تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى آيد و آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815361504




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حزب جبهه عمل اسلامي اردن از سياستهاي دولت اين كشوربه شدت انتقاد كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: حزب جبهه عمل اسلامي اردن از سياستهاي دولت اين كشوربه شدت انتقاد كرد
سياسي
امان - شوراي حزب جبهه عمل اسلامي شاخه سياسي جمعيت اخوان المسلمين اردن پنجمين دورعادي خود را به رياست حمزه منصور رييس مجلس شوراي اين حزب با انتقاد شديد از سياستهاي دولت برگزار كرد .

به گزارش ايرنا، حمزه منصور در سخناني در اين نشست با انتقاد از سياستهاي دولت اردن به خصوص درباره فروش زمين‌هاي دولتي و توافقنامه احداث قمارخانه در بحرالميت، گفت : اردن در غياب شفافيت و معيارهاي اقتصادي به عنوان كالايي براي فروش با نازلترين قيمت‌ها در آمده است.

وي در سخنان خود همچنين درباره خطرناك بودن مرحله فعلي مساله فلسطين به ويژه كشتار مردم بي‌دفاع اين منطقه، مصادره زمين‌ها ، ويران كردن اماكن مقدسه ، تحميل راه حل‌هاي سازشكارانه ، توطئه عليه مقاومت در طول سرزمين‌هاي عربي و اسلامي و فساد موجود در جهان عرب هشدار داد .

منصور افزود : مقاومت در فلسطين ، عراق ، سومالي ، افغانستان و چچن به رغم اختلال در موازنه قوا به ثبات خود ادامه مي‌دهد، و همه اينها علايمي براي تحقق پيروزي در آينده است.

زكي بني ارشيد دبير كل حزب جبهه عمل اسلامي اردن نيز در سخناني در اين نشست با اشاره به توسعه نفوذ امنيتي در اردن براي كنترل عملكرد سياسي، اقتصادي ، اجتماعي و روابط داخلي در اين كشور ،گفت: اردن با بحران اقتصادي پيچيده مواجه است و اين بحران نه تنها به علت افزايش قيمت نفت و يا گراني جهاني، بلكه به دليل ناكامي سياست‌هاي دولت اردن و مديريت‌هاي اجرايي آن در معالجه مشكلات مي‌باشد.

بني ارشيد افزود: اين بحران در نتيجه ائتلاف گروه‌هاي مسلط بر قدرت ، نفوذ و تصميم‌گيري با بعضي از اشخاص با نفوذ و دارندگان ثروت و پول عميق تر شده است .
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 272]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن