تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس براى اصلاح خود، خويشتن را به زحمت بيندازد، خوشبخت مى‏شود هر كس خود را در لذت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815383903




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

موزه ها تا پايان امسال شناسنامه دار مي شوند


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: موزه ها تا پايان امسال شناسنامه دار مي شوند
موزه هاي كشور تا شعاع 300 متري با هدف توسعه كاركردهاي حفاظتي، اطلاعاتي و عملياتي، شناسنامه دار مي شوند.
به گزارش خبرنگار صداوسيما، فرمانده يگان حفاظت سازمان ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي با اعلام اين خبر در جمع خبرنگاران، با اشاره به اين كه "طرح شناسنامه دار شدن موزه ها به تدريج تا پايان سال در همه موزه هاي كشور اجرا مي شود"، گفت: اين شناسنامه ها در سه سطح شامل اطلاعات مربوط به موزه و كاركنان، مراجعان خاص و همسايگان تنظيم مي شود.

سردار سرتيپ دوم عباسعلي روحي، با اشاره به اينكه "بيشترين وقوع جرم در حوزه ميراث سال گذشته در استان هاي مركزي به ثبت رسيده است"، گفت: استان هاي تهران، قم، همدان و چهارمحال و بختياري، بيشترين آمار وقوع جرم در اين حوزه را به خود اختصاص داده است.

فرمانده يگان حفاظت سازمان ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي اضافه كرد: بيشترين باندهاي سرقت و قاچاق ميراث فرهنگي در استان هاي غربي كشور، همچون كردستان، ايلام، آذربايجان شرقي و آذربايجان غربي، شناسايي و متلاشي شده است.

سردار روحي با اعلام اين كه "نگهداري، ورود، فروش و تبليغات دستگاه هاي فلزياب جرم محسوب مي شود، گفت: از آغاز سال تاكنون از ورود غير مجاز 120 دستگاه فلزياب جلوگيري و 55 دستگاه فلزياب ضبط شد.

فرمانده يگان حفاظت سازمان ميراث فرهنگي، همچنين از تعامل سازنده با نيروي انتظامي خبر داد و گفت: همچنين در برنامه هاي جديد قرار است با استفاده از فناورهاي نوين بهره وري افزايش و اتكا به نيروي انساني در اين يگان كاهش يابد.

سردار روحي اضافه كرد: در حال حاضر، شش موزه در تهران و نزديك به 14 موزه در كشور به شبكه دوربين هاي مداربسته مجهز شده است.
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 233]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن