تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس دوست دارد خداوند هنگام سختى ها و گرفتارى ها دعاى او را اجابت كند، در هنگام آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815416175




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس شوراي عالي فرهنگي سازمان بهزيستي كشور: سازمان بهزيستي از نگاه تربيتي و پرورشي غافل بوده است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس شوراي عالي فرهنگي سازمان بهزيستي كشور: سازمان بهزيستي از نگاه تربيتي و پرورشي غافل بوده است
خبرگزاري فارس: رئيس شوراي عالي فرهنگي سازمان بهزيستي كشور گفت: سازمان بهزيستي از نگاه تربيتي و پرورشي غافل بوده است و اين غفلت ثمرات نه‌چندان مطلوبي داشته است.


به گزارش خبرگزاري فارس از سنندج، جواد عليرضايي امروز در جمع خبرنگاران در سنندج افزود: از ابتداي سال 85 شوراي عالي فرهنگي در سازمان بهزيستي كشور تأسيس شد و اين اقدام ‌از جمله كارهاي بديعي بود كه در كشور انجام شد.
وي با بيان اين مطلب كه بهزيستي سازماني است كه مخاطبانش انسانها هستند ادامه داد: 52 وظيفه ملي بر دوش سازمان بهزيستي است كه نگهداري از ‌يتيمان‌ نظام، مهد كودك‌ها، پروسه بازگشت آسيب ديدگان اجتماعي و نگهداري از سالمندان و از كار افتادگان از جمله اين وظايف است.
عليرضايي اظهار داشت: شعار اصلي شوراي عالي فرهنگي اين است كه نبايد كار فرهنگي انجام داد بلكه بايد برنامه‌ها و طرح‌ها با نگاه فرهنگي اجرا شود.
وي تصريح كرد: بهزيستي بايد سازماني تربيتي و پرورشي باشد كه در اين راستا و براي استفاده از ظرفيت‌هاي استاني و شهرستاني شوراي فرهنگي در تمامي استان‌ها تشكيل شده و 16 نفر از مسئولان سازمان بهزيستي استان در آن عضويت دارند.
وي اضافه كرد: براي شوراي فرهنگي استان كردستان بازوهاي توانمند و تخصصي خوبي در نظر گرفته شده است كه اين اقدام يكي از مبارك‌ترين حركت‌هاي فرهنگي سازمان است كه با هدف اصلاح برنامه‌ها، آيين نامه‌ها و شيوه نامه‌ها از بعد تربيتي و پرورشي اجرا شده است و در اين راستا دوره‌هاي آموزشي تخصصي معارف براي پرسنل سازمان برگزار مي‌شود‌.
وي ادامه داد: در سال جاري براي مربيان و مديران آموزشي مهد كودك‌ها، مربيان يتيمان، مربيان آموزشي معلولان و مراقبين سالمندان دوره‌هاي آموزشي برگزار مي‌شود كه‌ اين دوره‌هاي آموزشي به طور مستمر در سال‌هاي آتي نيز برگزار مي‌ود.
رئيس شوراي عالي فرهنگي سازمان بهزيستي كشور اظهار داشت: ظرفيت‌هاي تخصصي پر قدرتي در سطح استان كردستان وجود دارد كه با طرح‌ها و نظرات كارشناسي مي‌توانند بر روند كاري شوراي عالي فرهنگي كشور تأثير‌گذار باشند و شاخص‌هاي تربيتي و پرورشي خوبي را براي استان كسب كنند.
رئيس شوراي عالي فرهنگي سازمان بهزيستي كشور گفت: در حال حاضر يك احيا و نگاه علمي و تخصصي خوبي در سازمان بهزيستي كشور صورت گرفته است كه مي‌تواند سازمان را در معرض بلوغ فكري، علمي و تخصصي قرار دهد و در طي يك سال و نيم راه اندازي اين شورا توفيقات خوبي كسب كرده است.
وي با اشاره به اينكه در حال حاضر 42 آيين نامه و شيوه نامه در دست اصلاح است خاطر نشان كرد: مسئولان استان كردستان تعهد و تخصص را يك جا دارند و اين مي‌تواند در اجراي طرح‌هاي شورا مثمر‌ثمر باشد كه در اين راستا بايد مديران اجرايي با دغدغه‌هاي تربيت و پرورش در سازمان روبرو شوند.
انتهاي پيام،/ب
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 324]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن