تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 19 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فاطمه پاره وجود من است، هر که او را بیازارد مرا آزار داده و هر که او را خوشحا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805884448




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بر اساس مصوبه امروز شوراي شهر تهران: دستورالعمل تشكيل دور سوم شوراياري‌ها تهيه مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: بر اساس مصوبه امروز شوراي شهر تهران: دستورالعمل تشكيل دور سوم شوراياري‌ها تهيه مي‌شود
خبرگزاري فارس: سخنگوي شوراي شهر تهران از تصويب طرح 2 فوريتي تهيه سومين دوره انجمن‌هاي معتمدين محلات (شوراياري‌ها) خبر داد و زمان آغاز اجراي آن را 15 شهريور 87 عنوان كرد.


به گزارش خبرنگار اجتماعي فارس، خسرو دانشجو ظهر امروز در حاشيه يكصد و وسومين جلسه علني بدون حضور مستمع شوراي شهر تهران تصريح كرد: ستاد هماهنگي شورياري شهر تهران موظف است از زمان ابلاغ اين مصوبه در مدت زمان 15 روز نسبت به تهيه دستورالعمل تشكيل و فعاليت دور سوم شوراياري‌هاست.
وي آغاز فعاليت شوراياري‌هاي دور سوم 15 شهريور عنوان كرد و خاطرنشان كرد: اين دستورالعمل در راستاي تحقق مفاد تبصره 21 بودجه سال 87 شهرداري تهران تهيه مي‌شود.
سخنگوي شوراي شهر تهران در پاسخ به اين پرسش كه چرا اقدامات براي تداوم فعاليت شوراياري‌ها زودتر انجام نشده است، با توجه به محدوديت‌هاي اعمال شده در اصلاحيه اخير قانون شوراها آيا امكان آغاز فعاليت دور سوم شوراياري‌ها وجود دارد، گفت: مهلت فعاليت شوراياري‌ها ارديبهشت به پايان رسيده است. قبل از پايان اين زمان براي برگزاري انتخابات دور سوم پيشنهادهايي مطرح شد اما اين مسئله با انتخابات مجلس مصادف شد و اين امكان پيش نيامد كه چنين ساز و كاري در شهر تهران داشته باشيم.
وي ادامه داد: ايرادهاي قانوني كه به آن‌ها اشاره كرديد نيز از قبل مطرح بوده است و با وجود همين ايرادات و تفاسير مختلف، شوراياري‌ها 2 دوره فعاليت داشته‌اند و با وجود همين ايرادات شوراياري‌هاي دور سوم فعاليت خود را آغاز خواهند كرد.
دانشجو فعاليت شوراياري‌ها را به عنوان بازوهاي اجرايي شوراي شهر تهران مخصوصاً با توجه به مشكلات شهر 8 تا 10 ميليوني شهر تهران ضرورتي اجتناب ناپذير است.
وي خاطرنشان كرد: علاوه بر اين در بودجه 87 شهرداري براي آغاز فعاليت شوراياري‌هاي دور سوم اعتبار اختصاص يافته است و فرمانداري تهران نيز به عنوان ناظر مصوبات شورا آن را مورد تأييد قرار داده است.
سخنگوي شوراي شهر تهران در پاسخ به پرسشي با تأييد 4 ساله شدن فعاليت شوراياري‌ها طبق مصوبه شوراي شهر تهران گفت: اين مصوبه شامل شوراياري‌هاي دور دوم نمي‌شود اما فعاليت شوراياري‌ها از دور سوم به بعد 4 ساله خواهد بود.

*فرماندار و اعضاي شوراي شهر تهران راهكارهاي تعامل بيش‌تر را شناسايي مي‌كنند

وي كه ابتداي اظهارات خود را با اعلام خبر حضور فرماندار تهران در جلسه امروز شوراي شهر تهران آغاز كرده بود، در اين رابطه گفت: فرماندار تهران بر اساس دعوت شوراي شهر به منظور ايجاد هماهنگي‌هاي بيش‌تر در جلسه امروز حضور يافته بود.
وي با اشاره به آمارهاي ارائه شده توسط فرماندار تهران در رابطه با ميزان اعتراضات فرمانداري به مصوبات شورا گفت: بر اساس اظهارات وي فرمانداري در سال 86، از مجموع 431 مصوبه به 37 مورد آن اعتراض داشته است كه 30 مورد از اين اعتراضات در پي تعامل و هماهنگي ميان شورا و فرمانداري رفع شده است و از اين تعداد تنها يك مورد به شوراي حل اختلاف ارسال شده است.
دانشجو با بيان اين كه به اعتقاد فرماندار تهران اعتراض فرمانداري نسبت به مصوبات شورا زياد نبوده است، تأكيد كرد: فرماندار تهران نيز همچون اعضاي شورا معتقد به تهيه فرمولي براي تعامل بيش‌تر و كم‌تر بودن اعتراضات فرمانداري به مصوبات شورا اتخاذ شود.
به گفته وي، قاليباف در اين جلسه حضور نداشت.
سخنگوي شوراي شهر تهران از ارائه گزارش مبسوطي در رابطه با شوراي بازنگري، اصلاح و هماهنگي نظامات برنامه‌ريزي و اجرايي شهرداري تهران توسط مسئول اين بخش در مدت زمان 2 ساعت را ديگر موارد مطرح شده در جلسه امروز شوراي شهر عنوان كرد.
انتهاي پيام/
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 181]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن