تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): کسی که در پی برآوردن نیاز برادر مسلمان خود باشد، تا زمانی که در این راه است خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819000999




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

متكي در ديدار با اميل لحود:حمايت تهران از دولت و ملت لبنان ادامه مي يابد / توافق اخير گامي مهم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: متكي در ديدار با اميل لحود:حمايت تهران از دولت و ملت لبنان ادامه مي يابد / توافق اخير گامي مهم
وزير امور خارجه جمهوري اسلامي ايران در ديدار رئيس جمهور سابق لبنان بر ادامه سياست حمايت تهران از دولت و ملت لبنان تاكيد كرد.

به گزارش خبرنگار اعزامي مهر به لبنان، منوچهر متكي وزير خارجه جمهوري اسلامي ايران شب گذشته با اميل لحود رئيس جمهوري سابق لبنان ديدار كرد.

در اين ديدار طرفين درباره تحولات مهم منطقه اي از جمله اوضاع لبنان بحث و تبادل نظر كردند. متكي در اين ديدار توافق اخير لبناني ها را يك گام مهم در حيات سياسي اين كشور توصيف كرد و بر حمايت كامل جمهوري اسلامي ايران از اين توافق اخير لبناني ها تاكيد نمود.

اميل لحود نيز در اين ديدار اظهارداشت: توافق لبناني ها عيد بزرگي براي همه لبنان و دوستداران اين كشور ازجمله ايران است. رئيس جمهور سابق لبنان همچنين در ادامه سخنانش بر ضرورت اجرايي شدن تمام بندهاي توافق اخير دوحه تاكيد كرد.

به گزارش مهر، وزير خارجه كشورمان همچنين در اولين ساعات صبح امروز به ديدار ميشل عون رئيس جريان ملي آزاد لبنان و يكي از شخصيت هاي برجسته ائتلاف طرفدار تشكيل دولت وحدت ملي لبنان در منطقه راويه رفت.

منوچهر متكي همچنين در چارچوب ديدارهاي خود با فواد سنيوره نخست وزير در سراي كبير و با نبيه بري رئيس مجلس لبنان در عين طينه بيروت ديدار خواهد كرد.

ديدار با سعد الحريري رئيس فراكسيون اكثريت پارلماني لبنان در منطقه "قريطم" و ديدار احتمالي با ميشل سليمان رئيس جمهوري لبنان در كاخ رياست جمهوري در منطقه "بعبدا" ديدارهاي بعدي وزير خارجه است .

اين گزارش حاكي است وزير امور خارجه جمهوري اسلامي ايران همچنين با اعضاي فراكسيون پارلماني وفادار به مقاومت و وزراي حزب الله ديدار خواهد كرد.

متكي قرار است عصر امروز در يك كنفرانس مطبوعاتي به سئوالات خبرنگاران پاسخ دهد.

ديدار با عمر كرامي نخست وزير اسبق لبنان آخرين ديدار وزير امور خارجه جمهوري اسلامي ايران را تشكيل مي دهد.
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 330]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن