تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820930955




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اختصاصي مهر/ دولت تصويب كرد:اختصاص 5 درصد از اعتبارات عمراني براي مقابله با خشكسالي


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اختصاصي مهر/ دولت تصويب كرد:اختصاص 5 درصد از اعتبارات عمراني براي مقابله با خشكسالي
وزير نيرو از تصويب پيشنهاد وزارتخانه متبوعش مبني بر اختصاص 5 درصد از اعتبارت عمراني وزارتخانه ها براي مقابله با خشكسالي در دولت خبر داد.

پرويز فتاح در گفتگو بامهر در خصوص عدم موافقت نمايندگان مجلس هفتم با دو فوريت لايحه دولت براي برداشت 2000ميليارد تومان از حساب ذخيره ارزي در راستاي مبارزه با خشكسالي گفت: لايحه ارائه شده به مجلس، مربوط به كل دولت و تمامي دستگاه هاي دست اندركار است؛ البته آنچه كه در توان دولت است به ميزان 250 ميليارد تومان، در استانداري ها و استانها در حال توزيع و جذب است.

وزير نيرو افزود: وزارت نيرو پيشنهادي را به دولت ارائه كرده كه بر مبناي آن، دولت اجازه دهد 5 درصد از سرجمع منابع عمراني وزارتخانه هايي نظير وزارت نيرو صرف امور خشكسالي شود؛ اين 5 درصد مجوزي بوده كه دولت نيز در حدود اختيارات قانوني خود دارد.

وي تصريح كرد: وزارت نيرو انجام امور خشكسالي را منوط به دريافت اعتبارات مربوط به لايحه دو هزار ميليارد ريالي ندانسته و به كار خود ادامه مي دهد.

به گفته فتاح، براي بيمه محصولات كشاورزي نيز در اولين جلسه سال جديد، از سوي دولت مواردي مصوب و ابلاغ شده و مي توان گفت كه هيچ كاري منوط به تصويب اين لايحه از سوي مجلس و ابلاغ به دولت نبوده است.

وي تصريح كرد: هم اكنون دولت در حوزه وزارت نيرو و ساير حوزه ها اقداماتي را براي مقابله با خسارات خشكسالي در دستور كار دارد، اگر اين لايحه نيز مصوب شود، بخشي مربوط به كشاورزي و خسارات محصولات كشاورزان تعلق مي گيرد و بخشي ديگر نيز در راه توسعه مسائل مربوط به آب شرب و بحثهاي بهداشتي صرف خواهد شد.

فتاح گفت: درواقع وزارت نيرو با اقدامات خود بدهكاري براي دولت ايجاد مي كند و البته چاره اي نيز وجود ندارد؛ به هرحال ما خواستار تصويب اين لايحه در مجلس هفتم بوديم تا سريعا اين مصوبه براي پياده سازي اهداف مقابله با خشكسالي ابلاغ شود.

وي اظهار داشت: هم اكنون اين توفيق نصيب نمايندگان مجلس هشتم شده تا با يك كار خير و تصويب اين لايحه به مردم خدمت كنند و در واقع اين لايحه جزو اولين مصوبات مجلس جديد خواهد بود. وزير نيرو گفت: هم اكنون وزارت نيرو از منابع داخلي خود استفاده مي كند.
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 210]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن