تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):هر كس برادر (دينى) خود را پنهانى نصيحت كند، او را آراسته و اگر آشكارا نصيحتش نماي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816742270




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سرمربي تيم ملي زامبيا:تيم ملي ايران را به خوبي مي شناختم / با تركيب اصلي به تهران آمديم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: سرمربي تيم ملي زامبيا:تيم ملي ايران را به خوبي مي شناختم / با تركيب اصلي به تهران آمديم
سرمربي تيم ملي فوتبال زامبيا با اشاره به شناخت خود نسبت به تيم ملي فوتبال ايران مدعي شد تيمش با تركيب كامل به مصاف تيم ملي كشورمان آمده بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرمربي تيم ملي فوتبال زامبيا پس از شكست 3 بر 2 تيمش مقابل تيم ملي فوتبال كشورمان با بيان اين مطلب در جمع خبرنگاران افزود: ما هم مانند تيم ملي فوتبال ايران هفته آينده بازي مهمي را پيش روي داريم . براي ما خيلي مهم بود كه مقابل تيم قدرتمندي چون ايران بازي كنيم.

وي در تشريح شرايط اين بازي گفت: به عقيده من تيم ملي ايران در نيمه اول نمايشي درخور توجه داشت و توانست عملكرد خوبي را از خود به نمايش بگذارد. اين تيم در نيمه نخست سازماندهي لازم را داشت و توانست به دو گل برسد كه استحقاق به ثمر رساندن بيش از اين تعداد گل را نيز داشت. اما در نيمه دوم تيم ما به مراتب بهتر بازي كرد و توانست دو گل به ثمر برساند.

"هربر برنارد" با تاكيد بر اينكه مهمتر از نتيجه مسابقه براي او عملكرد مثبت تيمش بوده است در پاسخ به اين سئوال كه آيا تيم ملي زامبيا با تمامي نفرات خود به ايران آمده است گفت: من هفته پيش به تيم ملي زامبيا ملحق شده ام و شناخت كافي نسبت به اين تيم ندارم با اين حال مي توانم بگويم تيمي كه امروز مقابل ايران به ميدان رفت تركيب كامل زامبيا بود البته ما كاپيتان تيم خود كه در فنلاند بازي مي كند را به همراه دو بازيكن آسيب ديده ديگر كه امروز روي نيمكت نشسته بودند در تركيب اصلي به همراه نداشتيم.

سرمربي فرانسوي تيم ملي فوتبال زامبيا در خصوص شناخت خود نسبت به تيم ملي فوتبال كشورمان گفت: من نسبت به تيم ملي ايران شناخت كافي را داشتم و مي دانستم كه اين تيم تجربه حضور در سه دوره جام جهاني را داشته است. من فوتبال ايران را دنبال مي كنم و مربي اين تيم علي دايي را به خوبي مي شناسم.

برنارد در پاسخ به اين سئوال كه آيا از نتيجه حاصله راضي هستيد ، گفت: يك مربي زماني كه شكست مي خورد به هيچ عنوان نمي تواند از نتيجه بازي راضي باشد.

وي با اشاره به سوابق مربيگري خود گفت : من مربيگري را از باشگاههاي فرانسوي آغاز كردم. با اينكه تنها 39 سال دارم اما بيش از 10 سال است كه مربيگري مي كنم. مهمترين تجربه دوران حرفه اي من به همكاري ام با "كلود لروي" در تيم المپيك چين و تيم ملي غنا باز مي گردد. من به واسطه حضور در تيم ملي چين، شناخت خوبي از فوتبال ايران دارم.

اين سرمربي فرانسوي در توجيه فراز و نشيب تيمش در طول بازي مقابل تيم ملي فوتبال كشورمان گفت: من در صدد اين بودم كه تيمم به يك تعادل برسد. به همين خطر در طول نيمه نخست روشها و تاكتيك هاي مختلفي را امتحان كردم اما در نيمه دوم ، تيم ثبات لازم را پيدا كرد و توانستيم نمايشي به مراتب بهتر از نيمه اول داشته باشيم.

برنارد در خاتمه با تاكيد بر اينكه بازيكنان تيم ملي فوتبال ايران را به خوبي مي شناخته است افزود: من بازيكنان ايران را مي شناختم . مي دانستم خليلي يك مهاجم گلزن است، عنايتي يكي از بهترين مهاجمان حاضر در ليگ امارات است، شاهپورزاده در هانزاروستوك آلمان بازي مي كند و جواد نكونام يكي از هافبك هاي تيم اوساسوناست.
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 269]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن