تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 23 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کسی که نماز را از وقتش تأخیر بیندازد، (فردای قیامت) به شفاعت من نخواهدرسید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806398152




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس دانشگاه آزاد اراك: استفاده از فعاليت‌هاي سلبي جهت آگاهي دانشجويان نادرست است


واضح آرشیو وب فارسی:شبكه خبر دانشجو: رئيس دانشگاه آزاد اراك: استفاده از فعاليت‌هاي سلبي جهت آگاهي دانشجويان نادرست است
رئيس دانشگاه آزاد اراك با تاكيد بر اينكه دانشگاه به عنوان يك نهاد علمي و فرهنگي بايد در جهت فعاليت‌هاي اثباتي و ايجابي عمل كند، گفت: ما مخالف برخورد با ناهنجاري نيستيم، ولي براي ارتقاي امنيت اجتماعي و آگاهي دانشجويان نبايد از فعاليت‌هاي سلبي استفاده شود.
به گزارش خبرنگار «شبكه خبر دانشجو» از اراك، دكتر داوود نوري شرق در نمايشگاه زيباي بي پايان با عنوان «حجاب، عفاف و آگاهي» كه پنج شنبه در دانشگاه آزاد اراك به كار خود پايان داد، هدف از اجراي اين نمايشگاه را خدمت به دانشجويان عنوان كرد.

محمد رحيم بيرقي، معاون فرهنگي دانشگاه آزاد اسلامي اراك نيز در اين مراسم خاطرنشان كرد: آگاهي قشر دانشجو از آسيب‌هاي اجتماعي ناشي از بدحجابي و بي حجابي عاملي است كه بايد دانشجويان در صدد رفع اين معضل برآيند و اين آگاهي سدي در برابر آسيب‌هاي اجتماعي است.

وي وجه تمايز اين نمايشگاه با ديگر برنامه‌هاي مشابه را برگزاري همايش‌هاي متعدد در راستاي تحقق حجاب، عفاف و آگاهي در دانشگاه با عناوين مختلف و نيز وجود غرفه‌هاي مشابه با سه محور مذهبي، آسيب‌هاي اجتماعي، روانكاوي و رواشناسي اخلاقي عنوان كرد.

همچنين حجت الاسلام مهدي ايماني مقدم، مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه آزاد اراك با تقدير از تمام افراد برگزار كننده اين نمايشگاه اظهار اميدواري كرد كه اين نمايشگاه نقطه شروعي براي حركت‌هاي خوب و مثبت در دانشگاه باشد.

معصومه اسعد، جامعه شناس و طلبه آرژانتيني ساكن قم نيز در اين مراسم مهمترين عامل شناخت اساسي خود از اسلام را مطالعه كتب ترجمه شده علماي اسلامي و همچنين گفت‌وگو با دانشجويان ايراني در آرژانتين دانست.

وي با تاكيد بر اينكه با مطالعه دقيق در رابطه با اسلام، آن را كامل ترين و عقلاني ترين دين يافته است، گفت: انقلاب اسلامي ايران، اسلام و ايران را به تمام جهان شناسانده است.

اسعد داشتن الگوي مناسب در زندگي را بسيار مهم دانست و افزود: رفتار هر مسلماني در شناساندن اسلام بسيار مهم و تاثيرگذار است.

وي افزود: دانشجويان محجبه ايراني كه در رشته‌هاي پزشكي در آرژانتين مشغول تحصيل بوده اند، در يافتن راه صحيح براي من بسيار اثرگذار بودند.

اين طلبه آرژانتيني با اشاره به اينكه دختران و زنان زيادي در اروپا و آمريكا با مطالعه كتب اسلامي، حجاب را نه به عنوان محدوديت، بلكه به عنوان تنها عامل مصونيت خود انتخاب مي‌كنند و در جامعه غير اسلامي با پوششي اسلامي ظاهر مي‌شوند، تصريح كرد: بعضي از دختران و زنان ايراني در يك كشور اسلامي زندگي مي‌كنند، ولي با حضور علماي آگاه و كتب اسلامي بسيار زياد در كشور، با پوشش و ظاهري اسلامي در جامعه ظاهر نمي‌شوند.

لازم به ذكر است، در پايان مراسم از ميان 1536 نفر شركت كننده در مسابقات «حجاب، عفاف و آگاهي» كه در طول برگزاري نمايشگاه انجام گرفته بود، به 40 نفر هديه نقدي و به پنج نفر نيز سفر زيارتي مشهد مقدس اهدا شد./انتهاي پيام/
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبكه خبر دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 312]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن