تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819516807




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آخرين گمانه‌زني‌ها درباره برنده نخل طلا


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: آخرين گمانه‌زني‌ها درباره برنده نخل طلا


تهران – خبرگزاري ايسكانيوز: خبرگزاري فرانسه در گزارشي از كن نوشت شانس فيلم‌هاي بچه عوض شده به كارگرداني كلينت ايستوود و والس با بشير انيميشن اري فولمن درباره قتل‌عام فلسطيني‌ها در اردوگاه صبرا و شتيلا بخت‌هاي اول دريافت جايزه نخل طلايي هستند.

به گزارش روز يكشنبه گروه فرهنگي هنري باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران"ايسكانيوز" به نوشته اين خبرگزاري، شصت و يكمين جشنواره فيلم كن با نمايش فيلم‌هايي با موضوع جنگ، فقر و فساد يادآوري خواهد شد.
در «پايگاه خبري فيلم كوتاه» آمده اين در حالي است كه خبرگزاري اسوشيتد پرس پس از پايان نمايش فيلم‌هاي حاضر در بخش مسابقه نوشت: امسال هيچ فيلمي از نظر منتقدان به شكل ويژه بالاتر از ساير آثار قرار ندارد.
به نوشته اين خبرگزاري، فيلم‌هاي بچه عوض شده كلينت ايستوود، كلاس ساخته لورن كانته، خط عبور به كارگرداني والتر سالس، دانيلا توماس، والس با بشير از اري فولمن، گومورا ساخته ماتئو گارونه، ستاره به كارگرداني پائولو سورنتينو و سه ميمون ساخته نوري بيلگه جيلان از نظر منتقدان بيشترين شانس را براي دريافت نخل طلايي دارند.

* موفقيت چند فيلم كوتاه و مستند در كن و انتظار براي نخل طلا
با معرفي برگزيدگان دو بخش ديگر شصت و يكيمن جشنواره فيلم كن، چند فيلم كوتاه و مستند از كشورهايي مانند آمريكا، كانادا و فرانسه موفق به كسب جايزه شدند.
در بخش هفته منتقدان، فيلم طبقه پايين به كارگرداني دنيس ويلنو از كانادا جايزه بزرگ شبكه كانال پلوس فرانسه براي بهترين فيلم كوتاه را دريافت كرد و فيلم فرانسوي اسكيزين ساخته جرمي كلاپين جايزه كشف كداك براي بهترين فيلم كوتاه را گرفت.
اين در حالي است كه جايزه بزرگ هفته منتقدان به فيلم بلند برف ساخته آيدا بسيچ فيلمساز بوسنيايي رسيد كه در سال 2002 با فيلم كوتاه خود با نام نخستين تجربه مرگ در جشنواره كن حاضر بود.
اما در بخش رسمي «نوعي نگاه» نيز كه جوايزش روز گذشته اهدا شد، مستند تايسون به كارگرداني جيمز توباك از آمريكا جايزه كي‌.او نوعي نگاه را به دست آورد.
جايزه اصلي اين بخش به فيلم تولپان ساخته سرگي دورتسووي از قزاقستان تعلق گرفت و سوناتاي توكيو ساخته كيوشي كوروساوا جايزه هيات داوري را برد./125
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 351]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن