تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):معناى گفته كسى كه بسم اللّه‏ مى‏گويد، يعنى نشانى از نشانه‏هاى خداوند را بر خود مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815460925




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

زمان حضور آتش نشاني همدان در مكان حادثه 5/4 دقيقه است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: زمان حضور آتش نشاني همدان در مكان حادثه 5/4 دقيقه است
همدان - خبرگزاري مهر: شهردار همدان گفت: زمان رسيدن آتش نشانان به محل وقوع حادثه در شهر همدان 5/4 ‌دقيقه است.

به گزارش خبرنگار مهر در همدان، حسين عليقلي زاده، پيش از ظهر امروز در مراسم افتتاح نهمين مركز آتش نشاني همدان با بيان اينكه اين ميانگين در كشور 5/5 دقيقه است، اظهار داشت: براي رسيدن به استاندارد جهاني بايد 10 ايستگاه آتش‌ نشاني در همدان راه‌اندازي شود كه تاكنون 9 مركز آن به بهره ‌برداري رسيده است.

عليقلي زاده خاطرنشان كرد: تجهيزات ايستگاه هاي آتش نشاني همدان بايد هر چه سريع‌تر به روز شود.

وي از وجود نردبان 32 متري در بين تجهيزات آتش‌نشاني شهر همدان خبر داد و يادآور شد: 14 ساختمان بالاي 10 طبقه در شهر همدان در حال احداث است و بايد براي خدمات‌دهي به اين افراد آمادگي داشته باشيم.

عليقلي‌زاده با بيان اينكه بنابر استاندارد جهاني ايجاد 850 پايگاه امدادي در كشور نياز است، افزود: در حال حاضر 600 شهر كمتر از 10 هزار نفر جمعيت در كشور وجود دارد كه بايد 450 پايگاه آتش‌ نشاني براي آنها ايجاد شود.

وي بيان داشت: بايد زمان رسيدن به صحنه حادثه كاهش يابد و در اين راستا اگر تعداد ايستگاه‌هاي آتش‌نشاني افزايش يابد مسافت لازم براي طي كردن مسير كوتاه ‌تر مي‌شود.

شهردار همدان برنامه ‌ريزي براي طرح ترافيك شهر همدان و عبور و مرور و وسايل اورژانسي را لازم برشمرد و با تاكيد بر افزايش تعداد پايگاه‌ها در نقاط حساس شهر، افزود: بايد اقدامات لازم براي فرهنگ‌ سازي بين مردم انجام شود.
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 208]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن