تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا هنگام نشستن، بيشتر رو به قبله مى نشست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819376245




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در نشست خبري فضائلي : با دانشگاه آزاد اسلامي برخورد سياسي نشود


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: در نشست خبري فضائلي : با دانشگاه آزاد اسلامي برخورد سياسي نشود


تهران - خبرگزاري ايسكانيوز:دبير كل انجمن روزنامه نگاران مسلمان گفت: دانشگاه آزاد اسلامي يك محيط علمي است كه بايد در طرح مباحث مربوط به اين دانشگاه از برخورد سياسي جلوگيري شود.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، مهدي فضائلي، در نشست خبري خود، اظهار داشت: در كميته هاي انجمن روزنامه نگاران مسلمان مباحثي در مورد كميته آموزش و پژوهش مطرح شد و با توجه به گفت و گوهايي كه طي چند هفته گذشته در خصوص دانشگاه آزاد اسلامي در رسانه ها بود، اين موضوع احتياج به روشنگري خاصي دارد.
وي تصريح كرد: در دانشگاه آزاد اسلامي عده زيادي در حال تحصيل هستند و علاقه منداني كه به نوعي مرتبط با دانشگاه آزاد هستند خواهان تعيين اين اوضاع هستند بنابراين انجمن تصميم گرفته است نشستي را برگزار كند و به صورت عالمانه و با دقت مباحث را در ميزگردي بررسي كند.
فضائلي خاطر نشان كرد: اين نشست در هفته بعد از ارتحال حضرت امام برگزار مي شود و از مسوولان دانشگاه آزاد اسلامي تقاضا داريم دعوت ما را پذيرفته و اگر توضيحاتي دارند در اين نشست مطرح كنند.
دبير كل انجمن روزنامه نگاران مسلمان ادامه داد: كميته آموزش و پژوهش پيشنهاد داده است كه به صورت ماهانه نشست هاي تخصصي با حضور روزنامه نگاران و اساتيد مرتبط با حوزه هاي رسانه اي برگزار شود تا در مورد فعاليت رسانه ها آسيب شناسي صورت گيرد و زمينه ارتقاي كاري در اين حيطه فراهم آيد.
وي تصريح كرد: اين پيشنهاد كميته آموزش و پژوهش با الهام از نامگذاري سال جاري صورت مي گيرد و اين نشست ها به زودي برگزار خواهد شد و به احتمال زياد اولين حوزه مورد بررسي گروه هاي اجتماعي خواهند بود.
فضائلي با اشاره به مناسبتهاي خرداد ماه گفت:14 خرداد كه سالگرد ارتحال حضرت امام است غم انگيزترين روز تاريخ انقلاب بوده است.
وي تصريح كرد: استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي به بركت حضور ايشان شكل گرفت از اين رو آيين گراميداشت ايشان بايد باشكوه تر از پيش برگزار شود تا ياد امام هميشه در ذهن مردم جاودانه بماند.
فضايلي با بيان اينكه انقلاب اسلامي هر روز با صلابت تر از گذشته مسير خود را ادامه مي دهد، گفت:
15 خرداد به عنوان ريشه انقلاب اسلامي است كه بعد از دوران طلايي مبارزه به ثمر نشست./05//120131
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 278]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن