تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد وضو و كليد هر چيزى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820563000




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دكتر باوند در گفت و گو با ايسكانيوز: ارائه بسته پيشنهادي 1+5 نشانه تمايل ايران به گفت و گو است


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: دكتر باوند در گفت و گو با ايسكانيوز: ارائه بسته پيشنهادي 1+5 نشانه تمايل ايران به گفت و گو است


تهران - خبرگزاري ايسكانيوز: دكتر باوند در خصوص بسته پيشنهادي جمهوري اسلامي ايران به كشورهاي 1+5 گفت: ارائه اين بسته نشان دهنده تمايل جمهوري اسلامي ايران به گفت و گو و مذاكره است.

دكتر داوود هرميداس باوند روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز" با اعلام اينكه جمهوري اسلامي ايران در ارائه بسته پيشنهادي پيش دستي كرده است، اظهار داشت: ايران در قبال بسته پيشنهادي كه انتظار مي رفت دريافت كند، پيش دستي كرد.
وي در ادامه با تاكيد بر اينكه جمهوري اسلامي ايران سعي كرده كه توپ را در زمين طرف مقابل بيندازد، تصريح كرد: البته به منظور كارساز بودن اين توپ، مصلحت اين بود كه توجه بيشتري به اصل موضوع مي شد.
اين كارشناس ارشد مسائل بين الملل همچنين افزود: فكر نمي كنم بسته پيشنهادي جمهوري اسلامي ايران بتواند به عنوان حلال مشكل تلقي شود چرا كه اين بسته بيشتر به ساير زمينه ها از جمله موضوع افغانستان، لبنان و فلسطين پرداخته و شايد ارتباط مستقيمي با موضوع نداشته باشد.
باوند محتوي بسته پيشنهادي ايران به 1+5 را به طور كلي مثبت ارزيابي كرد و گفت: برغم اينكه پرداختن به ساير موضوعات در جاي خود خوب است اما در اين بسته بيشتر به مسائل بين المللي و منطقه اي پرداخته شده و به مطالب درج شده پيرامون چارچوب مشكلات فعلي، كمتر پرداخته شد.
وي با اشاره به نكته اي درباره تشكيل كنسرسيوم هاي بين المللي من جمله ايران كه در اين بسته به آن پرداخته شده، گفت: منهاي اين موضوع، پيشنهادات ديگر ارتباطي با مساله خاص هسته اي ندارد.
اين مدرس دانشگاه با بيان اينكه برخي نكات ذكر شده در اين بسته پيشنهادي از سوي ايران با مواد منشور سازمان ملل از جمله موضوعات خودداري از اقدامات نظامي عليه تماميت ارضي، حل مسالمت آميز اختلافات، برقراري امنيت و بررسي جوامع مثل فلسطين مشترك است، متذكر شد: نكته قابل توجهي كه در بسته ايران مطرح شده، پيشنهاد كنسرسيوم است كه مطرح شده است./05/110
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 283]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن