تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815175064




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پري زنگنه با «آن سوي نابينايي»


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: پري زنگنه با «آن سوي نابينايي»
پري زنگنه كتاب «آن‌سوي نابينايي» را درباره نابينايان و خودش به چاپ سپرد.
به گزارش ايسنا، اين كتاب به گفته زنگنه، درباره نابينايي و نابينايان ايران و جهان است و تاريخچه نابينايان، مدرسه‌هاي نابينايان در دنيا و همچنين خاطرات زندگي اين هنرمند عرصه موسيقي است.
زنگنه با اشاره به اين‌كه سال‌ها مشغول نگارش اين كتاب بوده است، گفت، به تازگي نگارش آن‌را به پايان رسانده و به نشر كتابسرا سپرده است.
اين كتاب كه پيشتر، نام «وقتي خورشيد بر دل‌ها مي‌تابد» براي آن درنظر گرفته شده بود، به گفته او، بعد از انتشار در ايران، به انگليسي نيز ترجمه خواهد شد.
«من و آواز»، ديگر كتاب اين هنرمند است كه به خاطرات هنري او مي‌پردازد. اين اثر درباره سرگذشت هنرستان عالي موسيقي، پايه‌هاي موسيقي كلا‌سيك در ايران، اولين خوانندگان كلا‌سيك غربي و تجربيات زنگنه درباره خوانندگي است.
«آواي نام‌ها از ايران‌زمين» (درباره اسم‌هاي ايراني) و «حرف‌هايي بزرگ در كتابي كوچك» از ديگر آثار منتشرشده پري زنگنه هستند.
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 246]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن