تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى جبرئيل با وحى به نزدم مى‏آمد، نخستين چيزى كه به من القا مى‏كرد، بسم اللّه‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806841958




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مايلي كهن پس از تبرئه در دادگاه بدوي در گفت‌وگوي جنجالي با فارس مطرح كردحمله تند مايلي كهن به فوتبالي‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: مايلي كهن پس از تبرئه در دادگاه بدوي در گفت‌وگوي جنجالي با فارس مطرح كردحمله تند مايلي كهن به فوتبالي‌ها
محمد مايلي كهن كه بنابر راي دادگاه بدوي از اتهامات وارده توسط علي دايي تبرئه شده است، در يك گفت‌وگوي جنجالي با خبرگزاري فارس بار ديگر به علي دايي، فدراسيون فوتبال، فريدون زندي، مهدي تاج و مديران سازمان تربيت بدني حمله كرده و برخلاف تمام طول فصل گذشته فوتبال كه قطبي را زير سوال برده بود، در اين گفت‌وگو از قطبي حمايت كرده است.


با اعمال قانون قلدرها قلدري نخواهند كرد
آنهايي كه مرا مي‌شناسند، مي‌دانند صددرصد به قانون احترام مي‌گذارم. معتقدم برخي مشكلات به دليل عدم تمكين از قانون است. اگر همه به قانون احترام بگذاريم وضعيت كشور، به خصوص در حيطه ورزش كه شغل اصلي ما است، بهتر خواهد شد.
ثروت زياد قلدري مي‌آورد
يكي از دلايل عمده قلدري، داشتن ثروت و مال بي حد و حصر است. اين مساله احساس قلدري به وجود مي‌آورد؛ اما هميشه تابع قانون بوده و خواهم بود. از روز نخست هم گفته بودم، براي برگزاري دادگاه لحظه شماري مي‌كنم.
مدير تداركات هم با اجازه انتخاب مي‌شود
به طور كلي تمكين از قانون بايد براي همه باشد؛ نه آنكه آدم‌هاي قلدر از قانون فرار كنند و آدم‌هاي ضعيف گير بيفتند. به عبارت بهتر، دانه درشت‌ها از قانون فرار مي‌كنند و قالپاق دزد‌ها دستگير مي‌شوند. اين روزها اين مساله را در فوتبال شاهد هستيم.
خط و خطوط فدراسيون از جاي ديگر صادر مي‌شود. زماني به فدراسيون سابق ايراد مي‌گرفتيم كه چرا قرارداد سرمربي تيم ملي در اتاق رييس وقت سازمان تربيت بدني امضا شده است.
اين موضوع استقلال فدراسيون را زير سوال مي‌برد؛ اما حالا مدير تداركات كه شغل شريفي هم هست، بايد با اجازه انتخاب شود.
تمام اركان فدراسيون زير سوال رفت
مراجعه كنيد به سخناني كه پيش از مصاحبه علي كريمي انجام شد. اين مسائل مستند است. زماني‌كه هنوز سرمربي تيم ملي انتخاب نشده بود و 5 نفر مورد نظر فدراسيون بودند، فردي در مصاحبه‌اش رسما اعلام كرد كه هر شخصي كه لابي قوي‌تري داشته باشد، سرمربي مي‌شود. او به همه چيز تاخت و يك هفته بعد، همين شخص سرمربي شد. معناي اين مساله چيست؟ آيا غير از اين است كه تمام اركان فدراسيون را زير سوال برده است؟
رييس فدراسيون در كميته انضباطي دخل و تصرف كرد
بعد از ديدار پرسپوليس و سايپا، اين شخص مصاحبه كرد و گفت به محسن تركي باختيم؛ نه پرسپوليس. زماني‌كه كميته انضباطي او را احضار مي‌كند، در جلسه حاضر نمي‌شود و رييس فدراسيون مي‌گويد خودم گفتم. معناي اين گفته چيست؛ غير از زير سوال بردن اركان فدراسيون است؟
برخي در فدراسيون فوتبال عوامفريبي مي‌كنند
علي كريمي فقط گفت كه فدراسيون اخير، ضعيف ترين فدراسيون در 10 سال اخير بوده است؛ اما جالب است كه مهدي تاج (نايب رييس فدراسيون) عنوان مي‌كند كه فدراسيون قوي‌ترين دوران خود را مي‌گذراند. ايشان عوامفريبي مي‌كند و مي‌گويد تيم ملي فوتسال و فوتبال ساحلي ايران به جام جهاني صعود كرده است.
بهتر است عوامفريبي نكنند؛ چرا كه تيم ملي فوتسال در 10 دوره گذشته، در 9 دوره قهرمان آسيا شده است. بنابراين، در كدام دوره به جام جهاني نرفته است؟ هر وقت اين تيم توانست مقامي بهتر از چهارمي جهان در سال 1992 را به دست آورد.
به جاي برخورد با كريمي
با قلدرها برخورد كنيد
بايد تاكيد كنم؛ اگر تمام تيم‌هاي فوتبال از نوجوانان، جوانان، المپيك، فوتسال و فوتبال ساحلي به جام جهاني صعود كنند؛ اما تيم ملي بزرگسالان از صعود بازبماند، مهدي تاج بايد تاج و تخت خود را رها كند و برود. تاج بايد بداند سمتي كه به او رسيده، شايسته افراد ديگري بود؛ اما حالا كه در مسند هستند، كمي آهسته‌تر حركت كند و حرمت افراد فوتبالي را نگه دارد. آدمي مثل علي كريمي كه حدود 100 بازي ملي دارد، نبايد در موردش اين گونه صحبت كرد. اگر موردي هم بوده، بايد بدون آنكه در جايي درج شود، با خودش در ميان گذاشت.
بازيكن خانه نشين را به تيم ملي دعوت مي‌كنند
اگر تيم ملي به اردبيل رفت و در آنجا اردو زد، شايد بخشي از آن به دليل كمبود امكانات باشد. اگرچه دماي تهران و اردبيل چند درجه با يكديگر اختلاف دارد؛ اما با نظر و سليقه سرمربي محل اردو انتخاب مي‌شود اين مساله خيلي مهم نيست؛ بلكه اينكه بازيكنان نجيبي مثل محمد نصرتي با پنجاه بازي ملي ديده نمي‌شوند (تازه روز گذشته او را به تيم ملي دعوت كردند)؛ اما آنهايي كه در خانه خود در قبرس مشغول فوتبال دستي و پلي‌استيشن هستند به تيم ملي دعوت مي‌شوند و خودشان هم تعجب مي‌كنند، مساله مهمي است.
چرا از مديران ايراد نمي‌گيريم؟
اگر بخواهيم از زاويه ديگر به قهرماني پرسپوليس نگاه كنيم، از شما مي‌پرسم چرا، مي‌گويند تماشاگران در جشن قهرماني بي‌نظم بودند؟ چند مسوول هنگام اهداي جام قهرماني وارد زمين شدند؟ جشن قهرماني منچستر يونايتد را ديديد؟ كدام مقام مسوول وارد زمين شد؟ آيا غير از اين است كه پلاتيني و بلاتر در جايگاه ويژه جام را اهدا كردند و شخص ديگري داخل زمين نرفت. در جشن قهرماني پرسپوليس، علي آبادي (رييس سازمان تربيت بدني)، كيومرث‌هاشمي (معاون سازمان)، ساور (معاون حقوقي و فرهنگي) و خدادادي (مديركل حوزه رياست سازمان) كنار زمين حاضر شدند.
حضور مسوولان در جايگاه اشكالي ندارد و قدمشان روي چشم؛ اما چرا وارد زمين مي‌شوند؟ از فدراسيون هم علي كفاشيان (رييس)، مهدي تاج (نايب رييس)، عزيز محمدي (رييس سازمان ليگ)، نبي (دبير فدراسيون) و آيت اللهي و بهروان (اعضاي هيات رييسه) كنار زمين بودند. كاشاني (مديرعامل)، حسن بيادي و نژاد فلاح (اعضاي هيات مديره) نيز حضور داشتند. اگر جام را تكه تكه هم مي‌كرديم؛ چگونه مي‌خواستند جام را به بازيكنان تقديم كنند؟ چرا آدم‌هاي صاحب منصب كنار زمين آمدند؛ ولي ما از تماشاگران ايراد مي‌گيريم.
شمشيرها را عليه خود بيرون مي‌كشم
اين حرف‌ها را مي‌زنم و دوباره شمشيرها را عليه خودم تيز مي‌كنم. از اين كلانتري به آن كلانتري مي‌روم؛ اما اين حرف‌ها را بر زبان مي‌آورم چون وظيفه خودم مي‌دانم كه بگويم. اگر همين مراسم جشن قهرماني پرسپوليس را به من مي‌سپردند، به شما مي‌گفتم چگونه بايد آن را اجرا كرد.
نقش قطبي در قهرماني پر رنگ است
كجا منتقد افشين قطبي بودم؟ از هفته اول تا هفته سي‌ام ليگ برتر صحبتي نكردم. فقط آنجايي كه تيم خوب بازي نمي‌كرد و قطبي مي‌گفت پرسپوليس بين‌المللي بازي كرده، صحبت مي‌كردم.
طبيعي است نقش او در قهرماني پررنگ است و بايد به او خسته نباشيد گفت. در رابطه با حضور ايشان و نحوه آمدن به ايران حرف داشتم و دارم كه بخشي از آنها را هم پيش از اين گفته‌‌ام؛ اما واقعا به قطبي و كليه مربيان مديران و بازيكنان تبريك مي‌گويم.
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 347]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن