تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسا روزه‏دارى كه از روزه‏اش جز گرسنگى و تشنگى بهره‏اى ندارد و چه بسا شب زنده‏دارى كه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814762732




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

المنار: سخنراني بوش سيلي محكمي به رژيم‌هاي عربي دلبسته به آمريكا بود


واضح آرشیو وب فارسی:شبكه خبر دانشجو: المنار: سخنراني بوش سيلي محكمي به رژيم‌هاي عربي دلبسته به آمريكا بود
يك عضو مجمع دموكراتيك عربي در سرزمين‌هاي اشغالي سال 1948 فلسطين، سخنراني جرج بوش در پارلمان رژيم صهيونيستي (كنست) را پرده‌برداري از سياست‌هاي آمريكا و سيلي محكمي بر صورت رژيم‌هاي عربي دل بسته به طرح‌هاي آمريكا توصيف كرد.
به گزارش «شبكه خبر دانشجو» به نقل از المنار، واصل طه گفت: آمريكا در قبال تشكيل كشور فلسطين و مذاكرات، فريبكاري مي كرد و هميشه سعي داشت خود را به عنوان يك ميانجي منطقي و عادل بين دو طرف نشان دهد، اما سخنراني بوش در پارلمان اسرائيل پرده ها را از سياست دولت آمريكا كنار زد.

وي افزود: سخنراني بوش بدون پيش زمينه نبود، بلكه حمايت نامحدود آمريكا از اسرائيل را تكميل كرد؛ به گونه اي بوش امنيت اسرائيل بخشي از امنيت آمريكا دانست، بنابراين سخنراني وي هماهنگ با همه سياست هاي تجاوزكارانه ضد مردم فلسطين و كشورهاي عربي و به طور كلي شرقي بود.

عضو مجمع دموكراتيك عربي در سرزمين‌هاي اشغالي سال 1948 فلسطين گفت: اسرائيل، ژاندارم آمريكا در منطقه است كه از آن عليه همه نيروهاي مخالف سياست و طرح خود در خاور ميانه استفاده مي كند.

طه اين سخنراني را ضربه محكمي به رژيم هاي عربي، پادشاهان و سران عرب دانست كه با پوشش ميانه روي، به طرح هاي آمريكا دل بسته اند.

وي با نامناسب و ناكافي خواندن پاسخ رسمي كشورهاي عربي به سخنراني بوش تاكيد كرد: رژيم هاي عربي بايد موضع رسمي شفافي درباره اين سخنراني كه آنها و طرح شان را كوچك شمرد، اتخاذ مي كردند.

طه از عرب ها و فلسطينيان خواست بر اسرائيل فشار بياورند تا به مسئوليت خود در قبال فجايع و پاكسازي نژادي كه بر ضد ملت فلسطين مرتكب شده است، اعتراف كند؛ چرا كه اين امر مقدمه اي براي هر گونه صلح واقعي خواهد بود.

عضو مجمع دموكراتيك عربي در سرزمين‌هاي اشغالي سال 1948 فلسطين با تاكيد بر حمايت اكثر ملت هاي عرب از نيروهاي مقاومت و مخالف سلطه آمريكا در منطقه، طرح مشترك آمريكا و اسرائيل در لبنان را همان طور كه حوادث روزهاي اخير نشان داد، شكست خورده دانست و گفت: اين طرح با فشار ملت هاي عرب، جريان مخالف با سياست هاي آمريكا و نيروهاي مقاومت در منطقه شكست خواهد خورد./انتهاي پيام/
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبكه خبر دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 259]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن