تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان به سپاهيانش مى گويد: ميان مردم حسد و تجاوزگرى بياندازيد چون اين دو، نزد خدا بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815483458




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در نوزدهمين سالگرد ارتحال امام خميني بسيج تهران ميزبان 227 هزار نفر از زائران حرم مطهر امام(ره) است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در نوزدهمين سالگرد ارتحال امام خميني بسيج تهران ميزبان 227 هزار نفر از زائران حرم مطهر امام(ره) است
خبرگزاري فارس: دبير ستاد برگزاري مراسم نوزدهمين سالگرد ارتحال امام خميني (ره) گفت: در نوزدهمين سالگرد بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران بسيج استان تهران ميزبان 227 هزار نفر از زائران حرم مطهر امام(ره) است كه به استان تهران وارد مي‌شوند.


به گزارش خبرگزاري فارس از كرج، قاسم مولايي امروز در نشست مطبوعاتي در جمع خبرنگاران افزود: همچنين 231 هزار نفر از مشتاقان امام راحل از مردم در شهرستان‌هاي استان تهران در روز 14 خرداد براي شركت در مراسم به حرم مطهر اعزام مي‌شوند كه مسئوليت اعزام اين افراد نيز بر عهده بسيج استان تهران است.
وي ادامه داد: در اين راستا پايگاه‌هاي مقاومت بسيج استان تهران از زائراني كه مشتاق حضور در برنامه‌هاي رحلت امام خميني هستند، ثبت‌نام به عمل مي‌آورند.
دبير ستاد برگزاري نوزدهمين سالگرد ارتحال امام خميني (ره) گفت: تمامي تمهيدات لازم به منظور اسكان و پذيرايي و اعزام زائران حرم مطهر امام خميني از سوي بسيج استان تهران انديشيده شده است و بيش از 7 هزار و 970 نفر از نيروهاي بسيجي در اين استان آماده پذيرايي از زائران هستند.
مولايي تصريح كرد: در اين راستا و به منظور تبيين منويات امام خميني هفت گردهمايي با موضوعات مختلف سياسي، فرهنگي و نظامي در اين ايام و در استان تهران برگزار خواهد شد.
وي چاپ پوستر، توزيع بروشور، تهيه عكس و فيلم را از ديگر فعاليت‌هاي فرهنگي اين ستاد در ايام بزرگداشت رحلت امام (ره) عنوان كرد.
دبير ستاد برگزاري نوزدهمين سالگرد رحلت امام خميني (ره) گفت: سخنراني، مديحه‌سرايي، برپايي ايستگاه‌هاي صلواتي، برگزاري مسابقات فرهنگي و ورزشي، محفل انس با قران از ديگر اقدامات اين ستاد در نوزدهمين سالگرد ارتحال امام است.
مولايي افزود: در روز سيزدهم خرداد يك كاروان پياده‌روي از مسجد جامع رجايي شهر كرج به سمت حرم مطهر حركت مي‌كند.
وي اظهار داشت: در سال ‌جاري پنج هزار دستگاه اتوبوس براي اياب و ذهاب زائران در ايام رحلت امام خميني مهيا شده است كه بايد با برنامه‌ريزي‌هاي اصولي و همچنين تمهيدات لازم اين ميزان دستگاه‌هاي اتوبوس را با توجه به مشتاقان حضور در حرم مطهر افزايش داد و در روز سيزدهم و چهاردهم خرداد، متروي كرج نيز آماده جابجايي زائران حرم امام خميني (ره) است.
به گفته اين مسئول در اين ايام اكيپ‌هاي درماني با حضور در پايگاه‌هاي بسيج و همراه شدن با كاروان‌هاي زائران آماده سرويس دادن به زائران حرم مطهر هستند.
انتهاي پيام؛/ب
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 289]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن