تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فاطمه پاره وجود من است، هر که او را بیازارد مرا آزار داده و هر که او را خوشحا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820777434




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بخشدار اروندكنار خبر داد: 80 اروندكناري به بارگاه ملكوتي امام راحل اعزام مي‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: بخشدار اروندكنار خبر داد: 80 اروندكناري به بارگاه ملكوتي امام راحل اعزام مي‌شوند
خبرگزاري فارس: بخشدار اروندكنار گفت: بيش از 80 اروندكناري امسال به بارگاه ملكوتي امام راحل اعزام مي‌شوند.


به گزارش خبرگزاري فارس از اروندكنار، ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال بنيانگذار انقلاب اسلامي حضرت امام خميني صبح امروز با حضور بخشدار، امام جمعه و ديگر مسئولان محلي اروندكنار برگزار شد.
در اين نشست ابتدا امام جمعه اروندكنار در سخناني گفت: شخصيت وجودي امام خميني (ره) متعلق به ايرن نبود بلكه متعلق به تمام مستضعفان عالم بود و امام عامل بيداري، آزادي و پيشرفت كشورهاي تحت سلطه بودند.
سيد مجيد شرفي با تأكيد بر هرچه باشكوه برگزار كردن آيين بزرگداشت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) افزود: به دليل شخصيت والاي ابن بانوي بزرگ اسلام همه بايد تمهيدات لازم را براي برگزاري هرچه با شكوه و مردمي شهادت اين بزرگوار را فراهم سازند.
در ادامه اين جلسه بخشدار اروندكنار نيز از تشكيل كميته‌هاي پنج گانه شامل كميته‌هاي نظارت و هماهنگي، امنيت و انتظامات، فرهنگي و تبليغات، پشتيباني و نيز كميته اطلاع رساني در اروندكنار خبر داد.
لطيف حيايي اهوازي ادامه داد: برنامه‌هاي نوزدهمين سال پرواز ملكوتي بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران به ديار حق، در شهر اروندكنار و دهستان‌هاي مينويار و نصار برگزار خواهد شد.
همچنين در اين نشست مقرر شد دو دستگاه اتوبوس 80 نفر از عاشقان امام راحل نيز به همراه اتوبوس‌هاي ديگري كه از شهرستان آبادان عازم مرقد امام هستند اعزام مي‌شوند.
از هم اكنون مردم عاشق ولايتمدار اروندكنار سر در خانه‌ها، ادارات و مساجد در شهر اروندكنار روستاهاي تابعه را در سوگ حضرت فاطمه زهرا (س) و غم فراق بنيانگذار امام خميني (ره) سياهپوش كرده‌اند.
انتهاي پيام/ب
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 268]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن