در ادامه سخنان خود با طرح اين سئوال كه آن كس كه دست در دست خدا قرار مي دهد نيرومند است يا آن كه دست در دست آمريكا قرار مي دهد ، گفت : امروز آمريكا حتي از حفظ قدرت خود در عراق هم عاجز است.

خالد مشعل با بيان اينكه فلسطين قلب ملت اسلام است گفت : حمايت شما مردم ايران از فلسطين در حقيقت حمايت شما از ايران و جهان اسلام در برابر توطئه هاي رژيم صهيونيستي است و امروز فلسطين رزمگاه بزرگان است و هر كس در نبرد فلسطين شركت جويد بزرگ مي شود. پس حمايت ايران از منافع فلسطين فقط به مصلحت فلسطيني ها نيست و به مصلحت خود ايران هم هست.

وي تصريح كرد : تهديدات آمريكا عليه ايران رو به زوال است و تاثيري نخواهد داشت ، انشاءالله ما پيروزيم و در كنار يكديگر در قدس آزاد نماز مي خوانيم.

در ادامه اين مراسم رئيس دفتر سياسي حماس به چند سئوال حضار نيز پاسخ داد.

وي در مورد امكان حضور حماس در نقاط ديگر فلسطين با اجازه رژيم صهيونيستي گفت ما هيچ مشروعيتي براي اشغالگران قائل نيستيم.

وي گفت : ما به همه مبارزان قبل از خودمان احترام مي گذاريم و من به شما مي گويم همه ملت هاي عرب از حماس حمايت مي كنند.

وي در پاسخ سئوال يكي از حضار كه تعداد شهداي فلسطيني را از ابتداي انتفاظه دوم سئوال كرد گفت : تعداد شهداي ما از ابتداي انتفاظه دوم به 5 هزار نفر مي رسد كه يك سوم از اين رقم را زنان و كودكان تشكيل مي دهند و ما اين عزيزان را براي آزادي ميهن نثار كرديم.

قبل از سخنان مشعل دكتر فرهاد رهبر رئيس دانشگاه تهران طي سخنان كوتاهي ضمن خوشآمد گويي به خالد مشعل به نمايندگي از جامعه دانشگاهيان ايران حمايت خود را از آرمان فلسطين اعلام كرد.
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 282]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن