تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به پاداش بهشت نمى رسد مگر آن كس كه باطنش نيكو و نيّتش خالص باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815335047




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فلاحت زاده و داداش زاده تا پايان جام جهاني با تيم ملي فوتسال / تلاش براي سفر به روسيه


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فلاحت زاده و داداش زاده تا پايان جام جهاني با تيم ملي فوتسال / تلاش براي سفر به روسيه
كميته فوتسال و فوتبال ساحلي فدراسيون فوتبال در نظر دارد تا پايان مسابقات جام جهاني فرانسه به همكاري خود با مربيان تيم ملي فوتبال ساحلي كشورمان ادامه دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، پيش از حضور در مسابقات فوتبال ساحلي قهرماني آسيا فدراسيون فوتبال كشورمان متعهد شده بود كه در صورت توفيق در اين رقابت ها به همكاري خود با فرشاد فلاحت زاده و بهزاد داداش زاده در تيم ملي ادامه خواهد داد.

بنا بر تاكيد كميته فوتسال و فوتبال ساحلي فدراسيون فوتبال تا پايان جام جهاني اين دو مربي به همكاري خود با تيم ملي فوتبال ساحلي كشورمان ادامه خواهند داد و پس از آن براي ادامه همكاري با آنها تصميم گيري خواهد شد. مسابقات جام جهاني فوتبال ساحلي اواسط تيرماه سالجاري در مارسي فرانسه برگزار مي شود.

كميته فوتسال و فوتبال ساحلي فدراسيون فوتبال براي تقويت تيم ملي فوتبال ساحلي پيش از شركت در مسابقات جام جهاني برنامه هاي را مدنظر دارد كه يكي از آنها مذاكره با فدراسيون فوتبال روسيه براي برپايي اردو و برگزاري ديدار دوستانه با تيم ملي فوتبال ساحلي اين كشور است.

هنوز در اين خصوص توافق نهايي با فدراسيون فوتبال روسيه حاصل نشده است اما بعيد نيست تيم ملي فوتبال ساحلي كشورمان تا چندي ديگر سفري به برزيل داشته باشد.
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 308]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن