تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اولین چیزی که از انسانها سؤال می شود، نمازهای پنج گانه است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820210989




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه ورزشي


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: اخبار كوتاه ورزشي
اجراي 350 برنامه ورزشي در مازندران

ساري ـ خبرنگار اطلاعات: 350 برنامه ورزشي همزمان با دهه فجر در شهرهاي مختلف مازندران اجرا مي‌شود.

دبير كميته ورزش و جوانان دهه فجر مازندران با اعلام اين خبر، افزود: محوريت برنامه‌هاي اجرايي در اين ايام فقط منحصر به برنامه‌هاي ورزشي نيست و برگزاري مراسم ويژه جوانان نيز مورد توجه اداره كل ورزش و جوانان استان قرار دارد.

مريم كيومرثي گفت: برگزاري پياده‌روي خانوادگي در ساري، برگــزاري مسابقات كشوري ورزشي بومي و محلي در فريدونكنار، سمينار آسيــب‌شناسي فرهنگ ازدواج در خانواده‌هاي ايراني در نور و افتتاح چند طرح ورزشـي در شهرهاي مختلف بخش‌هايي از برنامه‌هاي مورد نظر اداره كل ورزش و جوانان مازندران در دهه فجر است.

وي گفت: ديدار با خانواده‌هاي معظم شهدا و جانبازان و ديدار جوانان و دبيران تشكل‌هاي جوان با نماينده ولي‌فقيه در مازندران از ديگر برنامه‌هاي پيش‌بيني شده در اين ايام است.

آغاز رقابت‌هاي شطرنج قهرماني كشور در بابلسر

بابلسر ـ خبرنگاراطلاعات: مسابقات شطرنج قهرماني دختران و پسران كشور در رده‌هاي سني 8 ، 10 و 12 سال در سالن ورزشي مجتمع آموزشي رفاهي بانك كشاورزي بابلسر آغاز شد.

به گفته مهندس مجيد غلامي مسئول روابط عمومي اداره ورزش و جوانان بابلسر، در اين مسابقات 624 شطرنج باز در رده سني 8 و 10 سال پسران در 11 دور و در سايررده‌هاي سني پسران و دختران در 9 دور به صورت سوييسي به ديدار هم مي‌روند.

در مراسم افتتاح مسابقات فدراسيون شطرنج ايران و نايب رئيس فدراسيون جهاني شطرنج، معاون توسعه امور ورزشي اداره كل ورزش و جوانان، رئيس هيات شطرنج مازندران، فرماندار و رئيس اداره ورزش و جوانان بابلسر نيز حضور داشتند.

بابلسر براي ششمين بار در سال‌جاري ميزبان مسابقات كشوري است كه در پايان نفرات برتر اين مسابقات به عضويت تيم ملي كشور براي شركت در مسابقات قهرماني آسيا درخواهند آمد .

ديدار فرماندار بافق با اعضاي تيم گلبال نابينايان

بافق – خبرنگار اطلاعات: فرماندار و مدير بهزيستي بافق، با اعضاي تيم گلبال نابينايان اين شهر ديداركردند.

در اين ديدار كه در مجموعه ورزشي تختي بافق انجام شد، بسياري از افراد روشندل در حوزه‌هاي مختلف جهان را تغيير داده‌اند، در بخش‌هايي چون سياست، علم، هنر و ورزش، موفق شدند چرا كه اجازه ندادند تا نبود درك خارجي نور، نور دروني آنها را خاموش كند، اين‌ها افرادي هستند كه جهان با استعداد و شجاعت آنها، روشن شده است.

وي اضافه‌كرد: درصورت حمايت از اين ورزشكاران، آنها مي‌توانند به جايگاه‌هاي بهتري دست يابند و براي كشور افتخار بيافرينند.

بررسي مشكلات و ظرفيت‌هاي ورزشي ري

شهر ري ـ خبرنگار اطلاعات: مسائل و مشكلات پيرامون ورزش شهرري در جلسه‌اي با حضور فرماندار اين شهرستان مطرح و بررسي شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرري، در جلسه مسئولان اداره ورزش و جوانان اين شهرستان با دكتر باقرنژاد فرماندار ري مسئولان اداره ورزش و جوانان شهر ري به ارائه گزارشي از وضع ورزش شهرستان پرداختند.

بررسي راهكار‌هاي لازم و رفع نقايص و كمبودها، شناسايي منابع مالي براي تقويت ورزش شهرستان و بررسي قوانين موجود براي حمايت بخش خصوصي از ورزش و نحوه تعامل با بخش خصوصي از جمله مواردي بود كه در اين جلسه مطرح شد و مورد بحث قرار گرفت.

حضور رزمي‌كار آباده‌اي در تيم ملي كاراته

آباده ـ خبرنگار اطلاعات:در رقابت‌هاي انتخابي كاراته استان فارس كه در شيراز برگزار شد، فهيمه نعمت‌الهي توانست به عنوان عضو تيم منتخب استان برگزيده شود.

وي به همراه اعضاي تيم به رقابت‌هاي انتخابي تيم ملي جمهوري اسلامي ايران كه ماه آينده در تبريز برگزار خواهد شد، اعزام مي‌شود.





چهارشنبه|ا|12|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 198]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن