تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):منتظران ظهور امام مهدى(ع) برترينِ اهل هر زمان‏اند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815494052




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كريمي مصدوم بود و نمي توانست مقابل امارات بازي كند!


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: كريمي مصدوم بود و نمي توانست مقابل امارات بازي كند!
شايد اگر اعضاي هيات رئيسه فدراسيون فوتبال مي دانستند محروم كردن علي كريمي به حملاتي از سوي برخي چهره هاي فوتبالي كشور به فدراسيون منجر مي شود، نوعي ديگر وارد جنگ با بازيكن تكنيكي فوتبال ايران مي شدند.


سرويس ورزشي برنا؛

علي كريمي كه براي بازگشت به تيم ملي و فرار از محروميت كافي بود تنها بگويد: "حرف هايم را پس مي گيرم" ، نه تنها اين خواسته فدراسيون نشينان را اجابت نكرد بلكه با انجام مصاحبه هايي ديگر -كه شبيه به مصاحبه روز اول وي بودند- عصبانيت بيشتر مسئولان فدراسيون را موجب شد.

سخنگوي فدراسيون فوتبال كه هفته گذشته بلافاصله پس از انتشار خبر محروميت علي كريمي در مصاحبه اي اعلام كرده بود فدراسيون در انتظار واكنش كريمي نسبت به موضوع محروميتش است، قطعاً مصاحبه هاي روزهاي اخير او را خوانده و اگر فدراسيون قصد داشته باشد طبق ادعاي آقاي سخنگو با كريمي برخورد كند، با توجه به مصاحبه هاي يكي دو روز اخير وي بايد موضوع محروميت دوساله اين بازيكن را جدي گرفت.

از سوي ديگر عزيز محمدي عضو هيات رئيسه فدراسيون فوتبال به خبرنگار ورزشي برنا مي گويد: بعيد است بحث محروميت دوساله علي كريمي مطرح باشد، البته روز اول اين موضوع مطرح شد اما با توجه به اينكه اعضاي هيات رئيسه فدراسيون احساس كردند برخي قصد دارند كريمي را وارد جريانات خاص خود نمايند، تصميم بر اين شد كه وي فعلاً از تيم ملي جدا شود.

محمدي در ادامه مي گويد: متاسفانه طي روزهاي اخير برخي جريانات ناسالم فوتبالي با دامن زدن به ماجراي كنار گذاشته شدن علي كريمي از تيم ملي و با تحريك كردن وي به انجام مصاحبه عليه فدراسيون، فضايي ايجاد كرده اند كه كريمي از تيم ملي دورتر شود.

چرا دايي سكوت كرده است؟

پيش از آنكه علي كفاشيان رياست فدراسيون فوتبال در مصاحبه اي اعلام كند كه محروميت علي كريمي با هماهنگي آقاي سرمربي صورت گرفته است، بسياري اين پرسش را مطرح كردند كه چرا دايي در مقابل اين ماجرا سكوت اختيار كرده است؟

گروهي از كارشناسان نيز با طرح اين سوال كه مگر دايي به توانايي و تاثير گذاري علي كريمي براي عبور از سد امارات نياز ندارد؟ در واقع به دنبال رد پاي دايي در ماجراي حذف كريمي مي گشتند، ردپايي كه پس از مصاحبه روز گذشته علي كفاشيان نمايان شد.

علي دايي نيز در گفت و گويي با بيان اينكه قصد دارد با بازيكن سالاري مبارزه كند در لفافه موافقت خود با حذف كريمي را نشان داد.

... و اما ماجرا وقتي جالب تر و البته عجيب تر مي شود كه يك منبع خبري آگاه از مصدوميت علي كريمي سخن مي گويد.

اين منبع مدعي است كه كريمي مصدوم بوده و به همين دليل توانايي بازي مقابل امارات را نداشته است.

طرح اين بحث كه علي كريمي مصدوم بوده و حتي اگر از سوي فدراسيون از تيم ملي حذف هم نمي شده توانايي حضور در ديدار با امارات را نداشته، يك فرضيه تازه را ايجاد مي كند، فرضيه اي با اين مضمون كه دايي با علم به مصدوميت كريمي در مقابل خبر حذف وي از تيم ملي واكنشي نشان نداده است.
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 212]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن