تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان خود را به نرمگويى و سلام كردن عادت ده، تا دوستانت زياد و دشمنانت كم شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819871194




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با نام «چارسوق خاطره» تير ماه كليد مي‌خورد برنده جايزه بهترين فيلم جشنواره فجر سريال مي‌سازد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با نام «چارسوق خاطره» تير ماه كليد مي‌خورد برنده جايزه بهترين فيلم جشنواره فجر سريال مي‌سازد
خبرگزاري فارس: «خسرو معصومي»،برنده جايزه بهترين فيلم از جشنواره فيلم فجر سال گذشته،سريال تلويزيوني «چارسوق خاطره» را تير ماه كليد مي‌زند.


«فرزاد كاشف» تهيه‌كننده اين سريال در گفت‌و‌گو با خبرنگار سينمايي فارس اظهار داشت: اين فيلمنامه قبلا در سيما فيلم تصويب شده و نياز به اصلاحات داشت كه انجام شد و اكنون در مرحله نهايي نگارش فيلمنامه است و اصلاحات هم اعمال مي‌شود.
وي ادامه داد: پيش توليد،عقد قرارداد با بازيگران و انتخاب لوكيشن در حال انجام است تا تير ماه تصويربرداري كار را شروع كنيم.
اين تهيه‌كننده به فارس گفت: سريال «چارسوق خاطره» به سفارش سيما فيلم و به كارگرداني خسرو معصومي در سيزده قسمت ساخته مي‌شود.
فيلمنامه اوليه اين سريال را فرهاد عليزاده آهي نوشته است و محمدرضايي راد ضمن بازنويسي برخي از قسمت‌ها،چند قسمت را نيز خودشان نوشته‌اند.
وي افزود:اين سريال از ساختاري اپيزوديك برخوردار است و هر اپيزود داستان مجزايي دارد ولي يك خط كلي در همه اپيزودها دنبال مي‌شود.
كاشف درباره مضمون اين سريال گفت:كار خاطرات چند نوجوان را از دوران دبيرستان به تصوير مي‌كشد كه حالا ديگر آدم‌هاي موفقي هستند.زندگي اين چند نفر از دهه 40 تا اوايل شروع انقلاب در سريال ديده مي‌شود تا اينكه در قسمت‌هاي آخر به زمان كنوني زندگي آنها برسيم.
تهيه‌كننده «چارسوق خاطره» همچنين گفت: از آنجايي كه برخي قصه‌هاي فيلم واقعي است و در كرمان مي‌گذرد،كل تصويربرداري در كرمان خواهد بود،مگر اينكه به اين نتيجه برسيم كه برخي از سكانس‌ها را در تهران تصويربرداري كنيم.
بنابر اين گزارش،«خسرو معصومي» سال گذشته با فيلم «باد در علفزاد مي‌پيچد» در جشنواره فيلم فجر موفق به كسب جايزه بهترين فيلم و ديپلم افتخار بهترين كارگرداني شد.
انتهاي پيام/ش
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 903]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن