تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهشت را درى است كه ريّان ناميده مى شود از آن در، جز روزه داران وارد نشوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815481617




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مروري بر آثار «فرهاد ورهرام» در سالن سينما حقيقت


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مروري بر آثار «فرهاد ورهرام» در سالن سينما حقيقت
خبرگزاري فارس: عصر فردا چهار فيلم مستند از چهار دهه مستندسازي «فرهاد ورهرام» در سالن سينما حقيقت به‌نمايش درمي‌آيد و سپس جلسه پرسش و پاسخ با حضور وي برگزار خواهد شد.
به‌ گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي مركز گسترش سينماي مستند و تجربي، در ادامه نمايش‌هاي هفتگي اين مركز، ساعت 17 عصر فردا (دوشنبه 6 خرداد) چهار فيلم مستند بازار در اردهال (1358)، تاراز (67-1366)، عروسي مقدس (74-1373) و خلوت جنگل (1386) از چهار دهه مستندسازي «فرهاد ورهرام» در سالن سينما حقيقت روي پرده رفته و سپس جلسه گفت‌ وگو با اين مستندساز صاحب‌نام سينماي ايران، برگزار خواهد شد.
بنا بر اين گزارش، عموم علاقمندان به منظور تماشاي اين آثار و شركت در جلسه پرسش و پاسخ مذكور مي‌توانند رأس ساعت 17 عصر دوشنبه (6/3/87) به سالن سينما حقيقت واقع در خيابان سهروردي شمالي، ميدان شهيد قندي، شماره 17 مراجعه نموده و يا به منظور كسب اطلاعات بيشتر، با شماره تلفن 88528317 تماس حاصل نمايند.
انتهاي پيام/
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 252]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن