تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خدا قسم سه چيز حق است: هيچ ثروتى بر اثر پرداخت صدقه و زكات كم نشد، در حق هيچ كس ستم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815331788




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرماندار گنبد: وحدت و همكاري همه باعث توسعه و پيشرفت شهرستان مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: فرماندار گنبد: وحدت و همكاري همه باعث توسعه و پيشرفت شهرستان مي‌شود
داخلي. سياسي. انتخابات. هشتم.

فرماندار شهرستان گنبدكاووس با تاكيد بر وحدت، همدلي و همگرايي مردم با نظام، گفت: توسعه و پيشرفت همه جانبه شهرستان با برنامه‌ريزي، وحدت، همدلي و همكاري مسوولان و نماينده مردم منطقه تحقق مي‌پذيرد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، "غلامعلي سوسرايي" روز يكشنبه در جلسه اهداي اعتبارنامه منتخب مردم گنبدكاووس از سوي هيات اجرايي و نظارت به "عبدالله رستگار" افزود: منطقه همانند گذشته به وحدت و همدلي مردم و مسوولان نيازمند است و علاوه بر نماينده مردم اين شهرستان در چهارسال آينده، همه بايد با همكاري يكديگر در جهت توسعه و پيشرفت منطقه بيش از پيش تلاش كنند.

فرماندار شهرستان گنبدكاووس در اين آيين گزارشي از برگزاري دو مرحله انتخابات در اين حوزه انتخابيه ارائه كرد و گفت: اعضاي هيات‌هاي اجرايي و نظارت بر انتخابات شهرستان طي دو مرحله با فعاليت‌هاي منطبق بر قانون توانستند با كمترين مسئله، شكايت و گزارش انتخابات را سر انجام برسانند.

سوسرايي، با بيان اينكه به اعتقاد ما انتخابات در نهايت آرامش، دقت و سلامت برگزار شد، از همه كسانيكه در اين زمينه فعاليت داشتند تشكر و قدرداني كرد.

فرماندار گنبدكاووس با تبريك انتخاب "عبدالله رستگار" به عنوان نماينده مردم شهرستان در مجلس هشتم خطاب به وي گفت: مسووليت بسيار سنگيني را مردم منطقه بر عهده شما گذاشتند و اميدواريم كه در مسووليت خود در طول چهار سال آينده موفق باشيد.

وي با بيان اينكه در دولت نهم ساخت پروژه‌هاي شهرستان با شتاب بيشتري در حال انجام است، آمادگي دستگاه‌هاي اجرايي شهرستان را براي كمك به سرعت بخشيدن به توسعه شهرستان با همكاري و هماهنگي نماينده مردم شهرستان اعلام كرد.

امام جمعه شهرستان گنبدكاووس نيز در اين جلسه با تبريك انتخاب عبدالله رستگار به عنوان نماينده گفت: تلاش در جهت تحكيم وحدت در منطقه و توسعه و آباداني شهرستان بايد سرلوحه كار همه مسوولان و بخصوص نماينده منتخب مردم قرار گيرد.

حجت‌الاسلام و المسلمين "محمدحسين سبحاني" افزود: براي توسعه و پيشرفت اين منطقه بايد ارتباط نماينده و مسوولان شهرستان زياد باشد چرا كه پس از هر ديدار و كارشناسي نيازها و اولويت بندي كردن آنان مي‌توان در جهت رفع مشكلات برنامه ريزي كرد.

وي خطاب به نماينده منتخب مردم گنبدكاووس گفت: علاوه بر تلاش براي تحكيم وحدت در حامعه، آنچه را كه به نفع مردم منطقه است با پرهيز از قوميت‌گرايي عمل كنيد.

منتخب مردم شهرستان گنبدكاووس نيز در اين جلسه ضمن تشكر و قدرداني از مردم اين شهرستان گفت: از اينكه مردم به بنده اعتماد كردند و اين مسووليت سنگين را طي چهار سال آينده به من واگذار كردند قدرداني مي‌كنم.

"عبدالله رستگار" اظهار اميدواري كرد كه با دعاي خير علما و مردم بتواند در اين مدت خدمتگزار خوبي براي مردم منطقه باشد.

در پايان اين جلسه اعتبارنامه شهرستاني اين نماينده كه به امضاي تماي اعضاي هيات‌هاي اجرايي و نظارت شهرستان و ممهور به مهر فرمانداري شهرستان گنبدكاووس بود، تحويل رستگار شد.

"عبدالله رستگار" در مرحله دوم انتخابات در ششم اردبيهشت ماه با راي مردم حوزه انتخابيه گنبدكاووس و داشلي برون به مجلس هشتم شوراي اسلامي راه يافت. ك/‪۲‬
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 324]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن