تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820980959




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

انعقاد تفاهم نامه بين دانشگاه آزاد تهران جنوب و آكسفورد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: انعقاد تفاهم نامه بين دانشگاه آزاد تهران جنوب و آكسفورد
رئيس دانشگاه آزاد تهران جنوب گفت: تفاهم نامه اي با دانشگاه آزاد آكسفورد امضا شده تا اين واحد واسطه اي ميان اساتيد تهران جنوب و دانشگاههاي معتبر اروپا به منظور ارتقاء سطح علمي و دانش اين افراد شود.

به گزارش خبرنگار مهر، دكتر محمدرضا اسفنديار امروز در نشست خبري تجليل از اساتيد و نخبگان دانشگاه تهران جنوب افزود: با توجه به سال نوآوري و شكوفائي برنامه ريزي هاي ويژه اي در اين زمينه در دانشگاه آزاد تهران جنوب انجام شده است.

وي اظهار داشت: تقويت تيم هاي علمي، حمايت از پژوهش هاي دانشجويي و تسهيل روند كاري تحقيق و پژوهش در دانشگاه آزاد تهران جنوب از جمله برنامه هاي اين دانشگاه در سال جاري خواهد بود.

رئيس دانشگاه آزاد تهران جنوب تاكيد كرد: اميدواريم در سال جاري بتوانيم بر اساس بخشنامه سازمان مركزي دانشگاه آزاد اسلامي مبني بر جذب عضو هيئت علمي جديد بيش از 40 تا 50 عضو هيات علمي جديد در دانشگاه آزاد تهران جنوب جذب كنيم.

اسفنديار ادامه داد: افزايش تعداد اعضاي هيئت علمي موجب خواهد شد تا نسبت استاد به دانشجوي دانشگاه تهران جنوب كه در حال حاضر يك به 45 است بهبود بخشيده و به نسبت يك به 35 برسانيم.

رئيس دانشگاه آزاد تهران جنوب گفت: از سوي ديگر دانشگاه آزاد تهران جنوب سعي دارد تا تمامي دانشكده هاي خود را تجميع كرده و سرانه فضاي دانشجويي خود را افزايش دهد كه براي اين كار به بيش از 26 هزار متر مربع فضا نياز دارد.

وي خاطرنشان كرد: بيش از 31 هزار متر مربع فضاي آموزشي و اداري دانشگاه آزاد تهران جنوب براي تجميع اين طرح در نظر گرفته شده بود كه امكان اين مهم فراهم نشده است اما به زودي تصميم گيري نهايي در اين زمينه انجام مي شود.

به گزارش مهر، در پايان اين مراسم از مهدي رشيدي دارنده مقام دوم سابقات و نمايشگاه اختراعات و ابداعات ژنو، پرفسور محمدرضا اسلامي و پروفسور عبدالله شيدفر اساتيد نمونه دانشگاه آزاد در سال 86، دكتر ساسان محمد دارنده مقام دوم مسابقات اختراعات و ابداعات ارشميدس روسيه و دكتر رضا اسلامي نارساني پژوهشگر نمونه دانشگاه آزاد در سال 86 تقدير شد.
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 636]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن