تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):خدا با ما است و نيازمند ديگرى نيستيم، و حق با ما است و باكى نداريم كه كسى از...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820139022




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مصطفوي در گفتگو با مهر:گفته هاي كريمي واقعيت هاي فوتبال به غيرفوتبالي هاست/ فوتبال ملي ضرر مي كند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مصطفوي در گفتگو با مهر:گفته هاي كريمي واقعيت هاي فوتبال به غيرفوتبالي هاست/ فوتبال ملي ضرر مي كند
رئيس پيشين فدراسيون فوتبال با تاكيد بر اينكه انتقادات علي كريمي واقعيت هاي فوتبال به مسئولان غير فوتبالي فدراسيون بوده اظهار داشت: موضع گيري كريمي در مقابل ناهنجارهاي فوتبال بوده نه در مقابل شخص خاص.

داريوش مصطفوي رئيس پيشين فدراسيون فوتبال با بيان اين مطلب به خبرنگار مهر افزود : علي كريمي ثمره 20 سال فوتبال باشگاهي و ملي است كه خدماتش به فوتبال ملي مشهود است و امروز به درستي نابساماني هاي فوتبال ملي را نسبت به مديريت هاي گذشته ديده و اگر انتقادي را مطرح مي كند بايد اين انتقادات ما را هشياركند نه اينكه با خودخواهي بدنبال محروم كردن مخالفان باشيم و از اين راه زمينه تضعيف فوتبال ملي را فراهم كنيم.

مصطفوي اضافه كرد : كريمي به عنوان يكي از بازيكنان قديمي تيم ملي امروز به درستي كم ارزش شدن پيراهن تيم ملي را مي بيند و اينكه هر روز اين پيراهن در اختيار بازيكن جديدي قرار مي گيرد، حق دارد نسبت به اين اوضاع معترض باشد و اين اعتراض نه از سر مخالفت كه از سر دلسوزي است.

وي افزود : امروز پيدا كردن بازيكنان جايگزين براي رحمان رضايي ، مهدوي كيا ، كريمي و ... به راحتي امكان پذير نيست و نبايد با دست خودمان موجب سوختن سرمايه هاي ملي شويم. قانون اساسي مي گويد بيان نظرات افراد تا جائيكه به منافع ملي لطمه وارد نشود آزاد است ولي برخورد حذفي با افراد تنها نشانه خودخواهي و خودمحوري است و اينگونه برخوردها از ظرفيت پايين و فوتبالي نبودن مسئولان فدراسيون حكايت دارد.

رئيس پيشين فدراسيون فوتبال تاكيد كرد : امروز به جامعه فوتبال كشور هشدار مي دهم كه نبود علي كريمي مقابل امارات به اندازه 35 در صد از كارايي تيم ملي را كاهش مي دهد و در اين ميان اين فوتبال ملي است كه ضرر خواهد كرد .

مصطفوي اضافه كرد : به نظر من علي كريمي قرباني خودخواهي هاي بيرون از زمين فوتبال و خرده حساب هايي كه در دوره بازيگري علي دايي و كريمي وجود داشته شده است . قرباني غرائز نه چندان پاك گذشته كه امروز مي خواهد غلط گذشته را با يك اشتباه بزرگتر جبران كند.

وي تاكيد كرد : خدمات علي كريمي به فوتبال ملي اگر از علي دايي بيشتر نباشد كمتر نيست . دايي اگر امروز آقاي گل جهان است بدون حضور كريمي ها ، خداد عزيزي ها ، مهدوي كياها، منصوريان ها و ... هرگز ممكن نمي شد و سرمربي تيم ملي نبايد گذشته خودش را فراموش كند و با اينگونه اعمال بدنبال تسويه خرده حساب هاي شخصي باشد.

مصطفوي در پايان گفت : به نظر من بايد براي اينگونه انتقادات سازنده ارزش قائل شد و به نظرات بازيكنان قديمي احترام گذاشت . من از فدراسيون فوتبال انتظار دارم با برگزاري يك نشست مشترك سوء تفاهمات بوجود آمده را برطرف كند تا زمينه بازگشت كريمي به تيم ملي فراهم شود چرا كه در بازيهاي مقدماتي جام جهاني حضور بازيكني با تكنيك علي كريمي مي تواند به فوتبال ايران كمك شاياني باشد .
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 361]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن