تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):سه چیز است که هر کس آن را مراعات کند ، پشمیان نگردد : 1 - اجتناب از عجله ، 2 - مشورت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804236895




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه ورزشي‌


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: اخبار كوتاه ورزشي‌
تجليل از پيشگامان المپيكي ايران‌

مراسم تجليل از پيشگامان المپيكي ايران عصر فردا با حضور دكتر رضا قراخانلو رئيس كميته ملي المپيك در سالن همايش‌هاي آكادمي ملي المپيك و پارالمپيك برگزار مي‌شود.

اين مراسم به پاس ارج نهادن و تقدير از قهرمانان ايراني شركت‌كننده در مسابقات المپيك 1948 لندن به عنوان نخستين ورزشكاران ايراني شركت‌كننده در المپيك برگزار مي شود.

در اين مراسم از عباس زندي در رشته كشتي، حسين صعودي پور (بسكتبال)، سيدرسول رئيسي (وزنه‌برداري) و ابوالفضل صلبي (بسكتبال) با اهداء جوايز ارزنده‌اي تقدير به عمل مي‌آيد. همچنين در اين مراسم از 10المپيكي پيشكسوت تقدير به عمل خواهد آمد.

فرخ زادي :مي توانيم با قطبي به توافق برسيم‌

عضو هيأت مديره باشگاه پرسپوليس گفت: با افشين قطبي پس از حضورش در جلسه هيأت مديره مي‌توانيم توافق كنيم.

محمدجعفر فرخ‌زادي در اين باره گفت: هيأت مديره پس از اتمام يك فصل پرفرازونشيب به كادر مربيان و بازيكنان تيم فوتبال پرسپوليس فرصتي را براي استراحت داد تا آنها بتوانند با استفاده از اين فرصت آمادگي لازم را براي انجام هرنوع مذاكره به دست آورند، از اين رو هنوز با هيچ كدام از مربيان و بازيكنان تيم صحبت رسمي نشده و حرف و حديث‌ها كه در اطراف شنيده مي‌شود به طور جدي مطرح نيست.

وي افزود: اكنون كه قطبي از مسافرت برگشته، كاشاني با وي مذاكرات مقدماتي را انجام مي‌دهد اما، تصميمات و توافقات نهايي با قطبي، پس از حضورش در جلسه هيأت مديره و ارايه برنامه‌هايش صورت خواهد گرفت.

هيأت مديره هنوز هيچ تصميمي در مورد حميد استيلي نگرفته است. اين مسأله منوط به همكاري يا نوع همكاري آينده پرسپوليس با قطبي است.

بازيكنان مورد درخواست استقلال‌

باشگاه استقلال در نظر دارد حضور قدرتمندانه در فصل نقل و انتقالات داشته باشد.

سال گذشته باشگاه استقلال حضوري مناسب در فصل نقل و انتقالات داشت و توانست بازيكناني همچون آرش برهاني، محسن بياتي‌نيا، ميثم منيعي، فرهاد پولادي، اميد روانخواه و بيژن كوشكي را جذب كند.اما با حضور امير قلعه‌نويي در راس كادر فني، باشگاه استقلال در نظر دارد بازيكنان شاخصي را جذب كند.سيدجلال حسيني، خسرو حيدري و حسين كاظمي هم سه بازيكني هستند كه امير قلعه‌نويي برحضورشان در استقلال تأكيد دارد.

شگفتي‌سازان جودو ايران در روسيه‌

در ادامه پيكارهاي تيمي مسابقات كاپ جهاني جودو روسيه، تيم ملي جودو ايران با غلبه بر برزيل، قهرمان جهان، شگفتي‌ساز شد.

پس از اينكه تيم ملي ايران با نتيجه 3بر2 اولين مسابقه خود را به مغولستان واگذار كرد،‌در دومين مصاف خود برابر برزيل قرار گرفت كه اين تيم در اوزان 81- و 100+ كيلوگرم از دو قهرمان جهان سود مي‌برد.

در اين مسابقه وحيد سرلك در 66- كيلوگرم، جايگزين محسن ذكريا شد.در پايان، تيم ايران در اوزان 66- ، 73- ، 90- و 100+ كيلوگرم توسط سرلك، معلومات، قمي و رودكي پيروز شد و تنها در 81- كيلوگرم، ملك محمدي با يك اخطار نتيجه را به قهرمان جهان واگذار كرد.تيم ملي جودو ايران آخرين مسابقه خود براي كسب مدال برنز را مقابل اوكراين برگزار مي‌كند. روسيه و مغولستان نيز مسابقه فينال تيمي را برگزار خواهند كرد.

امكان بخشيدگي علي كريمي‌

عضو هيأت رئيسه فدراسيون فوتبال گفت: اگر علي‌كريمي متنبه شود، محروميت‌اش بخشيده خواهد شد.‌

عزيز محمدي در مورد محروميت علي كريمي از سوي فدراسيون فوتبال، خاطرنشان كرد: عده‌اي مي‌گويند اگر علي كريمي از فدراسيون انتقاد كرده و محروم شده است، پس چرا علي دايي كه مشابه اين كار را انجام داد، مورد چنين محروميتي قرار نگرفت كه در پاسخ بايد گفت: دايي در جلسه‌اي كه با علي‌آبادي داشت به طور رسمي انتقاداتي را عليه فدراسيون فوتبال وارد كرد اما، علي كريمي چنين كاري را نكرد بلكه او اين اقدام را تنها در مطبوعات و مصاحبه‌هاي خود انجام داده است، لذا فدراسيون فوتبال براي اين كه اين رويه ديگر ادامه نداشته باشد وي را محروم كرده است.

وي افزود: فدراسيون فوتبال اين محروميت را تا اطلاع ثانوي براي علي كريمي در نظر گرفته، لذا در صورتي كه وي متنبه شود، بخشيده خواهد شد.

رئيس سازمان ليگ فوتبال همچنين درباره سهميه ايران در ليگ قهرمانان آسيا نيز تصريح كرد: با توجه به احتمال قطعي شدن چهار سهميه ايران در آسيا، مقرر شد سه تيم ابتدايي ليگ برتر و قهرمان جام‌حذفي به اين مسابقات راه يابند.




 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 381]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن