تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه براى زنده كردن حق يك مسلمان، شهادت حقّ بدهد، روز قيامت در حالى آورده مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801630635




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مربي تيم ملي بسكتبال:بسكتبالي ها را راضي نگه مي داريم / به مرزهاي جهاني نزديك خواهيم شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مربي تيم ملي بسكتبال:بسكتبالي ها را راضي نگه مي داريم / به مرزهاي جهاني نزديك خواهيم شد
مهران حاتمي گفت: با تلاش براي رخ دادن اتفاقات خوب در جريان مسابقات المپيك 2008 پكن تمام دوستداران اين رشته را از عملكرد تيم ملي راضي نگه مي داريم.

به گزارش خبرنگار مهر، مربي تيم ملي بسكتبال پيش از سفر به ايتاليا جهت برپايي اردوي تداركاتي در اين كشور گفت: راهيابي به المپيك در عمل كاري بس دشوار است كه بسكتبال ايران موفق به انجام آن شد و اينك در مورد چگونگي حضور در اين رقابت ها (المپيك) بايد نيم نگاهي به توانايي هاي خود داشته باشيم.

وي با بيان اينكه شكي در توانمندي بسكتباليست هاي ايراني وجود ندارد، تاكيد كرد: مهم آن است كه تفاوت بسكتبال آسيا با جهان زياد و چشمگير است. ما در حد يك تيم آسيايي مي توانيم بهترين عملكرد ممكن را در مسابقات چين داشته باشيم طوريكه نتايج خوب تيم ملي به رضايت همگان منجر شود.

حاتمي افزود: مسيري كه بسكتبال ايران در آن قرار گرفته است به مرزهاي جهاني بسكتبال ختم مي شود كه روز به روز در حال نزديك شدن به آن هستيم. بسكتبال ايران شايستگي هاي زيادي دارد و اينك كه در مسير پيشرفت قرار گرفته نبايد فرصت ها را از دست بدهد.

وي خاطرنشان كرد: مي توان از المپيك و بازي كردن در اين آوردگاه جهاني به عنوان پلي براي دست يابي به اهداف بسكتبال كشورمان ياد كرد. البته بسكتباليست هاي ما بايد سرعت افزايش تجربيات خود را بهبود بخشند تا زودتر به خواسته هايشان برسند.

مربي تيم ملي بسكتبال در ادامه با اشاره به برنامه هاي اجرا شده كادر فني براي آماده سازي بازيكنان اين تيم گفت: طي حدود 2 ماه گذشته در كنار كار بدنسازي بر روي دفاع و حمله هم كار كرديم. بنابراين انتظار داريم بازيكنان در جريان ديدارهاي تداركاتي در اين دو ناحيه عملكرد خوبي داشته باشند.

حاتمي در خصوص شرايط حريفان تداركاتي تيم ملي بسكتبال در ايتاليا خاطرنشان كرد: بسكتباليست هاي ايتاليا درگيرمسابقات انتخابي المپيك هستند و احتمالا 10 نفر از بازيكنان اصلي اين تيم براي انجام بازي مقابل ايران غايب خواهند بود. كرواسي هم با تيم دوم خود مي آيد، البته الجزايري ها نفرات اصلي خود را در تورنمنت ايتاليا شركت مي دهند. در مجموع فكر مي كنم بازي هاي مفيدي داشته باشيم.
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 300]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن