تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):آن که در کاری که نافرمانی خداست بکوشد امیدش را از دست می دهد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815018765




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شمار كاربران تلفن همراه جهان تا پايان سال 2007 به بالاي سه ميليارد نفر رسيد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: شمار كاربران تلفن همراه جهان تا پايان سال 2007 به بالاي سه ميليارد نفر رسيد


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: جامعه اطلاعاتي - ارتباطات

براساس اعلام اتحاديه جهاني مخابرات، شمار كاربران تلفن همراه جهان تا پايان سال 2007 به بالاي 3.3 ميليارد نفر صعود كرد كه برابر با نرخ ضريب نفوذ 49 درصد است.

به گزارش سرويس ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، براساس اعلام اتحاديه جهاني مخابرات (ITU)، آفريقا بزرگترين پيشرفت را طي دو سال گذشته نشان داده و بيش از دو سوم مشتركان تلفن همراه تا پايان سال 2007 از كشورهاي در حال توسعه بودند.

براساس اين گزارش، اين روند مثبتي است كه نشان مي‌دهد كشورهاي در حال توسعه در حال پيشي گرفتن از كشورهاي توسعه يافته هستند.

رشد اشتراك تلفن همراه بين سال‌هاي 2005 تا 2007 در آفريقا سالانه 39 درصد مانده و در آسيا طي همين مدت 28 درصد بوده است. هند و چين به ترتيب 154 ميليون و 143 ميليون نفر مشترك تلفن همراه جديد اضافه كردند.

بنا بر اعلام اتحاديه جهاني مخابرات، متوسط نرخ رشد سالانه جهاني 22 درصد مانده است.

طبق اين گزارش، تلفن‌هاي همراه خطوط تلفن ثابت سنتي را كاهش داده و در آفريقا نزديك به 90 درصد از كل مشتركان تلفن را به خود اختصاص داده‌اند.

برخي از كشورها در اين زمينه پيشرفت‌هايي داشته‌اند و اتحاديه جهاني مخابرات از شيلي، سنگال و تركيه به عنوان كشورهايي ياد كرده است كه تقريبا تمامي مشتركان اينترنت در آنها اكنون به اينترنت پرسرعت دسترسي دارند.

انتهاي پيام
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 184]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن