تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا مى‏توانى بكوش كه صبح و شب در قلبت (حتّى) قصد فريب و نيرنگ كسى نباشد؛ چرا كه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816440817




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مايلي كهن: ساكت نمي‌مانم!


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: مايلي كهن: ساكت نمي‌مانم!


فوتبال- مهديه جباري:
محمد مايلي كهن درست ساعاتي پس از تبرئه شدن از دادگاه در ماجراي پرونده شكايت علي دايي، با شكايت باشگاه استقلال اهواز به مجتمع قضائي كاركنان دولت احضار شد!

روز گذشته اعلام شد، مايلي كهن كه با شكايت علي دايي به دادگاه احضار و در شعبه 1060 دادگاه عمومي تهران به رياست قاضي صفوي، پرونده‌اش بررسي شد، از سوي قاضي متهم شناخته نشده و تبرئه شده است. مايلي‌كهن در اين پرونده متهم شده بود كه با حضور در يك برنامه تلويزيوني مربوط به بررسي علل ناكامي تيم ملي در جام جهاني، به تشويش اذهان عمومي و نشر اكاذيب در مورد علي دايي پرداخته است.

پس از اين برنامه تلويزيوني، شكايتي عليه مايلي‌كهن از سوي كاپيتان وقت تيم ملي به مرجع قضائي ارائه شد. وكيل علي دايي، كاپيتان وقت تيم ملي در جلسه دادگاه مدعي شده بود كه مايلي كهن تلاش كرده با زمينه‌چيني، تمامي يا عمده ناكامي تيم را متوجه حضور دايي در تيم ملي كند و نزد افكار عمومي، دايي را مقصر جلوه دهد. جلسه دادگاه رسيدگي به اتهامات مايلي‌كهن، نهم ارديبهشت سال‌جاري برگزار شد و وكيل علي دايي به بيان شكايت خود و مايلي‌كهن و وكيل وي نيز به دفاع پرداختند. شاهرخ غلامي وكيل مدافع مايلي كهن، روز گذشته اعلام كرد، دادگاه پس از استماع دفاعيات، مايلي‌كهن را از اتهامات مطروحه در پرونده تبرئه كرد.

غلامي گفت: «ديروز با حضور در شعبه 1060 دادگاه عمومي مجتمع شهيد بهشتي، راي صادره از سوي دادگاه به‌صورت حضوري ابلاغ شد كه بنا بر راي صادره، موكلم از اتهامات انتسابي تبرئه شد.»

عسگري پيش‌بين، وكيل مدافع علي دايي هم كه مي‌گفت، از صدور حكم پرونده، بي‌اطلاع است، اظهارنظر درمورد پرونده را به زمان رويت حكم موكول كرد و در عين حال گفت: «درصورت تبرئه مايلي‌كهن، نسبت به حكم صادره تقاضاي تجديدنظرخواهي مي‌كند.» محمد مايلي كهن هم پس از صدور حكم به خبرنگار همشهري گفت: «از ابتدا هم يقين داشتم كه در دادگاه تبرئه مي‌شوم.

جرم من اين بود كه حقيقت را گفته بودم. متأسفانه عادت كرده‌ايم كه حقايق را بازگو نكنيم چون ممكن است به دادگاه‌مان بكشانند. خدا را شكر اما من حرف‌هايم را گفتم و توانستم از دادگاه هم سربلند بيرون بيايم.» البته پرونده اين شكايت هنوز هم بسته نشده چون راي بايد در دادگاه تجديد نظر هم بررسي شود؛ «آنها براساس قانون 20 روز براي تجديد نظر زمان دارند.

با اين وجود گمان مي‌كنم كه به حكم صادره اعتراض نمي‌كنند.» تنها ساعتي پس از پايان خوش پرونده شكايت علي دايي، مايلي‌كهن درگير شكايت جديد شده است. او حالا بايد براي شكايت استقلال اهواز پاسخگو باشد. حرف‌هاي مايلي كهن در حمايت از مجيد جلالي باعث شده تا شفيع‌زاده از او شكايت كند. سرمربي پيشين تيم ملي درباره اين شكايت هم مي‌گويد: «من نه با برد تيم مجيد جلالي به هوا مي‌پرم و نه باختش اشك مي‌ريزم. جلالي كسي است كه مدت‌ها همه مي‌گفتند من و او با هم اختلاف داريم اما اين يك وظيفه بود كه در روز سختي در كنار دوستم باشم. من با حرف‌هايم سعي كردم از مربيان وطني دفاع كنم.

باشگاه استقلال اهواز داشت به مجيد ظلم مي‌كرد و من فقط از حق دفاع كردم. فعلا كه كارم شده از اين دادگاه به دادگاه ديگر رفتن. مي‌دانم كه اين پرونده هم به سرانجامي نمي‌رسد.» او معتقد است كه شكايت كردن از مايلي‌كهن مد شده و به همين دليل است كه هر روز يك نفر دادخواستي را عليه او تنظيم مي‌كند: «من آخرين نفري هستم كه هنوز نمي‌توانم چشمم را روي حقايق ببندم. من حرف مي‌زنم و حرف‌هايم به مذاق خيلي از دوستان خوش نمي‌آيد ولي مطمئن باش كه كوتاه نمي‌آيم. پاي حرف‌هايم ايستاده‌ام و تا آخرش هم ساكت نمي‌مانم!»

تاريخ درج: 5 خرداد 1387 ساعت 13:29 تاريخ تاييد: 5 خرداد 1387 ساعت 15:48 تاريخ به روز رساني: 5 خرداد 1387 ساعت 15:44
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 187]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن