محبوبترینها
نمایش جنگ دینامیت شو در تهران [از بیوگرافی میلاد صالح پور تا خرید بلیط]
9 روش جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ برای از بین بردن بوی بد
ساندویچ پانل: بهترین گزینه برای ساخت و ساز سریع
خرید بیمه، استعلام و مقایسه انواع بیمه درمان ✅?
پروازهای مشهد به دبی چه زمانی ارزان میشوند؟
تجربه غذاهای فرانسوی در قلب پاریس بهترین رستورانها و کافهها
دلایل زنگ زدن فلزات و روش های جلوگیری از آن
خرید بلیط چارتر هواپیمایی ماهان _ ماهان گشت
سیگنال در ترید چیست؟ بررسی انواع سیگنال در ترید
بهترین هدیه تولد برای متولدین زمستان: هدیههای کاربردی برای روزهای سرد
در خرید پارچه برزنتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1826718684
سبک های گرافیک
واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: m.karami jam28th May 2008, 11:01 AMسلام خدمت همه دوستان ، این تاپيک درباره سبک های گرافیک هست . ما ایرانی ها متاسفانه تو گرافیک فقط ظاهر گرافیک رو میبینیم اما از نظر تئوری و علمی خيلی ضعيف هستيم ( البته به دوستانی که اینطوری نیستن توهین نشه ) و فقط می خوایم کار عملی کنیم خوب اگر تاریخچه گرافیک رو از نظر سبک ها بررسی کنیم یه کم به بار علمی ماجرا پرداختیم . من سبک ها رو می نویسم هر کی می خواد درباره اون مطالبی رو بدونه کافیه تو پاسخ اسم اون سبک رو بیاره هنر ویکتوریایی > ویکتورین --------------------- هنر و صنعت --------------------- آرت نوو > آرت نوا --------------------- عصر نوین > قبل از مدنيته --------------------- اکسپرسیونیسم --------------------- نوگرایی > مدرنیته --------------------- آرت دکو --------------------- دادا > دادائيسم --------------------- رئالیسم حماسی --------------------- مدرنیسم متاخر > بعد از مدرنیته --------------------- پست مدرن > پسا مردن --------------------- در ضمن بگم که اينها سبک های گرافیک هستن مثلا اگر کسی می گه که ما درباره رمانتیسیسم یا هر جیز دیگه ای نگفتیم خوب اون جزو سبک های نقاشی هست . m.karami jam31st May 2008, 02:47 PMانگار کسی علاقه ای نداره ... [-( setareh737th July 2008, 03:08 PM:x: setareh737th July 2008, 03:11 PMاگر که هيچکس نيومد سری به تاپيكت نزد :rolleyes:بیار و ماما تو کوه درد باش طاقت ومرد باش setareh737th July 2008, 03:12 PMاگر كه هيچكس نيومد سري به تاپيكت نزد اما تو كوه درد باش طاقت بيارو مرد باش m.karami jam10th July 2008, 12:52 PMhame az namak dam mizanand ama nemidonan kheyli bimaze hastan :) ممنون از نمکتون !!! :) m.karami jam7th August 2008, 04:26 PMستاره خانم ... حرفی واسه گفتن نداری ... :)) ناراحت نشی چون ... بی خیال :d setareh7312th August 2008, 08:41 PMkhande :)) are harfi vase goftan nadaram faghat khastam zaye nashi enghad talash mikoni ha ha ha :)):)):)) ha ha ha hamon behtar hichki tahvilet nemigire heeeeeeee akhey naziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiii naomid nashi edame bede setareh7312th August 2008, 08:44 PM:d:d:d :D:D:D:d setareh7312th August 2008, 09:09 PMنه من ناراحت نمي شم چون حرف كسي كه وجودش ارزش نداره نه برام مهمه نه ناراحتم مي كنه:d:Dاميد وارم تاپيكات طرفدار داشته باشه از اين به بعد!هه![:cool:] m.karami jam13th August 2008, 11:37 AMستاره خانم ... هدف از تاسیس اين جور فروم ها ، دادن اطلاعات و بحث و ... هستش نه اينکه ما با جدل و مسخره کردن همديگه وقت بقیه رو بگیریم ... حالا اگه من یه تاپيکی زدم درباره سبک های گرافیک و کسی استقبال نکرده مشکل از طرف من نيست ... ما ايرانی ها عادت داریم هيچ کاری رو روی اصول انجام نمی دیم ... درباره گرافیک هم همينطوره ، اگر من ادعای گرافیست بودن می کنم اگر کسی از من پرسید اکسپرسیونیسم چیه ؟ باید بتونم جواب بدم ... چرا ؟ چون قسمت تئوری هر رشته به اندازه قسمت عملیش قابل تامل هستش و مهمه ! کسایی که تو اين فروم هستن و ادعای گرفیست بودن می کنن یا اونقدر علمشون بالاست که به اين تاپيک سر نزدن یا تاپيکو ندیدن یا جزو همون آدمایی هستن که دو تا خط می کشن و تو فتوشاپ دو تا دکمه بلدن بزنن .... ( قصد توهين به هيچکس رو ندارم ) saeed_21328th August 2008, 09:49 PMپسا مردن nin14th September 2008, 04:53 PMشما گرافیک میخونید nin14th September 2008, 04:56 PM:)) setareh_hk3rd October 2008, 05:08 PMسلام خيلي خوشحالم كه بالاخره يكي پيدا شد تا در زمينه گرافيك اطلاعاتي رو به افرادي كه نا اشنا يا تازه وارد هستند بده.متاسفانه مردم در مورد هنر ، فقط نقاشي شو مي شناسند در حاليكه تمام محيط زندگي شون پر از طرح هاي گرافيكي است.اگه امكان داره اين تاپيك رو ادامه بدين. قاصدک آبی12th October 2008, 04:37 PMاینجا سبکهای گرافیک رو معرفی میکنین یا با هم کل میندازین؟ بس کنید. جمع کنید این مسخره بازیارو moniat18th October 2008, 01:05 PM:confused: sarayari19th October 2008, 12:49 AMسلام خدمت همه دوستان ، این تاپيک درباره سبک های گرافیک هست . ما ایرانی ها متاسفانه تو گرافیک فقط ظاهر گرافیک رو میبینیم اما از نظر تئوری و علمی خيلی ضعيف هستيم ( البته به دوستانی که اینطوری نیستن توهین نشه ) و فقط می خوایم کار عملی کنیم خوب اگر تاریخچه گرافیک رو از نظر سبک ها بررسی کنیم یه کم به بار علمی ماجرا پرداختیم . من سبک ها رو می نویسم هر کی می خواد درباره اون مطالبی رو بدونه کافیه تو پاسخ اسم اون سبک رو بیاره هنر ویکتوریایی > ویکتورین --------------------- هنر و صنعت --------------------- آرت نوو > آرت نوا --------------------- عصر نوین > قبل از مدنيته --------------------- اکسپرسیونیسم --------------------- نوگرایی > مدرنیته --------------------- آرت دکو --------------------- دادا > دادائيسم --------------------- رئالیسم حماسی --------------------- مدرنیسم متاخر > بعد از مدرنیته --------------------- پست مدرن > پسا مردن --------------------- در ضمن بگم که اينها سبک های گرافیک هستن مثلا اگر کسی می گه که ما درباره رمانتیسیسم یا هر جیز دیگه ای نگفتیم خوب اون جزو سبک های نقاشی هست . پستمدرن sarayari19th October 2008, 12:50 AM--------------------- هنر و صنعت --------------------- آرت نوو > آرت نوا --------------------- عصر نوین > قبل از مدنيته --------------------- اکسپرسیونیسم --------------------- نوگرایی > مدرنیته --------------------- آرت دکو --------------------- دادا > دادائيسم --------------------- رئالیسم حماسی --------------------- --------------------- پست مدرن > پسا مردن --------------------- قاصدک آبی19th October 2008, 12:11 PMپست مدرنیسم، (در فارسی: پسامدرنیته، پسانوگرایی، پساتجدد، مابعد تجدد) (به انگلیسی (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند DB%8C%D 8%B 3%DB%8C): Postmodernism) به سیر تحولات گستردهای در نگرش انتقادی (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند %86%D 8%AA%D 9%82%D 8%A 7%D 8%AF%DB%8C&action=edit&redlink=1)، فلسفه (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند)، معماری (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند)، هنر (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند)، ادبیات (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند) و فرهنگ (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند) میگویند که از بطن نوگرایی (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند) (مدرنیته) و در واکنش به آن، و یا به عنوان جانشین آن پدید آمد. پیشوند «پسا» در پسامدرنیته الزاماً اشاره به تأخُر زمانی ندارد. پساتجدد در اصل در واکنش به نوگرایی (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند) و تحت تأثیر هوشیاری عمومی پس از جنگ جهانی دوم (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند %D 8%AF%D 9%88%D 9%85) به وجود آمد. پسانوگرایی به مکتب فرهنگی، فکری و هنری اشاره دارد که فاقد سلسله مراتب مرکزی یا اصول ساخت یافتهٔ مشخص و در برگیرندهٔ پیچیدگی مفرط، تناقض، ایهام، تنوع و عدم انسجام درونی است. [۱] (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند_n ote-0) این اصطلاح اولین بار در سال ۱۹۴۹ برای ابراز ناخرسندی در قبال معماری نوگرا (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند 8C_%D 9%86%D 9%88%DA%AF%D 8%B 1%D 8%A 7&action=edit&redlink=1) به کار برده شد و منجر به ایجاد نهضت معماری پسانوگرا (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند 8C_%D 9%BE%D 8%B 3%D 8%A 7%D 9%86%D 9%88%DA%AF%D 8%B 1%D 8%A 7&action=edit&redlink=1) شد. "پسانوگرایی" مفهومی (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند 8C&action=edit&redlink=1) است که تعریف آن بین تحصیل کردهها (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند %A 9%D 8%B 1%D 8%AF%D 9%87%E2%80%8C%D 9%87%D 8%A 7&action=edit&redlink=1)، روشنفکران (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند 9%86)، و مورخان (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند 86&action=edit&redlink=1) بدلیل دلالت ضمنی آن به اینکه که دوران نوگرایی (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند %86%D 9%88%DA%AF%D 8%B 1%D 8%A 7%DB%8C%DB%8C&action=edit&redlink=1) بسر رسیده است، بسیار مشکل و بحث انگیز است. با این حال، اکثر این افراد بر سر این مسئله که از اواخر قرن بیستم (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند) مفهوم «پسانوگرایی» یا «پست مدرنیسم» در مقولاتی مانند فلسفه (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند)، هنر (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند)، تئوری نقد (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند %86%D 9%82%D 8%AF&action=edit&redlink=1)، ادبیات (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند)، معماری (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند)، تفسیر تاریخ (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند)، و فرهنگ (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند) تأثیر داشته توافق نظر دارند. این مفهوم تعریفی ساده دارد که بطور کلی شامل عوامل زیر میگردد: تردید ادامه دار نسبت به ایدهها و اعتقادات عصر مدرن (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند %B 1%D 9%86&action=edit&redlink=1) خصوصا اعتقادات مادیت (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند)، استدلال (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند)، یقین (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند) و هویت شخصی (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند %AE%D 8%B 5%DB%8C&action=edit&redlink=1)، و بطور کلی شرح والا (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند %84%D 8%A 7&action=edit&redlink=1) («به مفهوم ضد روشنفکریمراجعه (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند %86%D 9%81%DA%A 9%D 8%B 1%DB%8C&action=edit&redlink=1) کنید») این اعتقاد که عواملی از قبیل تمایلات فرهنگی، افسانه، استعاره و مفاهیم سیاسی شکل دهنده کلیه ارتباطات (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند) میباشند («بخش نسبیت گرائی (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند %AF%D 8%B 1%D 8%A 7%D 8%A 6%DB%8C&action=edit&redlink=1) مراجعه کنید») ادعای آن که مفهوم (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند) و تجربه (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند) مصنوعات فردی انسان و نه ساخته هدف (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند(%D 9%81%D 9%84%D 8%B 3%D 9%81%D 9%87)&action=edit&redlink=1) یک نویسنده و یا داستان سرا میباشند («به مفهوم اگزستانسیالیسم یا اصالت وجود (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند B%8C%D 8%A 7%D 9%84%DB%8C%D 8%B 3%D 9%85_%DB%8C%D 8%A 7_%D 8%A 7%D 8%B 5%D 8%A 7%D 9%84%D 8%AA_%D 9%88%D 8%AC%D 9%88%D 8 %AF) مراجعه کنید») شعر طنز (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند %B 2&action=edit&redlink=1)، هجو (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند)، خودارجاعی (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند AC%D 8%A 7%D 8%B 9%DB%8C&action=edit&redlink=1)، و بذله گوئی (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند %88%D 8%A 6%DB%8C&action=edit&redlink=1) قبولی جامعهای تحت سلطه رسانههای جمعی (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند 80%8C%D 9%87%D 8%A 7%DB%8C_%D 8%AC%D 9%85%D 8%B 9%DB%8C&action=edit&redlink=1) که در آن هیچ نوع اصالتی دیده نشده و فقط رونوشتی از وقایع گذشته میباشد مفهوم جهانی سازی (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند DB%8C) از لحاظ فرهنگی یک نوع جمع گرا (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند %A 7%D 8%A 6%DB%8C&action=edit&redlink=1) بوده که عمیقا جوامع جهانی فاقد هر نوع مرکز قدرت غالب سیاسی ، ارتباطات، و یا محصولات ذهنی را به هم اتصال میدهد. در عوض، جهان نیز به سمت تمرکز زدائی در تمام شئونات و مراحل جهانی در حرکت میباشد. گفتی است که پست مدرنیتی (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند %B 1%D 9%86%DB%8C%D 8%AA%DB%8C&action=edit&redlink=1) واژهای جداگانهاست که توصیف کننده اوضاع اجتماعی یا فرهنگی عصر پسانوگرایی و یا پست مدرنیسم میباشد. منبع » ویکی پدیا ـ دانشنامه آزاد قاصدک آبی19th October 2008, 12:13 PMاز پسانوگرایی غالبا بهعنوان جریانی از اعتقادات یاد میشود که از طریق معکوس نمودن شماری از انگاشتهای بنیادین نوگرایی، جایگزین نوگرایی (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند) گشته و یا در حال جایگزینی آن میباشند. بهعنوان مثال، نوگرایی اهمیت بسیار زیادی به مفاهیمی از قبیل منطق (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند)، مادیت (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند) و پیشرفت از یک سو و مفاهیمی که ریشه در روشنفکری (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند) داشته و جریانات اثبات گرایی (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند DB%8C%DB%8C) و واقع گرایی (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند DB%8C) اواخر قرن ۱۹ ازسوی دیگر قایل است – در حالیکه پسانوگرایی اصولا وجود واقعی این مطلوبات را زیر سوال میبرد. بحث طرفداران پسانوگرایی اغلب آن است که مطلوبهای واقعی آنها در نتیجه شرایط خاص اقتصادی (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند AF%DB%8C&action=edit&redlink=1) و اجتماعی (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند B 9%DB%8C&action=edit&redlink=1) شامل آنچه بهعنوان «سرمایه داری اخیر (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند 87_%D 8%AF%D 8%A 7%D 8%B 1%DB%8C_%D 8%A 7%D 8%AE%DB%8C%D 8% B 1&action=edit&redlink=1)» و حضور دایمی (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند %A 7%DB%8C%D 9%85%DB%8C&action=edit&redlink=1) رسانههای پخش (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند %AF%D 9%86&action=edit&redlink=1) و حرکت جامعه بسوی دوره تاریخی (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند %A 7%D 8%B 1%DB%8C%D 8%AE%DB%8C&action=edit&redlink=1) تازه در اثر فشار چنین اوضاعی، بوجود میآیند. بهرحال، گروه کثیری از متفکرین و نویسندگان مفهوم پسانوگرایی را بهعنوان بهترین عصر، تنوع و یا گسترش نوگرایی و نه واقعا یک عصر یا تفکر مجزا لحاظ مینمایند. به طور خلاصه، بحث طرفداران پسانوگرایی بر این پایه است که اقتصاد (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند) و شرایط تکنولوژیکی (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند 88%DA%98%DB%8C%DA%A 9%DB%8C&action=edit&redlink=1) عصر ما به تمرکز زدایی جامعه تحت سلطه رسانههای جمعی انجامیدهاند که در آن اعتقادات ارایه کننده ارجاعات داخلی و کپی یکدیگر و بدون هیچ نوع اصالت، ثبات یا هدف برای مقاصد ارتباطات (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند)� � مفاهیم (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند) هستند. جهانی سازی (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند DB%8C) که محصول ابداعات در زمینههای ارتباطات (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند)� � تولید (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند) و حمل و نقل (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند) است، گاهی بهعنوان نیرویی که محرک آن عدم تمرکز در زندگی مدرن است شناخته شدهاست که نهایتا باعث ایجاد جامعهای جمع گرا خواهد گردید که دارای ارتباطات عمیق درون جهانی بوده و فاقد هر گونه مرکز قدرت غالب سیاسی، ارتباطات، و یا محصولات ذهنی میباشد. تحصیل کردگان طرفدار پسانوگرایی اعتقاد دارند که چنین جامعهای تمرکززدا بطور غیر قابل اجتناب پاسخها یا ادراکاتی را ایجاد مینماید که بهعنوان پسانوگرا خوانده میشوند. این پاسخها عبارتاند از رد آنچه که اشتباه بنظر میآید، تحمیل پیوستگی فرا – داستانی (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند F%D 8%A 7%D 8%B 3%D 8%AA%D 8%A 7%D 9%86%DB%8C&action=edit&redlink=1) و استیلا (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند A 7&action=edit&redlink=1)، شکستن قالبهای طبقاتی، اتحاد ساختار و سبکهای ادبی، و در هم کوبیدن طبقاتی که نتیجه تمرکز اصلیت (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند %A 7%D 8%B 5%D 9%84%DB%8C%D 8%AA&action=edit&redlink=1) و دیگر فرمهای تحمیل مصنوعی دستور است. در عوض، آنها به اختلاط (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند B 7&action=edit&redlink=1) عوامل، بازی و ساختن عقاید برگرفته از متون مختلف و نابودی (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند 8C&action=edit&redlink=1) سمبلها و تبدیل به پایههای پویای قدرت و جایگزین کردن آن بوسیله آنچه این سمبلها معانی خود را از آن بهعنوان دلالت کننده (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند %A 9%D 9%86%D 9%86%D 8%AF%D 9%87&action=edit&redlink=1) بر گرفتهاند، ارج مینهند. در چنین فضایی، این موضوع با عصر پساساختارگرایی (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند %A 7%D 8%B 3%D 8%A 7%D 8%AE%D 8%AA%D 8%A 7%D 8%B 1%DA%AF%D 8%B 1%D 8%A 7%DB%8C%DB%8C&action=edit&redlink=1) در فلسفه، کمینه گرایی (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند %AF%D 8%B 1%D 8%A 7%DB%8C%DB%8C&action=edit&redlink=1) در هنر و موسیقی، ظهور پاپ (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند D 8%A 7%DB%8C_%D 9%BE%D 8%A 7%D 9%BE&action=edit&redlink=1) و ظهور رسانههای گروهی در ارتباط میباشد. دانش پژوهانی که انشقاق مفهوم پسانوگرا را بهعنوان یک دوره مشخص پذیرفتهاند بر این باورند که جامعه بطور کلی از تفکرات مدرن پرهیز نموده و در عوض ایده هایی را جذب میکند که ریشه در عکس العمل به محدودیتها و ممنوعیتهای آن ایدهها دارند. بهرحال، زمان حاضر یک دوره تاریخی جدید بحساب میآید. در حالیکه خصوصیات زندگی پسانوگرایی گاهی بسختی قابل درک هستند، اکثر محققان پسانوگرا به تغییرات محکم و قابل مشاهده تکنولوژیکی و اقتصادی اشاره می کنند که روشهای جدید فکری را به ارمغان آوردهاند. مخالفان این ایده بر سر این مسأله که این اعتقاد ارایه کننده آزادی است مخالفت میکنند، اما در عوض به خلاقیت و ریشه کن ساختن سازمان با عواملی از قبیل اعتقاد به توحید (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند AF_%D 8%A 8%D 9%87_%D 8%AA%D 9%88%D 8%AD%DB%8C%D 8%AF&action=edit&redlink=1) و ضربه غیرمستقیم معتقدند. آنها عقیده دارند که مفهوم پسانوگرایی پیچیده و غامض است. اغلب در خصوص این مبحث همچنین ادعاهای شدیداللحن سیاسی بگوش میرسد که در این زمینه نظریه پردازان محافظه کار (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند 87_%DA%AF%D 8%B 1%D 8%A 7%DB%8C%DB%8C&action=edit&redlink=1) سختترین انتقادات را بر پسانوگرایی وارد میسازند. همچنین در رابطه با اینکه این تغییرات تکنولوژیک و فرهنگی معرف یک دوره تاریخی جدید هستند یا صرفاً بسط دورهای مدرن، اختلاف نظر وجود دارد. از آن گذشته ادعای دیگران و نظرات موید آنکه فرهنگ وارد دوره پسانوگرایی (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند B%8C%DB%8C) شده و و اینکه حتی عصر پسانوگرایی پیشتر به پایان رسیده ، موضوعات را هر چه بیشتر پیچیده میکند. بوی عنبر19th October 2008, 09:40 PMاز پسانوگرایی غالبا بهعنوان جریانی از اعتقادات یاد میشود که از طریق معکوس نمودن شماری از انگاشتهای بنیادین نوگرایی، جایگزین نوگرایی (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند) گشته و یا در حال جایگزینی آن میباشند. بهعنوان مثال، نوگرایی اهمیت بسیار زیادی به مفاهیمی از قبیل منطق (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند)، مادیت (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند) و پیشرفت از یک سو و مفاهیمی که ریشه در روشنفکری (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند) داشته و جریانات اثبات گرایی (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند DB%8C%DB%8C) و واقع گرایی (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند DB%8C) اواخر قرن ۱۹ ازسوی دیگر قایل است – در حالیکه پسانوگرایی اصولا وجود واقعی این مطلوبات را زیر سوال میبرد. بحث طرفداران پسانوگرایی اغلب آن است که مطلوبهای واقعی آنها در نتیجه شرایط خاص اقتصادی (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند AF%DB%8C&action=edit&redlink=1) و اجتماعی (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند B 9%DB%8C&action=edit&redlink=1) شامل آنچه بهعنوان «سرمایه داری اخیر (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند 87_%D 8%AF%D 8%A 7%D 8%B 1%DB%8C_%D 8%A 7%D 8%AE%DB%8C%D 8% B 1&action=edit&redlink=1)» و حضور دایمی (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند %A 7%DB%8C%D 9%85%DB%8C&action=edit&redlink=1) رسانههای پخش (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند %AF%D 9%86&action=edit&redlink=1) و حرکت جامعه بسوی دوره تاریخی (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند %A 7%D 8%B 1%DB%8C%D 8%AE%DB%8C&action=edit&redlink=1) تازه در اثر فشار چنین اوضاعی، بوجود میآیند. بهرحال، گروه کثیری از متفکرین و نویسندگان مفهوم پسانوگرایی را بهعنوان بهترین عصر، تنوع و یا گسترش نوگرایی و نه واقعا یک عصر یا تفکر مجزا لحاظ مینمایند. به طور خلاصه، بحث طرفداران پسانوگرایی بر این پایه است که اقتصاد (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند) و شرایط تکنولوژیکی (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند 88%DA%98%DB%8C%DA%A 9%DB%8C&action=edit&redlink=1) عصر ما به تمرکز زدایی جامعه تحت سلطه رسانههای جمعی انجامیدهاند که در آن اعتقادات ارایه کننده ارجاعات داخلی و کپی یکدیگر و بدون هیچ نوع اصالت، ثبات یا هدف برای مقاصد ارتباطات (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند)� � مفاهیم (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند) هستند. جهانی سازی (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند DB%8C) که محصول ابداعات در زمینههای ارتباطات (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند)� � تولید (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند) و حمل و نقل (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند) است، گاهی بهعنوان نیرویی که محرک آن عدم تمرکز در زندگی مدرن است شناخته شدهاست که نهایتا باعث ایجاد جامعهای جمع گرا خواهد گردید که دارای ارتباطات عمیق درون جهانی بوده و فاقد هر گونه مرکز قدرت غالب سیاسی، ارتباطات، و یا محصولات ذهنی میباشد. تحصیل کردگان طرفدار پسانوگرایی اعتقاد دارند که چنین جامعهای تمرکززدا بطور غیر قابل اجتناب پاسخها یا ادراکاتی را ایجاد مینماید که بهعنوان پسانوگرا خوانده میشوند. این پاسخها عبارتاند از رد آنچه که اشتباه بنظر میآید، تحمیل پیوستگی فرا – داستانی (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند F%D 8%A 7%D 8%B 3%D 8%AA%D 8%A 7%D 9%86%DB%8C&action=edit&redlink=1) و استیلا (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند A 7&action=edit&redlink=1)، شکستن قالبهای طبقاتی، اتحاد ساختار و سبکهای ادبی، و در هم کوبیدن طبقاتی که نتیجه تمرکز اصلیت (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند %A 7%D 8%B 5%D 9%84%DB%8C%D 8%AA&action=edit&redlink=1) و دیگر فرمهای تحمیل مصنوعی دستور است. در عوض، آنها به اختلاط (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهد سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 4008]
صفحات پیشنهادی
سبک های گرافیک
m.karami jam28th May 2008, 11:01 AMسلام خدمت همه دوستان ، این تاپيک درباره سبک های گرافیک هست . ما ایرانی ها متاسفانه تو گرافیک فقط ظاهر گرافیک رو ...
m.karami jam28th May 2008, 11:01 AMسلام خدمت همه دوستان ، این تاپيک درباره سبک های گرافیک هست . ما ایرانی ها متاسفانه تو گرافیک فقط ظاهر گرافیک رو ...
بحث درباره ی سبک طراحی پوستر گرافیست های ایرانی(همه ...
21 فوریه 2010 – بحث درباره ی سبک طراحی پوستر گرافیست های ایرانی(همه بیان تو) --بحث درباره ی سبک طراحی پوستر گرافیست های ایرانی(همه بیان تو) .
21 فوریه 2010 – بحث درباره ی سبک طراحی پوستر گرافیست های ایرانی(همه بیان تو) --بحث درباره ی سبک طراحی پوستر گرافیست های ایرانی(همه بیان تو) .
طراح گرافیک وکتور (طرح های فانتزی و کارتونی) -
سبک کار سبک گرافیک بازی های فلش هست و گرافیست باید طرح های را به صورت خام و رنگ شده به ما تحویل بده. در ازای کاری که انجام میده ما پولی را به حساب بانکیش ...
سبک کار سبک گرافیک بازی های فلش هست و گرافیست باید طرح های را به صورت خام و رنگ شده به ما تحویل بده. در ازای کاری که انجام میده ما پولی را به حساب بانکیش ...
طراح گرافیک وکتور (طرح های فانتزی و کارتونی)
سبک کار سبک گرافیک بازی های فلش هست و گرافیست باید طرح های را به صورت خام و رنگ شده به ما تحویل بده. در ازای کاری که انجام میده ما پولی را به حساب بانکیش ...
سبک کار سبک گرافیک بازی های فلش هست و گرافیست باید طرح های را به صورت خام و رنگ شده به ما تحویل بده. در ازای کاری که انجام میده ما پولی را به حساب بانکیش ...
گرافیک دو بعدی را از کجا و چگونه شروع کنیم ؟
مهم ترین سوالی که یک علاقه مند به گرافیک قبل از شروع یادگیری در ذهن دارد، «چه چیزی را باید یاد بگیرم؟» است. آن ها سردرگم هستند که چه سبکی، چه نرم افزار و چه ...
مهم ترین سوالی که یک علاقه مند به گرافیک قبل از شروع یادگیری در ذهن دارد، «چه چیزی را باید یاد بگیرم؟» است. آن ها سردرگم هستند که چه سبکی، چه نرم افزار و چه ...
سبک کاری سائول باس (تجزیه تحلیل گرافیک)
سبک کاری سائول باس (تجزیه تحلیل گرافیک)-سائول باس از نخستین طراحانی است ... آثار باس پیچیدگی--های رایج در گرافیک آن زمان آمریکا را حذف کرد و بیشتر با ...
سبک کاری سائول باس (تجزیه تحلیل گرافیک)-سائول باس از نخستین طراحانی است ... آثار باس پیچیدگی--های رایج در گرافیک آن زمان آمریکا را حذف کرد و بیشتر با ...
گرافیک دو بعدی را از کجا و چگونه شروع کنیم ؟
قبل از معرفی نرمافزارها، بد نیست در ابتدا کمی در مورد روشها و سبکهای گرافیکی بدانیم. گرافیک دو بعدی شامل دو زیرشاخهی کلی یعنی برداری (وکتور) و نقطهای ...
قبل از معرفی نرمافزارها، بد نیست در ابتدا کمی در مورد روشها و سبکهای گرافیکی بدانیم. گرافیک دو بعدی شامل دو زیرشاخهی کلی یعنی برداری (وکتور) و نقطهای ...
دانلود بازی بیلیارد برای کامپیوتر بدون نیاز به نصب ...
سبک بازی های رایانه ای در نوع بازی ، هیجان بازی ، گرافیک بازی ، روح بازی ، داستانی بودن بازی ، سرگرم کننده بودن بازی و عوامل دیگری که این ویژگی ها سبک های ...
سبک بازی های رایانه ای در نوع بازی ، هیجان بازی ، گرافیک بازی ، روح بازی ، داستانی بودن بازی ، سرگرم کننده بودن بازی و عوامل دیگری که این ویژگی ها سبک های ...
بررسی سبک و سیاق اثار رضا عابدینی (تجزیه تحلیل گرافیک)
بررسی سبک و سیاق اثار رضا عابدینی (تجزیه تحلیل گرافیک)-بررسی سبک و سیاق اثار ... رضا عابدینی در قالب آثارش از خانواده رنگ های قهوه ای و کرمی بهره میبرد.
بررسی سبک و سیاق اثار رضا عابدینی (تجزیه تحلیل گرافیک)-بررسی سبک و سیاق اثار ... رضا عابدینی در قالب آثارش از خانواده رنگ های قهوه ای و کرمی بهره میبرد.
.:. اخبار سیاره گرافیک .:. -
Erfan 06 شهريور 1389, 22:32سلام خب همونطور که از اسم تاپیک مشخصه، قرار هست جدیدترین اخبار دنیای گرافیک در جهان و مخصوصاً در کشورمون که در قالب : 1. جشنواره ها ...
Erfan 06 شهريور 1389, 22:32سلام خب همونطور که از اسم تاپیک مشخصه، قرار هست جدیدترین اخبار دنیای گرافیک در جهان و مخصوصاً در کشورمون که در قالب : 1. جشنواره ها ...
-
گوناگون
پربازدیدترینها