تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814913327




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با ايجاد شبكه هاي توزيع كالاهاي مصرفي و خدماتي: تعاوني ها عامل كاهش تورم مي شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: با ايجاد شبكه هاي توزيع كالاهاي مصرفي و خدماتي: تعاوني ها عامل كاهش تورم مي شوند
تهران-خبرگزاري ايسكانيوز:بخش تعاون مي تواند با ايجاد فروشگاههاي زنجيره اي و تشكيل شبكه توزيع كالا و خدمات از افزايش تورم و گراني جلوگيري مي كند.
به گزارش روز دوشنبه خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران"ايسكانيوز"،به نقل از روابط عمومي اتاق تعاون مركزي، بخش تعاون مي تواند با ايجاد فروشگاههاي زنجيره اي و تشكيل شبكه توزيع كالا و خدمات از افزايش تورم و گراني جلوگيري مي كند.
محمدرضا رمضاني دبيركل اتاق تعاون در ديدار با استاندار قزوين و اعضاي هئيت مديره اتاق تعاون اين استان با بيان مطلب فوق گفت : تعاوني ها عامل توريع عادلانه ثروت در كشور هستند و مي تواند با ايجاد شبكه هاي توزيع كالاهاي مصرفي و خدمات،تورم را كاهش دهد.
وي در اين خصوص افزود : با همكاري استانداري قزوين فروشگاههاي زنجيره اي توزيع كالادر جهت حذف واسطه ها و عرضه كالاها و خدمات براساس قيمت واقعي ايجاد مي شود.
وي در ادامه با اشاره به ابلاغ قريب الوقوع سياستهاي كلي اصل 44 قانون اساسي بصورت قانون در ايام سالروز ابلاغ مقام معظم رهبري در اين خصوص اظهار داشت : در سياستهاي كلي اصل 44 قانون اساسي جايگاه ويژه اي براي اتاق هاي تعاون در نظر گرفته شده است و اتاق تعاون استانها بايد به عنوان نماينده غير دولتي بخش تعاون بيش از پيش حضور مؤثرتري داشته و پيگير مطالبات تعاوني ها باشند.
رمضاني گفت : بر اساس اين سياستها بايد مداخله دولت در امور تعاوني ها حذف و قوانين فعلي اصلاح گردد.
وي لازمه اينكار را تقويت اتاق هاي تعاون استانها و حضور فعالتر تعاوني در زمينه هاي مختلف و ارائه راهكارهاي مناسب در تدوين سند توسعه بخش تعاون ذكر كرد و افزود : اتاق هاي تعاون استانها بايد با تشكيل كميته هاي مختلف و جمع آوري نظرات اساتيد و مديران اتحاديه ها و تعاوني ها ي استاني اتاق تعاون مركزي را در تدوين اين سند همراهي كنند.
همچنين، سيد احمد نصري ،استاندار قزوين با استقبال از حضور تعاوني ها در امر توزيع كالا و خدمات گفت : توزيع كالا و خدمات در حال حاضر به يك پديده ناهنجار در جامعه تبديل شده است و كالاها و خدمات با قيمت هاي غير واقعي در اختيار مردم قرار مي گيرد.
وي با تاكيد بر تقويت بعد نظارتي بر اتحاديه ها و شركتهاي تعاوني ، خواستار رفع مشكلات برخي از تعاوني ها شد.
استاندار قزوين در خاتمه افزود : اتاق تعاون استان مي تواند با حمايت استانداري در توسعه صادرات غير نفتي استان و نيز اعزام هيأتهاي تجاري به كشورهاي هدف بويژه كشور تونس كه به عنوان نقطه تماس روابط تجاري و اقتصادي ايران و تونس در نظر گرفته شده است ، نقش مؤثري را ايفا كند./125
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 435]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن