تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذير...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820987432




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ابوردينه: اسرائيل همواره در روند صلح خاورميانه مانع‌تراشي مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: ابوردينه: اسرائيل همواره در روند صلح خاورميانه "مانع‌تراشي" مي‌كند
خبرگزاري فارس: مشاور رئيس تشكيلات خودگردان فلسطين روز گذشته رژيم صهيونيستي را به ادامه "مانع‌تراشي" در ايجاد هرگونه پيشرفت در روند مذاكرات صلح خاورميانه محكوم كرد.


به گزارش فارس به نقل از راديو بين‌المللي فرانسه، "نبيل ابوردينه" سخنگوي دفتر رياست تشكيلات خودگردان فلسطين در گفت‌وگويي مطبوعاتي اعلام كرد: « افزايش شمار موانع جاده‌اي و ايست‌هاي بازرسي در كرانه باختري، "مانع تراشي‌هايي" هستند كه اسرائيل بمنظور ممانعت از پيشرفت در روند مذاكرات صلح جاري ميان اسرائيل و فلسطين انجام مي‌دهد.»
ابوردينه اين سخنان را در پي انتشار گزارش اخير سازمان ملل متحد مبني بر اين كه "اسرائيل بر خلاف اعلام خود ، اقدام به افزايش شمار موانع جاده‌اي و ايست‌هاي بازرسي در كرانه باختري و نوار غزه كرده" بيان كرد.
طبق گزارش منتشره از سوي سازمان ملل ، هم‌اكنون حدود 600 مانع جاده‌اي و ايست بازرسي اسرائيلي در كرانه باختري وجود دارد و اسرائيل شمار اين موانع را طي ماه‌هاي اخير افزايش داده است.
سخنگوي دفتر رياست تشكيلات خودگردان فلسطين در ادامه خاطر نشان كرد: « اين سياست اسرائيل مطمئنا بر روند صلح تأثير مي‌گذارد و اين روند را اندك اندك ضعيف و بي رمق مي كند.»
از سوي ديگر "جرج بوش" رئيس‌جمهور آمريكا اعلام كرده كه به روند صلح اسرائيل و فلسطين اميدوار است و اين دو تا پايان سال 2008 ميلادي يعني پايان دوره رياست‌جمهوري وي به صلح نايل مي‌شوند.
اين در حالي است كه در صورت ادامه اين مانع تراشي‌ها از سوي اسرائيل آرزوي بوش مطمئنا محقق نخواهد شد.
بوش كه پست رياست جمهوري را به زودي ترك خواهد كرد، به دليل آن كه هيچ دستاوردي در مسائل داخلي كشورش نداشته، سعي مي‌كند با پيشبرد روند صلح اسرائيل و فلسطين و با دستاوردهايي در سياست خارجي، عقب‌ماندگي خود را جبران كند.
انتهاي پيام/+
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 262]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن