تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):نیکوترین مردم از نظر ایمان، خوش خلق‌ترین و با لطفترین آنها نسبت به اهل خویش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820842398




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پس از گذشت 18 ماه از پايان اجرا، «اكبر آقا آكتور تئاتر» همچنان بخشي از فروش گيشه را دريافت نكرده است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: پس از گذشت 18 ماه از پايان اجرا، «اكبر آقا آكتور تئاتر» همچنان بخشي از فروش گيشه را دريافت نكرده است


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فرهنگ و هنر - تئاتر

مديراجرايي و روابط عمومي نمايش «اكبرآقا آكتور تئاتر» اعلام كرد: 47 ميليون و پانصد هزار تومان از فروش گيشه‌ي اين نمايش 18 ماه پس از پايان آن هنوز پرداخت نشده است.

محمد بهرامي در گفت‌وگويي با خبرنگار تئاتر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اعلام كرد: تاكنون سابقه نداشته است كه مركز هنرهاي نمايشي با گذشت 18 ماه از فروش گيشه يك نمايش، از پرداخت‌ آن به گروه خودداري نمايد.

او با بيان اينكه در طي يك سال‌ونيم گذشته بارها پيگير اين موضوع بوده است، به روند پيگيري آن اشاره كرد و توضيح داد: مسئول مركز هنرهاي نمايشي ابتدا مطرح كرد كه تالار «سنگلج» پول را به‌حساب انجمن نمايش واريز نكرده است، اما پس از مدتي به ما اعلام كردند: پول صرف هزينه‌هاي ديگر شده است و پس از پيگيري دوباره اعلام كردند چون انجمن نمايش منحل شده بايد تفاهم‌نامه‌ي جديدي امضا شود و سرانجام پس از امضاي تفاهم‌نامه هم به ما اعلام شد، پرونده‌ را براي مشاور اجرايي معاونت هنري فرستاده‌اند و از آنجا پيگيري كنيم.

او در ادامه با اشاره به پيگيري‌هاي كه از مشاور اجرايي معاون هنري داشته‌اند، توضيح داد: آقاي «پيمان» هم مي‌گفت:

« هرپرونده‌اي به ما داده شد بررسي و پس فرستاده‌ايم.» الان هم پرونده‌ حدود پنج‌ماه است كه در امورمالي مركز هنرهاي نمايشي است.

وي درباره‌ي نحوه‌ي قرارداد مالي اين نمايش توضيح داد: قرارداد نمايش «اكبرآقا آكتور تئاتر» 15ميليون تومان كمك هزينه و 80درصد از فروش گيشه بوده است و سال 85 درمراسم افطار خانه‌ي تئاتر مدير مركز هنرهاي نمايشي قول داد كه 20درصد سهم انجمن نمايش هم از فروش گيشه گروه كسر نشود و در نهايت حدود 5درصد از فروش، سهم انجمن نمايش شد.

مدير اجرايي نمايش «اكبر آقا آكتور تئاتر» با بيان اينكه دستمزد گريمورها و هزينه‌ي خريد لوازم مصرفي گريم، لباس‌ها و لوازم صحنه نيز توسط اكبر عبدي پرداخت شده است، به ايسنا گفت: به دليل تاخير مركز هنرهاي نمايشي در پرداخت پول فروش نمايش، اكبر عبدي در تعطيلات نوروز 86 همه‌ي اعضاي گروه را به رستوراني دعوت و با پرداخت دستمزد و پاداش از همه‌ي اعضاي گروه قدرداني و تقدير كرد.

او با اعتقاد بر اينكه، در اجراي اين نمايش تالار «سنگلج» به‌ معناي واقعي احيا شد، توضيح داد: مردم هرشب از 8شب تا يك صبح با شوق به تالار سنگلج مي‌آمدند و از ديدن نمايش لذت مي‌بردند. تمام نقدهايي هم كه رسانه‌ها منتشر شد، نشان‌دهنده‌ي درست‌بودن و خوب‌بودن كار اين گروه اجرايي است.

مدير روابط عمومي اجراي نمايش «اكبر آقا آكتور تئاتر» در پايان به ايسنا گفت: آيا در 18ماه گذشته مركز هنرهاي نمايشي بودجه‌ي خود را نگرفته كه از پرداخت فروش گيشه‌ي نمايش «اكبرآقا آكتور تئاتر» خودداري مي‌كند، خسارت كاهش ارزش پول دراين 18ماه با كيست؟ و بارها به مسئولان اعلام كردم وقتي با اين همه تاخير پول نمايش‌ها را پرداخت مي‌كنيد بايد معادل كاهش پول هنرمندان را به آنان اضافه پرداخت كنيد.

گفتني است: خبرنگار ايسنا پيگير تماس با مسئولان مركز هنرهاي نمايشي پيرامون تاخير در پرداخت فروش گيشه‌ي اين نمايش است.

انتهاي پيام
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 428]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن