تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در هيچ كارى به مردم اميد نبندد و همه كارهاى خود را به خداى عزوجل واگذارد، خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815180570




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

4 خدمه هواپيماي آمريكايي زخمي شدند(خبر تكميلي)


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: 4 خدمه هواپيماي آمريكايي زخمي شدند(خبر تكميلي)


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: لحظاتي پيش بي بي سي خبر از به دو نيم شدن هواپيماي غول پيكر آمريكايي در فرودگاه بروكسل بلژيك را داده و افزود: در اين حادثه به هيچ كس آسيبي نرسيد؛ اما بر اساس گزارش سي ان ان 4 نفر از 5 سرنشين اين هواپيما زخمي شده اند.

به گزارش روز يكشنبه بخش انگليسي گروه بين الملل باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران"ايسكانيوز" به نقل از سي ان ان، هواپيماي باربري و بو ئينگ 747 متعلق به يك شركت آمريكايي هنگام بلند شدن از فرودگاه بروكسل بر اثر لغزندگي باند دچار انحراف از مسير خود شد و سپس از وسط به دو نيم شد.
مطلب فوق را "جان ون دركروسه" سخنگوي فرودگاه بروكسل اعلام كرد و افزود: " هواپيماي فوق به شدت صدمه ديده است."
هواپيما پس از اينكه در انتهاي باند فرودگاه 220 نشست، نزديك خطوط قطار و خانه هاي مسكوني به دو نيم شد.
اين سخنگو افزود: هرچند به ساير هواپيماها صدمه اي نرسيد اما پس از وقوع حادثه، فعاليت اين خطوط ريلي بخاطر مسائل امنيتي متوقف شد.
يكي از مقامات اين شهر نيز در اين رابطه اظهار داشت كه هرچند هواپيما هنگام بلند شدن به شدت صدمه ديده و به دو نيم شد، اما هيچ آتش سوزي روي نداد.
اين مقام دولتي افزود: از آنجايي كه باك هواپيما پر از سوخت بود، آتش نشانان با مواد مخصوص مهار آتش تمام سطح هواپيما را پوشاندند تا آتش سوزي روي ندهد.
حادثه ساعت 13:30 به وقت محلي (11:30 به وقت ساعت جهاني) روي داد و مامورين آتش نشاني سريعا به محل اعزام شدند.
به گفته سخنگوي فرودگاه، هواپيماي بوئينگ 747 متعلق به شركت باربري آمريكايي "كاليتا" بود و هنگام حادثه 5 سر نشين داشت.هنوز علت حادثه مشخص نشده است.
اين در حاليست ،خلبان اين هواپيما اظهار داشته است كه هنگام بلند شدن از زمين صداي غير عادي از بدنه هواپيما شنيده شد ولي به آن توجه زيادي نكرده است./120
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 309]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن