تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):براستى كه حق را دولتى است و باطل را دولتى، و هر يك از اين دو، در دولت ديگرى ذليل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815528309




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دايي: به هيچ عنوان از كنار گذاشتن كريمي اطلاع نداشتم / زامبيا بسيار قدرتمندتر از امارات بود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: دايي: به هيچ عنوان از كنار گذاشتن كريمي اطلاع نداشتم / زامبيا بسيار قدرتمندتر از امارات بود
------------

سرمربي تيم ملي فوتبال ايران گفت: تيم زامبيا بسيار قدرتمندتر از امارات بود.

علي دايي پس از برتري 3 بر 2 تيم ايران در ديدار مقابل زامبيا در جمع خبرنگاران اظهار كرد: با توجه به زماني كه داشتيم بازي خوبي انجام داديم و اين بازي براي شناخت بازيكنان بسيار خوب بود. ما در وضعيت هجومي خوب بوديم اما ضعف‌هايي در دفاع و هافبك داشتيم كه بايد ترميم شود. در نيمه‌ي نخست بهتر از حريف بوديم اما در نيمه‌ي دوم به مدت 20 دقيقه بازي را از دست داديم كه حريف توانست به گل برسد. اما پس از آن بهتر شديم و در ضدحملات مي‌توانستيم گل‌هاي بيشتري بزنيم.

وي افزود: زامبيا حريف تداركاتي خوبي بود كه نمي‌خواست ببازد. در هر صورت زامبيا بسيار قوي‌تر از تيم امارات بازي مي‌كند و توانست به خوبي تيم ما را تحت فشار قرار دهد و ما نيز با استفاده از اين بازي نقاط ضعف‌مان را پيدا كرديم.

سرمربي تيم ملي درباره‌ي خداحافظي "عنايتي" از تيم ملي گفت: عنايتي از تيم ملي خداحافظي نكرده است. متاسفانه ما بايد در تمامي جبهه‌ها بجنگيم. امروز برخي از تماشاگران به يك بازيكن توهين مي‌كنند و من بسيار متاسفم. بايد مسوولان به اين موضوع رسيدگي كنند چرا كه تماشاگر حق ندارد به يك بازيكن ملي يا باشگاهي اهانت كند. رضا عنايتي يكي از بهترين بازيكنان ما بود و با وجود موقعيتي كه از دست داد و آن هم در فوتبال طبيعي است، بسيار خوب بازي كرد.

وي افزود: ما در تيم ملي كمبودها و نواقصي داشتيم كه بايد رفع شود اما درست نيست اين كمبودها با دعوا و جنجال برطرف شود.

علي دايي در ادامه درباره‌ي خط خوردن رحمان رضايي از تيم ملي نيز گفت: در حالي كه مسابقات ليگ ايتاليا يكشنبه آينده پايان يافته بود و قرار بود رحمان رضايي روز چهارشنبه در تمرينات تيم ملي حاضر شود، اين بازيكن روز پنج‌شنبه با من تماس گرفت و قبل از آن نيز به هيچ‌عنوان با من تماسي نداشت. ما حتي بليت سفر به اردبيل را نيز توسط "ابراهيمي" سرپرست تيم براي رضايي فرستاده بوديم اما او پنج‌شنبه تماس گرفت و عنوان كرد كه پدر خانم‌اش مريض است.

دايي ادامه داد: از نظر من اين حرف‌ها بهانه است و من قبول نمي‌كنم كه كسي تيم ملي را اولويت دوم قرار دهد. نيك‌بخت واحدي نيز مشكل داشت اما در تمرينات اردبيل حاضر شد و من به او اجازه دادم تا به تهران بازگردد. از نظر من رحمان رضايي نيز بايد همين كار را انجام مي‌داد.

علي دايي درباره‌ي كنار گذاشتن علي كريمي از تيم ملي نيز گفت: در تيم ملي برخي مسايل به من مربوط مي‌شود كه از جمله‌ي آنها نظم و انضباط داخل اردو است و برخي مسايل به من مربوط نمي‌شود. بي‌ترديد علي كريمي يكي از بهترين بازيكنان فوتبال ماست و تلاش زيادي براي تيم ملي انجام داده است. با اين حال مساله كنار گذاشتن او به من ربط پيدا نمي‌كند و تصميم فدراسيون است. البته زانوي كريمي نيز مشكل داشت و او به بازي مقابل امارات نمي‌رسيد.

وي ادامه داد: من به هيچ عنوان از كنار گذاشتن كريمي اطلاع نداشتم و اگر او را نمي‌خواستم به تيم ملي دعوتش نمي‌كردم.

علي دايي درباره‌ي اظهارات "كفاشيان" مبني بر اطلاع او از اخراج علي كريمي نيز گفت: كفاشيان چنين صحبتي نكرده است. اگر چنين حرفي هم زده باشد بايد خود او پاسخگو باشد. چرا كه من اطلاعي نداشتم و حتي خودم پس از مصاحبه‌ي اعضاي فدراسيون در تلويزيون از اين موضوع مطلع شدم.

علي دايي ادامه داد: در هر صورت ما بايد يك سري مسايل را رعايت كنيم. البته تا آنجا كه من مي‌دانم علي كريمي چندان اهل مصاحبه نيست و بيشتر مدير برنامه‌هايش به جاي او صحبت مي‌كند. در هر صورت يك سري مسايل بود كه باعث شد اين اتفاق بيفتد.

سرمربي تيم ملي درباره‌ي احتمال دعوت مجدد از علي كريمي نيز گفت: من از خدا مي‌خواهم كه بازيكني چون كريمي در تيمم باشد. اميدوارم در درجه‌ي اول كريمي سلامتي خود را پيدا كند و با رفع مشكلات پيش آمده بار ديگر به تيم ملي بازگردد.

علي دايي افزود: پس از بازي امروز تصميم دارم تا پايان امشب 4 بازيكن را از جمع نفرات كنار بگذارم و حتي احتمال دارد با توجه به برخي كمبودها بازيكنان جديدي به تيم ملي دعوت شوند.

وي درباره‌ي انتخاب مربي جايگزين محمد احمدزاده نيز گفت: تا پايان رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني مربي جديدي به ما اضافه نمي‌شود چرا كه ديگر زماني نداريم.

وي درباره‌ي يحيي گل‌محمدي و روته مولر نيز گفت: يحيي دوست خوب من است اما همان‌طور كه گفتم، درباره‌ي مربي تصميمي نداريم و درباره‌ي روته مولر نيز او با فدراسيون فوتبال آلمان قرار دارد و هر زمان كه قراردادش پايان پيدا كند، اگر او با فدراسيون فوتبال ايران به توافق برسد خوشحال مي‌شوم كه با او كار كنم.

دايي در پايان خواستار حمايت رسانه‌ها از تيم ملي ايران شد.
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 283]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن